Jackiegoal schreef:Een van de laatste VVD'ers waar ik nog respect voor had. Niet onverwacht, maar toch te vroeg gegaan.
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Jackiegoal schreef:Een van de laatste VVD'ers waar ik nog respect voor had. Niet onverwacht, maar toch te vroeg gegaan.
Ik heb voor alle mensen respect die een democratie naleven. Ongelofelijk weer....
Voormalig voetballer Harry Vos (63) is woensdag in Delft overleden. Hij leed aan een ernstige ziekte.
De linksback was in de jaren 60 en 70 van de vorige eeuw actief voor ADO Den Haag, PSV en Feyenoord.
Vos speelde 278 eredivisiewedstrijden, scoorde daarin vijf goals en beëindigde zijn loopbaan in 1977. In 1974 maakte Vos deel uit van de Oranje-selectie die op het WK in West-Duitsland furore maakte.

Danish Dynamite schreef:Voormalig voetballer Harry Vos (63) is woensdag in Delft overleden. Hij leed aan een ernstige ziekte.
De linksback was in de jaren 60 en 70 van de vorige eeuw actief voor ADO Den Haag, PSV en Feyenoord.
Vos speelde 278 eredivisiewedstrijden, scoorde daarin vijf goals en beëindigde zijn loopbaan in 1977. In 1974 maakte Vos deel uit van de Oranje-selectie die op het WK in West-Duitsland furore maakte.
R.I.P.
Slipknot-bassist dood aangetroffen
AMSTERDAM - Paul Gray, bassist van de Amerikaanse metalband Slipknot, is maandag dood aangetroffen in een hotel in Iowa. Over de oorzaak van zijn overlijden is nog niets bekend.
Dinsdag wordt een autopsie uitgevoerd om de doodsoorzaak te achterhalen, zo meldt een politiewoordvoerder aan BNO News.
Gray (38) was een van de oprichters van Slipknot. Het laatste album van de band, All Hope Is Gone, dateert uit 2008.
De bandleden van Slipknot dragen bij optredens altijd een masker en staan bekend onder een nummer, in plaats van onder hun naam. Gray was nummer 2.
Gouden status
Slipknot, opgericht in 1995, brak in 1999 door met het titelloze debuutalbum. In Nederland bereikte de cd de gouden status. De opvolger was de cd Iowa (2001), vernoemd naar de thuisstaat van de band.
In 2006 won Slipknot een Grammy voor het Beste Metal-lied, met het nummer Before I Forget. Andere bekende nummers van Slipknot zijn Wait And Bleed en Duality.

Danish Dynamite schreef:Slipknot-bassist dood aangetroffen
AMSTERDAM - Paul Gray, bassist van de Amerikaanse metalband Slipknot, is maandag dood aangetroffen in een hotel in Iowa. Over de oorzaak van zijn overlijden is nog niets bekend.
Dinsdag wordt een autopsie uitgevoerd om de doodsoorzaak te achterhalen, zo meldt een politiewoordvoerder aan BNO News.
Gray (38) was een van de oprichters van Slipknot. Het laatste album van de band, All Hope Is Gone, dateert uit 2008.
De bandleden van Slipknot dragen bij optredens altijd een masker en staan bekend onder een nummer, in plaats van onder hun naam. Gray was nummer 2.
Gouden status
Slipknot, opgericht in 1995, brak in 1999 door met het titelloze debuutalbum. In Nederland bereikte de cd de gouden status. De opvolger was de cd Iowa (2001), vernoemd naar de thuisstaat van de band.
In 2006 won Slipknot een Grammy voor het Beste Metal-lied, met het nummer Before I Forget. Andere bekende nummers van Slipknot zijn Wait And Bleed en Duality.
RIP.
Jackiegoal schreef:Dennis Hopper is vandaag overleden. Geweldige acteur, het greep me toch een beetje aan toen ik het las, dat heb ik niet vaak. Cool Hand Luke, True Romance, Hoosiers, Speed, Rebel Without a Cause en volgens mij zo nog meer dan 100 andere films in een geweldig lange acteercarrière.

Hij laat wel een zwangere vrouw achter...jackameland schreef:Danish Dynamite schreef:Slipknot-bassist dood aangetroffen
Gouden status
RIP.
Bij overleden in een hotel is de doodsoorzaak meestal een combinatie van alcohol en drugs. R.I.P.

Jackiegoal schreef:Dennis Hopper is vandaag overleden. Geweldige acteur, het greep me toch een beetje aan toen ik het las, dat heb ik niet vaak. Cool Hand Luke, True Romance, Hoosiers, Speed, Rebel Without a Cause en volgens mij zo nog meer dan 100 andere films in een geweldig lange acteercarrière.

Mohammed Sylla is overleden. De voormalige spits van Willem II stierf woensdag na een langdurig ziekbed.
In 1989 kwam de aanvaller als eerste speler uit Guinee naar Nederland. Hij werd ontdekt door Piet de Visser, die destijds bij de Tricolores de scepter zwaaide. Bij Willem II stond hij bekend als frivole speler, die je veel vrijheid moest gunnen en die de ruimtes moest belopen. Bovendien was hij technisch, onvoorspelbaar en scoorde hij regelmatig. In zes jaar Willem II was hij goed voor 24 doelpunten in 145 wedstrijden.
Na zijn verblijf bij Willem II speelde hij nog in Schotland (Ayr United), Griekenland (Panilaikos), Frankrijk (Martigues, Istres) en Tunesië (Stade Tunisien).
Sylla werd 39 jaar.
Kanchelskis schreef:Was hij ook niet zaakwaarnemer van Saidi?

Kanchelskis schreef:Was hij ook niet zaakwaarnemer van Saidi?

Keer terug naar Het leven naast N.E.C.
Gebruikers op dit forum: mad dog en 1 gast