Frans schreef:Na vandaag de volgende wedstrijd. Zaterdag om 20:45 uur. Mijns inziens de wedstrijd die we moeten winnen in een reeks met moeilijke tegenstanders!

BIESKE schreef:Frans schreef:Na vandaag de volgende wedstrijd. Zaterdag om 20:45 uur. Mijns inziens de wedstrijd die we moeten winnen in een reeks met moeilijke tegenstanders!
Vandaag hopen op een punt, volgende wedstrijd winnen en het seizoen rustig uitvoetballen, zou ik zeggen.

BIESKE schreef:Frans schreef:Na vandaag de volgende wedstrijd. Zaterdag om 20:45 uur. Mijns inziens de wedstrijd die we moeten winnen in een reeks met moeilijke tegenstanders!
Vandaag hopen op een punt, volgende wedstrijd winnen en het seizoen rustig uitvoetballen, zou ik zeggen.
jackameland schreef:BIESKE schreef:Frans schreef:Na vandaag de volgende wedstrijd. Zaterdag om 20:45 uur. Mijns inziens de wedstrijd die we moeten winnen in een reeks met moeilijke tegenstanders!
Ik hoop op 3 punten.

BIESKE schreef:jackameland schreef:BIESKE schreef:Frans schreef:Na vandaag de volgende wedstrijd. Zaterdag om 20:45 uur. Mijns inziens de wedstrijd die we moeten winnen in een reeks met moeilijke tegenstanders!
Ik hoop op 3 punten.
Ik ook natuurlijk

vak Oost schreef:in elk geval geen nuytinck en geen neubach ...
dan zal davids wel op links back komen te staan

SamSam schreef:vak Oost schreef:in elk geval geen nuytinck en geen neubach ...
En geen Radomski geloof ik? Kivuvu er dan in?
Sanne schreef:SamSam schreef:vak Oost schreef:in elk geval geen nuytinck en geen neubach ...
Radomski? Die doet gewoon mee hoor, geen geel gehad...

vak Oost schreef:in elk geval geen nuytinck en geen neubach ...
SamSam schreef:Sanne schreef:SamSam schreef:vak Oost schreef:in elk geval geen nuytinck en geen neubach ...
Ohh, dan heb ik zitten slapen. Ik dacht dat hij geel had gehad.
marknecM schreef:SamSam schreef:Sanne schreef:SamSam schreef:vak Oost schreef:in elk geval geen nuytinck en geen neubach ...
Heeft volgens mij toch echt geel gekregen

marknecM schreef:SamSam schreef:Sanne schreef:SamSam schreef:vak Oost schreef:in elk geval geen nuytinck en geen neubach ...
Heeft volgens mij toch echt geel gekregen

T.S. schreef:Wie moet NEC nou weer linksback gaan zetten...

Don Corleone schreef:T.S. schreef:Wie moet NEC nou weer linksback gaan zetten...
davids, maar wat maakt het uit, ook met 10 man kun je van roda winnen, mits er met de juist instelling gespeeld wordt.

Don Corleone schreef:T.S. schreef:Wie moet NEC nou weer linksback gaan zetten...
davids, maar wat maakt het uit, ook met 10 man kun je van roda winnen, mits er met de juist instelling gespeeld wordt.
Hoe kun je nu zoiets zeggen na zojuist de zoveelste zaadpartij van dit seizoen gespeeld te hebben.

BIESKE schreef:Don Corleone schreef:T.S. schreef:Wie moet NEC nou weer linksback gaan zetten...
Hoe kun je nu zoiets zeggen na zojuist de zoveelste zaadpartij van dit seizoen gespeeld te hebben.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast