FC Utrecht - N.E.C.

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Re: FC Utrecht - N.E.C.

Berichtdoor nmgnn » ma 08 maart 2010, 09:10

waar staat hier dan iets over zifo?
nmgnn

Berichtdoor W.V.W.3 » ma 08 maart 2010, 09:57

Bleum schreef:Ah ok, jullie beginnen met sfeer maken en mooie spandoeken en over een tijdje gaan jullie rellen?

Waar baseer je dat dan op?

Ik zie het probleem niet.
Als die jongens het leuk vinden om een groep te vormen en zo bepaalde sfeer acties te ondernemen is toch alleen maar goed en leuk voor ze.
W.V.W.3

Berichtdoor T.S. » ma 08 maart 2010, 10:54

Bleum schreef:Ah ok, jullie beginnen met sfeer maken en mooie spandoeken en over een tijdje gaan jullie rellen?

Meld je aan bij de popo, belachelijke opmerking weer :pukeface: .

Fijn dat je vroeger zulke tijden hebt meegemaakt bij nec en dat je tegen iedere verandering bent, maar als je negatief gaat doen over een nieuwe generatie NEC supporters die sfeer willen maken dan ben je wel een triest figuur :zzz: .

Goed initiatief NGN :tu:
PM me maar als jullie nog meer steun kunnen gebruiken, ik weet niet precies hoe jullie de boel organiseren, maar ik wil NGN graag uitbreiden.
Staantribunes!
T.S.

Berichtdoor Eniesee » ma 08 maart 2010, 11:02

griekje024 schreef: kwam pas in de 35ste minuut het uitvak binnen wandelen..

ik zat ook in het stadion en viel me op dat het uitvak inderdaad opeens veel voller was dan in het begin van de wedstrijd, wat was er aan de hand ?
Eniesee

Berichtdoor Jean Knipping » ma 08 maart 2010, 11:31

Wat een laffe voorstelling daar in Utrecht. Ze hebben daar gespeeld met de intentie om niet te verliezen. Schandalig voor het voetbal en wat mij betreft kan die Vloet met zijn eeuwige stappenplan gelijk opzouten. Lafheid wordt altijd afgestraft.

En NGN is wat mij betreft een zeer goed initiatief, wij oude HKNèrs zijn al bijna 50 dus het wordt tijd voor jong bloed.
Jean Knipping

Berichtdoor Mark Ariaans » ma 08 maart 2010, 14:29

T.S. schreef:

Fijn dat je vroeger zulke tijden hebt meegemaakt bij nec en dat je tegen iedere verandering bent, maar als je negatief gaat doen over een nieuwe generatie NEC supporters die sfeer willen maken dan ben je wel een triest figuur :zzz: .

ik neem aan dat Bleum's commentaar betrekking had op:

"En wat betreft de naam die gekozen is, die heeft een andere betekenis dan wat we tot nu toe doen. Maar als ik daarover begin dan krijg ik oh zo veel gezeik hiero.."

Als je zelf aangeeft dat je denkt dat je toekomstige activiteiten kunnen leiden tot gezeur op het forum, dan leg je jezelf wel open voor de door Bleum aangestipte interpretatie, dunkt me.
Mark Ariaans

Berichtdoor Bleum » ma 08 maart 2010, 14:55

Gelukkig zijn er mensen die wel lezen. Misschien moet meneertje TS dat ook eens gaan doen in plaats van meteen met belachelijke icoontjes en opmerkingen te komen. Heb helemaal niks tegen sfeer maken, moet iedereen zelf weten. Ik reageerde op dat stuk wat inderdaad juist door Mark Ariaans nog eens aangehaald is. Daaruit haal ik dat ze dus ook wat anders van plan zijn om te doen, dus stel ik de vraag of ze dat ermee bedoelen. En dat noemt mij een popo, lachwekkend, lees eerst eens goed.
Vroeger ging men voor club, stad en eer, tegenwoordig staat alles in het teken van meer meer meer!
Bleum

Berichtdoor T.S. » ma 08 maart 2010, 15:46

Bleum schreef:Gelukkig zijn er mensen die wel lezen. Misschien moet meneertje TS dat ook eens gaan doen in plaats van meteen met belachelijke icoontjes en opmerkingen te komen. Heb helemaal niks tegen sfeer maken, moet iedereen zelf weten. Ik reageerde op dat stuk wat inderdaad juist door Mark Ariaans nog eens aangehaald is. Daaruit haal ik dat ze dus ook wat anders van plan zijn om te doen, dus stel ik de vraag of ze dat ermee bedoelen. En dat noemt mij een popo, lachwekkend, lees eerst eens goed.

Misschien wel fijn als je even citeert waar je op reageert.
Bovendien noem ik jou geen popo, het was een suggestie om je bij aan te melden.
Dus lees zelf aub ook even de boel goed door voor je me op m'n plek wijst d.m.v. het maken van precies dezelfde fout :zzz: , meneertje Bleum.

En verder ben ik de beroerdste niet om m'n uitspraak van eerder dan terug te nemen.
Staantribunes!
T.S.

Berichtdoor Sandertjuh85 » ma 08 maart 2010, 16:55

EnieSeeVakZ schreef:
Bleum schreef:
EnieSeeVakZ schreef:
Bleum schreef:
EnieSeeVakZ schreef:
griekje024 schreef:ik had wel verwacht dat die nieuwe soort hkn nog met een actie zou komen. Die NGN Nieuwe generatie Nijmegen. Vrij weinig van gezien, behalve een trommel...

of hadden ze wel iets van een doekje? dat kon ik niet zien want kwam pas in de 35ste minuut het uitvak binnen wandelen..

Nieuwe soort HKN?? Leg uit.
We hadden trouwens een banner, 2-3 vlaggen(tjes) en een spandoek van iemand met de tekst Forza NEC. Ook zijn er 2 ''nieuwe'' liedjes geintroduceerd.
'Die NGN' bestaat net een week, we zijn van plan vlaggen en spandoeken te maken, maar iedereen van ons heeft school/werk of wat dan ook, dus niet veel tijd. Maar het komt allemaal nog wel. Maar je moet geen gekke acties zoals Legio gaan verwachten ofzo :crazy: En trommel.. was niet mijn keus, en zal het ook nooit zijn. Het bracht de sfeer ook niet ten goede, bovenin deed niemand mee, alles moest van ons komen. 2e helft zonder trommel gedaan, af en toe liedje van iedereen. Maargoed, tegen H'veen betere sfeer, en misschien al wat doekjes.

Zal wel generatiekloof zijn of zo, maar is supporter zijn tegenwoordig afhankelijk van het aantal banners, vlaggen, geintroduceerde liedjes en trommels?

Tuurlijk niet, maar hij vroeg toch naar een actie of of we een doekje ofzo hadden, dus geef ik antwoord :wink:
En ik reageer daar weer op. Snap er geen reet van dat er tegenwoordig meteen een groep opgericht wordt voor een paar jongens die een vlag willen maken. Daarbij is nieuwe lichting Nijmegen wel een vreemde naam. Nieuwe lichting van wat?

Dat jullie je er zo druk om maken is ons probleem niet, we zijn gewoon groep vrienden, die meer sfeer wilt. En dan doen we dat graag onder een naam. En wat betreft de naam die gekozen is, die heeft een andere betekenis dan wat we tot nu toe doen. Maar als ik daarover begin dan krijg ik oh zo veel gezeik hiero.. Nu zeg ik waarschijnlijk toch al te veel, maargoed. Back on topic please :offtopic:

ga dan lekker een carnavals vereniging oprichten!
Heb het echt helemaal niet met de gemaakte sfeer. Dan maar geen sfeer..
Sandertjuh85

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » ma 08 maart 2010, 17:09

Gezellige boel bij NEC, we hebben HKN de SV, East -side, Legio, OSRN, Business Friends, Zifo,onze belgisch Vleem NECers, en nu ook NGN.

Hmmm voor iedereen wat.
Cillissen, Otten Nuyting en Latupeirissa, NEC krijgt weer ouwerwetse uitstraling!!!!
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Mark Ariaans » ma 08 maart 2010, 17:10

En vergeet de eenmansformatie SamSam niet.
Mark Ariaans

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » ma 08 maart 2010, 17:13

Mark Ariaans schreef:En vergeet de eenmansformatie SamSam niet.

Als ik me niet vergis is dat dan dus SAM SAM ( alles samen delen alles op een hoop) NEC supporters.
Cillissen, Otten Nuyting en Latupeirissa, NEC krijgt weer ouwerwetse uitstraling!!!!
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Mark Ariaans » ma 08 maart 2010, 17:14

Individualiteit in collectiviteit :tu:

Of andersom natuurlijk.
Mark Ariaans

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » ma 08 maart 2010, 17:22

Mark Ariaans schreef:Individualiteit in collectiviteit :tu:

Of andersom natuurlijk.

sam sam dus, we delen het nec gevoel
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor vak Oost » ma 08 maart 2010, 17:39

sjabbah schreef:De samenvatting :

http://www.youtube.com/watch?v=1FQgwjz7wIs

nouwe ik heb de gehele wedstrijd al voor straf helemaal uit gekeken zondag :biggrin: kan geen samenvatting meer zien
voetbal: de belangrijkste bijzaak in het leven
vak Oost

Berichtdoor K03N » ma 08 maart 2010, 17:40

vak Oost schreef:

nouwe ik heb de gehele wedstrijd al voor straf helemaal uit gekeken zondag :biggrin: kan geen samenvatting meer zien

:withstupid: Gister alle samenvattingen bij studio sport, op die van Utrecht-NEC na. Ik hou er absoluut niet van om na een nederlaag alles nog een keer terug te kijken.
K03N

Berichtdoor snonkie » ma 08 maart 2010, 18:14

T.S. schreef:

PM me maar als jullie nog meer steun kunnen gebruiken, ik weet niet precies hoe jullie de boel organiseren, maar ik wil NGN graag uitbreiden.

Ik vind 't ook een goed initiatief. De sfeer viel tegen bij Utrecht, maar het voetbal was dan ook belabberd.

Ik zat trouwens ook in bus 2 en met die 'spreekkoren' viel het reuze mee... Ik heb niks van di tommaso gehoord, 1x ****** Utrecht en voor de rest was de sfeer positief...

Op naar Hereveen en vechte!!!!!!!
snonkie

Berichtdoor ernie » ma 08 maart 2010, 18:35

http://ngn024.hyves.nl/
Ik kan niet kijken, ben geen lid, maar aan de ledenlijst te zien zal het wel zijn wat ik al eerder zei. Vrienden en sfeer, geen relplannen.
Cameltoe has an ugly sister; Mooseknuckle.
ernie

Berichtdoor Bleum » ma 08 maart 2010, 19:15

T.S. schreef:
Bleum schreef:Gelukkig zijn er mensen die wel lezen. Misschien moet meneertje TS dat ook eens gaan doen in plaats van meteen met belachelijke icoontjes en opmerkingen te komen. Heb helemaal niks tegen sfeer maken, moet iedereen zelf weten. Ik reageerde op dat stuk wat inderdaad juist door Mark Ariaans nog eens aangehaald is. Daaruit haal ik dat ze dus ook wat anders van plan zijn om te doen, dus stel ik de vraag of ze dat ermee bedoelen. En dat noemt mij een popo, lachwekkend, lees eerst eens goed.

Misschien wel fijn als je even citeert waar je op reageert.
Bovendien noem ik jou geen popo, het was een suggestie om je bij aan te melden.
Dus lees zelf aub ook even de boel goed door voor je me op m'n plek wijst d.m.v. het maken van precies dezelfde fout :zzz: , meneertje Bleum.

En verder ben ik de beroerdste niet om m'n uitspraak van eerder dan terug te nemen.

Een simpel "Sorry, mijn reactie was compleet verkeerd, ik neem het terug" had ik beter gevonden en had ik een duim gegeven. Dat je nu jouw fout probeert te spiegelen aan dat foutje van mij en zo nog wat probeert recht te breien vind ik jammer en goedkoop.
Vroeger ging men voor club, stad en eer, tegenwoordig staat alles in het teken van meer meer meer!
Bleum

Berichtdoor NiMwEgUh » ma 08 maart 2010, 19:37

snonkie schreef:
T.S. schreef:

Ik vind 't ook een goed initiatief. De sfeer viel tegen bij Utrecht, maar het voetbal was dan ook belabberd.

Ik zat trouwens ook in bus 2 en met die 'spreekkoren' viel het reuze mee... Ik heb niks van di tommaso gehoord, 1x ****** Utrecht en voor de rest was de sfeer positief...

Op naar Hereveen en vechte!!!!!!!
Waarom zou ik over dat van di tommaso gaan liegen?Als je zulke dingen gaat roepen over iemand is die is overleden dan vind ik zulke mensen diep triest.
En als ze dan echte jongens waren geweest hadden ze op de bunnikside dat gezongen.
En positieve sfeer ben ik zeker voor maar sommige dingen gaan te ver.
NiMwEgUh

Berichtdoor sjabbah » ma 08 maart 2010, 21:04

K03N schreef:
vak Oost schreef:

:withstupid: Gister alle samenvattingen bij studio sport, op die van Utrecht-NEC na. Ik hou er absoluut niet van om na een nederlaag alles nog een keer terug te kijken.

Da's mooi balen. Ik heb nu 91.000 views sinds ik de samenvattingen online zet en wilde eigenlijk aan Vak Oost en jou vragen om voor het einde van deze week deze samenvatting nog 9000 keer te kijken om de 100.000 vol te maken. :wink:
videofragment gemist ? PM sjabbah.
sjabbah

Berichtdoor captain » ma 08 maart 2010, 21:10

Na NEC - ADO , was dit mijn 2 de keer dat ik NEC aan het werk zag dit seizoen.
Niet echt om vrolijk van te worden ...gisteren.

Utrecht - NEC.
0-0 over de hele lijn.
Spijtig dat er in zulke wedstrijden punten dienen verdeeld te worden.

'S avonds in Mechelen een match gezien die al niet veel beter was.

Je hebt zo van die zondagen.... :wink:
captain

Berichtdoor necnmgn » ma 08 maart 2010, 21:13

Pff dan heb je 2 lekkere zaadpartijen gezien zeg :crazy:
necnmgn

Berichtdoor Legendario » ma 08 maart 2010, 21:14

sjabbah schreef:
K03N schreef:
vak Oost schreef:

Da's mooi balen. Ik heb nu 91.000 views sinds ik de samenvattingen online zet en wilde eigenlijk aan Vak Oost en jou vragen om voor het einde van deze week deze samenvatting nog 9000 keer te kijken om de 100.000 vol te maken. :wink:

Ik heb er een voor mijn rekening genomen, dus nog 8999 te gaan voor Vak Oost en K03N. Thanks Sjabbah!
La vida son dos días y hoy llueve...
Legendario

Berichtdoor henkie1234 » ma 08 maart 2010, 21:27

Als je al verliest van een zeer zwak twente (in de 2e helft dan) en een zeer zeer zwak utrecht in 90 minuten, hoe wil je dan winnen van roda, heerenveen en die andere 6 moeilijke wedstrijden? Ik begin me onderhand toch echt zorgen te maken over het feit dat we straks niet genoeg punten bij elkaar gesprokkeld hebben. We roepen steeds; strijd, inzet en dat soort dingen. Maar het begint met de week minder te worden.
henkie1234

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden