Frans schreef:
Sarpong voor Fejzullahu en de rest zo laten als vandaag vind jij?
Ja. Met Otten achterin is de zaak achterin goed georganiseerd en dan kun je met gerust hart met 3 verdedigers spelen.
Frans schreef:
Frans schreef:mschr schreef:Frans schreef:Lastig om een opstelling te maken voor deze wedstrijd. Van Eijden voor Potje lijkt me logisch, maar verder.... Burgzorg weer rechtsback, aangezien Heracles wel met 3 spitsen speelt? Sarpong er weer in, wie eruit dan? Moeilijk!
Lastig? Otten erin, Fejzullahu eruit. Voetbal is een simpel spelletje.
rooie schreef:Waarom zou je nou Ten Voorde kiezen en niet Saidi of Sarpong voorin? Mensen die dat zeggen kijken denk ik niet vaak een training of zien jong NEC niet vaak spelen! Ten Voorde in misschien hardstikke getalenteerd maar als ik hem aan het werk zie dat zit het er gewoon nog niet in.
Sandertjuh85 schreef:rooie schreef:Waarom zou je nou Ten Voorde kiezen en niet Saidi of Sarpong voorin? Mensen die dat zeggen kijken denk ik niet vaak een training of zien jong NEC niet vaak spelen! Ten Voorde in misschien hardstikke getalenteerd maar als ik hem aan het werk zie dat zit het er gewoon nog niet in.
of die mensen hebben gewoon een andere mening kan ook he...
We hebben gewoon een probleem met scoren. Alle spelers worden zenuwachtig als ze voor het goal komen. Saidi al helemaal! En ten Voorde heeft vorig jaar (ookal was het bij Emmen) bewezen dat hij gewoon wel kan scoren. Dus ik zou hem gewoon de kans geven.
En ik moet zeggen dat ik sowieso wel van zulk soort voetballers hou.
mschr schreef:Frans schreef:
Ja. Met Otten achterin is de zaak achterin goed georganiseerd en dan kun je met gerust hart met 3 verdedigers spelen.

takinec schreef:eerst met z'n allen naar heracles
dan zien we de opstelling wel !
Nee dat hij de verlosser is geloof ik ook niet. Maar ik heb gewoon weinig vertrouwen in onze andere spelers. Ze scoren gewoon te weinig. Als ik Saidi gister 4 op goal zie schieten. En alle schoten zijn bij elkaar opgeteld nog geen 100km/u...rooie schreef:Sandertjuh85 schreef:rooie schreef:Waarom zou je nou Ten Voorde kiezen en niet Saidi of Sarpong voorin? Mensen die dat zeggen kijken denk ik niet vaak een training of zien jong NEC niet vaak spelen! Ten Voorde in misschien hardstikke getalenteerd maar als ik hem aan het werk zie dat zit het er gewoon nog niet in.
of die mensen hebben gewoon een andere mening kan ook he...
We hebben gewoon een probleem met scoren. Alle spelers worden zenuwachtig als ze voor het goal komen. Saidi al helemaal! En ten Voorde heeft vorig jaar (ookal was het bij Emmen) bewezen dat hij gewoon wel kan scoren. Dus ik zou hem gewoon de kans geven.
Er staat ook : Denk ik. Maar als ik dan vragen mag: Hoeveel trainingen en wedstrijden van jong NEC bezoek je dan, als je een andere mening hebt? Ik zou ook heel graag willen geloven dat Ten Voorde een verlosser is maar ik denk helaas dat hij dat (nog) niet is.
burp schreef:Otten?
De jubelverhalen druipen weer van het forum af maar die heeft er zo lang uitgelegen dat je er werkelijk niets meer van mag verwachten. Rustig eerst eens 5 of 10 minuten laten invallen en al helemaal niet op dat debiele kunstgras daar.
Sandertjuh85 schreef:En ten Voorde heeft vorig jaar (ookal was het bij Emmen) bewezen dat hij gewoon wel kan scoren. Dus ik zou hem gewoon de kans geven.
mschr schreef:Sandertjuh85 schreef:En ten Voorde heeft vorig jaar (ookal was het bij Emmen) bewezen dat hij gewoon wel kan scoren. Dus ik zou hem gewoon de kans geven.
OMdat ie in rode schoentjes rondparadeert? DIe moet ie als de wiedeweerga uitdoen en gewoon op zwarte kicksen gaan ballen. En gisteren liet ie niet zien dat ie beter was dan Erton en dat wil best wel wat zeggen. Zo was zijn eerste balcontact meteen al balverlies.
BasNijmegen schreef:Voor het eerst het gevoel (ja zelfs dit jaar) dat we kansloos zijn. Tegen dit Heracles winnen we niet.
Natuurlijk hoop ik op het tegenovergestelde en ben er natuurlijk wel bij.
mschr schreef:Sandertjuh85 schreef:En ten Voorde heeft vorig jaar (ookal was het bij Emmen) bewezen dat hij gewoon wel kan scoren. Dus ik zou hem gewoon de kans geven.
OMdat ie in rode schoentjes rondparadeert? DIe moet ie als de wiedeweerga uitdoen en gewoon op zwarte kicksen gaan ballen. En gisteren liet ie niet zien dat ie beter was dan Erton en dat wil best wel wat zeggen. Zo was zijn eerste balcontact meteen al balverlies.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast