Heracles - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Re: Heracles - NEC

Berichtdoor mschr » zo 28 maart 2010, 17:58

Frans schreef:
Sarpong voor Fejzullahu en de rest zo laten als vandaag vind jij?

Ja. Met Otten achterin is de zaak achterin goed georganiseerd en dan kun je met gerust hart met 3 verdedigers spelen.
mschr

Berichtdoor jackameland » ma 29 maart 2010, 00:33

---------------------Babos-----------------------

Sibum----Van Eijden-----Zomer-----Nuytinck

Radomski-----------Goossens---------Davids

Saidi-----------------Vleminckx--------Sarpong

Mag ook een 4-4-2 variant zijn maar in ieder geval met deze spelers.
Ameland waddendiamant
jackameland

Berichtdoor Demtsjenko » ma 29 maart 2010, 09:08

Frans schreef:
mschr schreef:
Frans schreef:Lastig om een opstelling te maken voor deze wedstrijd. Van Eijden voor Potje lijkt me logisch, maar verder.... Burgzorg weer rechtsback, aangezien Heracles wel met 3 spitsen speelt? Sarpong er weer in, wie eruit dan? Moeilijk!

Lastig? Otten erin, Fejzullahu eruit. Voetbal is een simpel spelletje.

vind ik wel, en dan van eijden op de plek van pothuizen... otten een tien-, twintigtal minuten gunnen...
Demtsjenko

Berichtdoor mad dog » ma 29 maart 2010, 10:02

Bovendien lijkt het me niet handig om Otten op zo'n kut-nep-grasveld zijn eerste volledige eredivisie-wedstrijd te laten spelen. Gewoon v. Eijden erin!
einde van deze poging.....
mad dog

Berichtdoor burp » ma 29 maart 2010, 10:14

Otten?
De jubelverhalen druipen weer van het forum af maar die heeft er zo lang uitgelegen dat je er werkelijk niets meer van mag verwachten. Rustig eerst eens 5 of 10 minuten laten invallen en al helemaal niet op dat debiele kunstgras daar.
Wordt lid van De NEC hyve: http://necnijmegen.hyves.nl/
burp

Berichtdoor Sandertjuh85 » ma 29 maart 2010, 10:19

Saidi maar weer op de bank, hij speelde niet slecht. Maar je je niet kan schieten of een voorzet kan geven dan heb je dr weinig aan natuurlijk.

-------------------------Babos---------------------
Sibum-------Eijden-----------Zomer----Nuytink
------------------Radomski-----Davids------------
Sarpong---------------------------------Goosens
-------------Ten Voorde----Vleminckx----------
Sandertjuh85

Berichtdoor rooie » ma 29 maart 2010, 10:35

Waarom zou je nou Ten Voorde kiezen en niet Saidi of Sarpong voorin? Mensen die dat zeggen kijken denk ik niet vaak een training of zien jong NEC niet vaak spelen! Ten Voorde in misschien hardstikke getalenteerd maar als ik hem aan het werk zie dat zit het er gewoon nog niet in.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
rooie

Berichtdoor Sandertjuh85 » ma 29 maart 2010, 10:42

rooie schreef:Waarom zou je nou Ten Voorde kiezen en niet Saidi of Sarpong voorin? Mensen die dat zeggen kijken denk ik niet vaak een training of zien jong NEC niet vaak spelen! Ten Voorde in misschien hardstikke getalenteerd maar als ik hem aan het werk zie dat zit het er gewoon nog niet in.

of die mensen hebben gewoon een andere mening kan ook he...
We hebben gewoon een probleem met scoren. Alle spelers worden zenuwachtig als ze voor het goal komen. Saidi al helemaal! En ten Voorde heeft vorig jaar (ookal was het bij Emmen) bewezen dat hij gewoon wel kan scoren. Dus ik zou hem gewoon de kans geven.
En ik moet zeggen dat ik sowieso wel van zulk soort voetballers hou.
Sandertjuh85

Berichtdoor rooie » ma 29 maart 2010, 10:45

Sandertjuh85 schreef:
rooie schreef:Waarom zou je nou Ten Voorde kiezen en niet Saidi of Sarpong voorin? Mensen die dat zeggen kijken denk ik niet vaak een training of zien jong NEC niet vaak spelen! Ten Voorde in misschien hardstikke getalenteerd maar als ik hem aan het werk zie dat zit het er gewoon nog niet in.

We hebben gewoon een probleem met scoren. Alle spelers worden zenuwachtig als ze voor het goal komen. Saidi al helemaal! En ten Voorde heeft vorig jaar (ookal was het bij Emmen) bewezen dat hij gewoon wel kan scoren. Dus ik zou hem gewoon de kans geven.

Er staat ook : Denk ik. Maar als ik dan vragen mag: Hoeveel trainingen en wedstrijden van jong NEC bezoek je dan, als je een andere mening hebt? Ik zou ook heel graag willen geloven dat Ten Voorde een verlosser is maar ik denk helaas dat hij dat (nog) niet is. :wink:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
rooie

Berichtdoor Napoleon » ma 29 maart 2010, 10:48

mschr schreef:
Frans schreef:

Ja. Met Otten achterin is de zaak achterin goed georganiseerd en dan kun je met gerust hart met 3 verdedigers spelen.

Otten is toch nog niet wedstrijdfit?
''Gosh! You freakin' idiot!''
Napoleon

Berichtdoor takinec » ma 29 maart 2010, 10:50

eerst met z'n allen naar heracles :sjaal:
dan zien we de opstelling wel !
takinec

Berichtdoor rooie » ma 29 maart 2010, 10:51

takinec schreef:eerst met z'n allen naar heracles :sjaal:
dan zien we de opstelling wel !

Wil je niet graag zien wat je gaat kopen? :wink:
rooie

Berichtdoor Sandertjuh85 » ma 29 maart 2010, 10:53

rooie schreef:
Sandertjuh85 schreef:

Er staat ook : Denk ik. Maar als ik dan vragen mag: Hoeveel trainingen en wedstrijden van jong NEC bezoek je dan, als je een andere mening hebt? Ik zou ook heel graag willen geloven dat Ten Voorde een verlosser is maar ik denk helaas dat hij dat (nog) niet is. :wink:
Nee dat hij de verlosser is geloof ik ook niet. Maar ik heb gewoon weinig vertrouwen in onze andere spelers. Ze scoren gewoon te weinig. Als ik Saidi gister 4 op goal zie schieten. En alle schoten zijn bij elkaar opgeteld nog geen 100km/u...
Ik zie niet heel veel trainingen van wedstrijden van jong NEC dat klopt.. (stuk of 4 wedstrijden en paar trainingen gezien) Maar in die wedstrijden kwam het er idd niet helemaal uit. Maar toch zie je gewoon dat die jongen wel iets kan. Dus ik denk dat als hij gewoon lekker gaat ballen in het eerste dat hij zeer nuttig kan zijn. Bij jong NEC wordt natuurlijk wel heel veel van hem verwacht he, en dat is in het eerste natuurlijk helemaal niet zo.
Sandertjuh85

Berichtdoor mschr » ma 29 maart 2010, 10:59

burp schreef:Otten?
De jubelverhalen druipen weer van het forum af maar die heeft er zo lang uitgelegen dat je er werkelijk niets meer van mag verwachten. Rustig eerst eens 5 of 10 minuten laten invallen en al helemaal niet op dat debiele kunstgras daar.

Vooruit, je hebt gelijk. Het kunstgras is niet de ideale ondergrond voor hem om terug te keren in de basis. Maar bij de volgende pot moet ie wel spelen. Organisatorisch staat het dan veel beter achterin.
mschr

Berichtdoor mschr » ma 29 maart 2010, 11:01

Sandertjuh85 schreef:En ten Voorde heeft vorig jaar (ookal was het bij Emmen) bewezen dat hij gewoon wel kan scoren. Dus ik zou hem gewoon de kans geven.

OMdat ie in rode schoentjes rondparadeert? DIe moet ie als de wiedeweerga uitdoen en gewoon op zwarte kicksen gaan ballen. En gisteren liet ie niet zien dat ie beter was dan Erton en dat wil best wel wat zeggen. Zo was zijn eerste balcontact meteen al balverlies.
mschr

Berichtdoor BasNijmegen » ma 29 maart 2010, 11:01

Voor het eerst het gevoel (ja zelfs dit jaar) dat we kansloos zijn. Tegen dit Heracles winnen we niet.
Natuurlijk hoop ik op het tegenovergestelde en ben er natuurlijk wel bij.
www.betinfo.nl
Alles over sportweddenschappen
BasNijmegen

Berichtdoor Sandertjuh85 » ma 29 maart 2010, 11:03

mschr schreef:
Sandertjuh85 schreef:En ten Voorde heeft vorig jaar (ookal was het bij Emmen) bewezen dat hij gewoon wel kan scoren. Dus ik zou hem gewoon de kans geven.

OMdat ie in rode schoentjes rondparadeert? DIe moet ie als de wiedeweerga uitdoen en gewoon op zwarte kicksen gaan ballen. En gisteren liet ie niet zien dat ie beter was dan Erton en dat wil best wel wat zeggen. Zo was zijn eerste balcontact meteen al balverlies.

zozo dat heb je snel gezien in 4minuten!

heb je dan ook gezien dat hij een voorzet gaf die wel aankwam? Dat heeft op Goosens na niemand gepresteerd gister..
beetje triest om iemand te veroordelen op 4min.
Sandertjuh85

Berichtdoor BasNijmegen » ma 29 maart 2010, 11:06

Rick moet niet in de basis beginnen, maar wel invallen... dat is goed voor zo'n jongen. Gister mocht ie er pas de 84e minuut in.... is ook niet echt lekker. Erton was de hele wedstrijd al niet best.... Rick had best al de 60e minuut ofzo erin gekunnen. Zo'n jong moet vertrouwen krijgen, volgens mij kun je dan echt genieten. Echter zit NEC niet in de positie om nieuwe spelers te proberen of een kans te geven. Als je nog aanspraak maakt op een overwinning, dan zou ik niet al te veel veranderen of risico nemen met een speler die min of meer z'n debuut maakt (vond Ajax uit niet echt een faire kans).
www.betinfo.nl
Alles over sportweddenschappen
BasNijmegen

Berichtdoor Curva » ma 29 maart 2010, 11:14

BasNijmegen schreef:Voor het eerst het gevoel (ja zelfs dit jaar) dat we kansloos zijn. Tegen dit Heracles winnen we niet.
Natuurlijk hoop ik op het tegenovergestelde en ben er natuurlijk wel bij.

als je dit anderhalf jaar geleden had geschreven had ik je uitgelachen, nu moet ik het er helaas bijna mee eens zijn.
Een puntje zou al winst zijn....
Curva

Berichtdoor OAFFERE » ma 29 maart 2010, 11:48

mschr schreef:

en zijn laatste balbezit had een doelpunt moeten opleveren.
OAFFERE

Berichtdoor Michael » ma 29 maart 2010, 13:53

Mja, hopen dat de vorm heracles even in de steek laat. Ondanks de huidige prestaties van beide ploegen op het moment zie ik NEC daar wel de winst pakken.
Michael

Berichtdoor Jackiegoal » ma 29 maart 2010, 14:13

De enige opstelling waarmee je kans maakt:

-------------Babos----------------
Burgzorg-Eijden-Zomer-Nuytinck
--------------Sibum---------------
------Radomski----Davids-----------
----------Goossens---------------
------Saidi-------Vleminckx------

Saidi daar omdat hij gewoon gevaarlijker is dan Fejzullahu. Goossens achter de spitsen omdat hij scorend vermogen heeft en de rest moge duidelijk zijn. Liever geen Burgzorg natuurlijk, maar Pothuizen is geschorst (dacht ik?) en het lijkt me niet dat Otten al in de basis kan. Eventueel kan Davids in het midden, afhankelijk van hoe hun middenveld staat.

Als je tegen Heracles zo speelt als tegen Feyenoord is dat zelfmoord.
Jackiegoal

Berichtdoor Demtsjenko » ma 29 maart 2010, 16:39

hm, zou het toch anders doen...

sibum naast van eijden voor de nodige (mentale) ondersteuning...

-----------------sarpong------------vleminckx------------------------
---------------------------goossens-----------------------ntibzonkiza
davids------------------------------------------------------------------
---------------------------radomski------------------------------------
nuytinck----------zomer-----------van eijden----------------sibum
-----------------------------babos--------------------------------------
Demtsjenko

Berichtdoor Bernd » ma 29 maart 2010, 16:51

Gewoon hetzelfde spelen als tegen Feyenoord. Sarpong is weer terug en dus op de plaats van Fejzullahu, Van Eijden vervangt Pothuizen. Meer niet.

Daarnaast moeten we het nu niet in de broek doen van Heracles. We zijn sterker dan de nummer vier, dus waarom niet er vol voor gaan tegen de nummer zeven? Natuurlijk is de verwachting dat je die pot verliest, maar met de instelling en het spel van afgelopen zondag van NEC moet Heracles het eerst nog maar eens zien te doen. Daarnaast wonnen onze Arnhemse vrienden daar ook zomaar.
Bernd

Berichtdoor benniewels » ma 29 maart 2010, 17:36

Lijkt me een zware pot te worden

ik teken vooraf voor een punt
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij.
Kijk op http://benniewels.hyves.nl/
benniewels

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden