Bleum schreef:Ah ok, jullie beginnen met sfeer maken en mooie spandoeken en over een tijdje gaan jullie rellen?

Bleum schreef:Ah ok, jullie beginnen met sfeer maken en mooie spandoeken en over een tijdje gaan jullie rellen?
.
.
griekje024 schreef: kwam pas in de 35ste minuut het uitvak binnen wandelen..

T.S. schreef:Bleum schreef:Ah ok, jullie beginnen met sfeer maken en mooie spandoeken en over een tijdje gaan jullie rellen?
Fijn dat je vroeger zulke tijden hebt meegemaakt bij nec en dat je tegen iedere verandering bent, maar als je negatief gaat doen over een nieuwe generatie NEC supporters die sfeer willen maken dan ben je wel een triest figuur.

Bleum schreef:Gelukkig zijn er mensen die wel lezen. Misschien moet meneertje TS dat ook eens gaan doen in plaats van meteen met belachelijke icoontjes en opmerkingen te komen. Heb helemaal niks tegen sfeer maken, moet iedereen zelf weten. Ik reageerde op dat stuk wat inderdaad juist door Mark Ariaans nog eens aangehaald is. Daaruit haal ik dat ze dus ook wat anders van plan zijn om te doen, dus stel ik de vraag of ze dat ermee bedoelen. En dat noemt mij een popo, lachwekkend, lees eerst eens goed.
, meneertje Bleum.EnieSeeVakZ schreef:Bleum schreef:En ik reageer daar weer op. Snap er geen reet van dat er tegenwoordig meteen een groep opgericht wordt voor een paar jongens die een vlag willen maken. Daarbij is nieuwe lichting Nijmegen wel een vreemde naam. Nieuwe lichting van wat?EnieSeeVakZ schreef:Bleum schreef:EnieSeeVakZ schreef:griekje024 schreef:ik had wel verwacht dat die nieuwe soort hkn nog met een actie zou komen. Die NGN Nieuwe generatie Nijmegen. Vrij weinig van gezien, behalve een trommel...
of hadden ze wel iets van een doekje? dat kon ik niet zien want kwam pas in de 35ste minuut het uitvak binnen wandelen..
Nieuwe soort HKN?? Leg uit.
We hadden trouwens een banner, 2-3 vlaggen(tjes) en een spandoek van iemand met de tekst Forza NEC. Ook zijn er 2 ''nieuwe'' liedjes geintroduceerd.
'Die NGN' bestaat net een week, we zijn van plan vlaggen en spandoeken te maken, maar iedereen van ons heeft school/werk of wat dan ook, dus niet veel tijd. Maar het komt allemaal nog wel. Maar je moet geen gekke acties zoals Legio gaan verwachten ofzoEn trommel.. was niet mijn keus, en zal het ook nooit zijn. Het bracht de sfeer ook niet ten goede, bovenin deed niemand mee, alles moest van ons komen. 2e helft zonder trommel gedaan, af en toe liedje van iedereen. Maargoed, tegen H'veen betere sfeer, en misschien al wat doekjes.
Zal wel generatiekloof zijn of zo, maar is supporter zijn tegenwoordig afhankelijk van het aantal banners, vlaggen, geintroduceerde liedjes en trommels?
Tuurlijk niet, maar hij vroeg toch naar een actie of of we een doekje ofzo hadden, dus geef ik antwoord
Dat jullie je er zo druk om maken is ons probleem niet, we zijn gewoon groep vrienden, die meer sfeer wilt. En dan doen we dat graag onder een naam. En wat betreft de naam die gekozen is, die heeft een andere betekenis dan wat we tot nu toe doen. Maar als ik daarover begin dan krijg ik oh zo veel gezeik hiero.. Nu zeg ik waarschijnlijk toch al te veel, maargoed. Back on topic please
Mark Ariaans schreef:En vergeet de eenmansformatie SamSam niet.

Mark Ariaans schreef:Individualiteit in collectiviteit
Of andersom natuurlijk.
vak Oost schreef:
nouwe ik heb de gehele wedstrijd al voor straf helemaal uit gekeken zondagkan geen samenvatting meer zien
Gister alle samenvattingen bij studio sport, op die van Utrecht-NEC na. Ik hou er absoluut niet van om na een nederlaag alles nog een keer terug te kijken.
T.S. schreef:Bleum schreef:Ah ok, jullie beginnen met sfeer maken en mooie spandoeken en over een tijdje gaan jullie rellen?
Meld je aan bij de popo, belachelijke opmerking weer.
Fijn dat je vroeger zulke tijden hebt meegemaakt bij nec en dat je tegen iedere verandering bent, maar als je negatief gaat doen over een nieuwe generatie NEC supporters die sfeer willen maken dan ben je wel een triest figuur.
Goed initiatief NGN![]()
PM me maar als jullie nog meer steun kunnen gebruiken, ik weet niet precies hoe jullie de boel organiseren, maar ik wil NGN graag uitbreiden.
T.S. schreef:Bleum schreef:Gelukkig zijn er mensen die wel lezen. Misschien moet meneertje TS dat ook eens gaan doen in plaats van meteen met belachelijke icoontjes en opmerkingen te komen. Heb helemaal niks tegen sfeer maken, moet iedereen zelf weten. Ik reageerde op dat stuk wat inderdaad juist door Mark Ariaans nog eens aangehaald is. Daaruit haal ik dat ze dus ook wat anders van plan zijn om te doen, dus stel ik de vraag of ze dat ermee bedoelen. En dat noemt mij een popo, lachwekkend, lees eerst eens goed.
Misschien wel fijn als je even citeert waar je op reageert.
Bovendien noem ik jou geen popo, het was een suggestie om je bij aan te melden.
Dus lees zelf aub ook even de boel goed door voor je me op m'n plek wijst d.m.v. het maken van precies dezelfde fout, meneertje Bleum.
En verder ben ik de beroerdste niet om m'n uitspraak van eerder dan terug te nemen.

Waarom zou ik over dat van di tommaso gaan liegen?Als je zulke dingen gaat roepen over iemand is die is overleden dan vind ik zulke mensen diep triest.snonkie schreef:T.S. schreef:Bleum schreef:Ah ok, jullie beginnen met sfeer maken en mooie spandoeken en over een tijdje gaan jullie rellen?
Meld je aan bij de popo, belachelijke opmerking weer.
Goed initiatief NGN![]()
PM me maar als jullie nog meer steun kunnen gebruiken, ik weet niet precies hoe jullie de boel organiseren, maar ik wil NGN graag uitbreiden.
Ik vind 't ook een goed initiatief. De sfeer viel tegen bij Utrecht, maar het voetbal was dan ook belabberd.
Ik zat trouwens ook in bus 2 en met die 'spreekkoren' viel het reuze mee... Ik heb niks van di tommaso gehoord, 1x ****** Utrecht en voor de rest was de sfeer positief...
Op naar Hereveen en vechte!!!!!!!
K03N schreef:vak Oost schreef:
nouwe ik heb de gehele wedstrijd al voor straf helemaal uit gekeken zondagkan geen samenvatting meer zien
Gister alle samenvattingen bij studio sport, op die van Utrecht-NEC na. Ik hou er absoluut niet van om na een nederlaag alles nog een keer terug te kijken.

sjabbah schreef:K03N schreef:vak Oost schreef:
Da's mooi balen. Ik heb nu 91.000 views sinds ik de samenvattingen online zet en wilde eigenlijk aan Vak Oost en jou vragen om voor het einde van deze week deze samenvatting nog 9000 keer te kijken om de 100.000 vol te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast