harold schreef:Je kunt ook gewoon je broek eens aanhouden, scheelt een hoop anale dreiging.
Je wilt niet weten hoe snel het kwaad geschiet is bij die jongens hoor! 1 Broek red je het niet mee!
harold schreef:Je kunt ook gewoon je broek eens aanhouden, scheelt een hoop anale dreiging.

SamSam schreef:Nou die Cruijff van de balkan schiet hem mooi voor open goal op de lat
harold schreef:K03N schreef:SamSam schreef:K03N schreef:En het is weer 1-1. Haags kwartiertje!
Gewoon zo houden..
Daar kan ik ook mee leven, maar heb toch echt liever dat vites 16e staat.
Ik ook! Wie hoopt er nou in godsnaam dat dat geel zwarte gespuis zal winnen? Bernd? Gewoon degraderen daar in Arnhem, dan maar geen derby meer, scheelt ook een hoop gestres. En daarna lekker het einde van het betaalde voetbal in arnhem, maar dat zal wel een natte droom blijven...

jackameland schreef:SamSam schreef:Nou die Cruijff van de balkan schiet hem mooi voor open goal op de lat
Leuk voetballertje! (understatemend)

K03N schreef:SamSam schreef:K03N schreef:En het is weer 1-1. Haags kwartiertje!
Gewoon zo houden..

SamSam schreef:jackameland schreef:SamSam schreef:Nou die Cruijff van de balkan schiet hem mooi voor open goal op de lat
inderdaad, dat scoutingsapparaat van Heerenveen weet hem er toch maar weer tussenuit te pikken..

SamSam schreef:Ik vind die Siem de Jong ook echt een goede speler. Een heel groot neusje voor de goal.

BIESKE schreef:SamSam schreef:Ik vind die Siem de Jong ook echt een goede speler. Een heel groot neusje voor de goal.
Het was niet expres

Frans schreef:Roda JC, Sparta op achterstand
SamSam schreef:jackameland schreef:SamSam schreef:Nou die Cruijff van de balkan schiet hem mooi voor open goal op de lat
inderdaad, dat scoutingsapparaat van Heerenveen weet hem er toch maar weer tussenuit te pikken..

necmaniacs schreef:btw wordt nog spannend wie er kampioen gaat worden dit seizoen.... ik zie die neuzen het ook nog worden helaas .....
Danish Dynamite schreef:SamSam schreef:jackameland schreef:SamSam schreef:Nou die Cruijff van de balkan schiet hem mooi voor open goal op de lat
Valt wel mee hoor, wat denk je hoeveel spelers het daar niet redden alleen hoor je daar niets over.
Kijk alleen maar naar de tijd dat Schöne daar zat, van de 5 Denen die toen dat jaar door heerenveen gehaald zijn speelt alleen Lasse nog in Nederland, de rest zit allang weer in Denemarken en zijn na een paar jaar dus teruggestuurd.
Macht van de grote getallen. Zit er vanzelf iets tussen...BIESKE schreef:harold schreef:K03N schreef:SamSam schreef:K03N schreef:En het is weer 1-1. Haags kwartiertje!
Gewoon zo houden..
Ik ook! Wie hoopt er nou in godsnaam dat dat geel zwarte gespuis zal winnen? Bernd? Gewoon degraderen daar in Arnhem, dan maar geen derby meer, scheelt ook een hoop gestres. En daarna lekker het einde van het betaalde voetbal in arnhem, maar dat zal wel een natte droom blijven...
Helemaal mee eens, maar als ik in deze moet kiezen wat belangrijker is voor NEC of de haat tegen Vitesse, dan is het voor mij niet zo moeilijk hoor. Je zult op het eind van het seizoen dat ene puntje dat Vitesse nu boven Ado staat, maar eens tekort komen. Of denk jij dat NEC het vege lijf al heeft gered?? Ik niet iig.

Mark Ariaans schreef::jestera:
En ik al die tijd maar denken dat El-Ak paranoide was. Komt Kargbo er even driedubbel overheen zetten:
Ibrahim Kargbo stuurt aan op een vertrek bij Willem II. De middenvelder uit Sierra Leone zit bij de Tilburgers tegenwoordig vooral op de reservebank en denkt te weten waaraan dat ligt.
'Onder alle trainers bij Willem II heb ik altijd gespeeld', vertelt Karbo aan het AD. 'Totdat Fons Groenendijk (de ruim drie weken geleden ontslagen trainer, red.) hier begon. Natuurlijk ben ik gaan nadenken over wat ik verkeerd deed. Volgens mij is er slechts één optie. Kijk, Fons is een Ajacied. En in 2007 miste Ajax op de laatste speelronde de titel, omdat er met één doelpunt te weinig van Willem II werd gewonnen.'
'Ik stond toen namens Willem II in het veld. Ik denk dat hij me vanwege het verspelen van het kampioenschap nooit mocht', luidt de slotconclusie van Kargbo.
De middenvelder stelt verder dat hij binnenkort met de clubleiding om tafel wil om zijn toekomst te bespreken. 'Ik wil niet meer op de bank zitten. Zoals het nu gaat, trek ik niet langer. Dus kan ik beter in de zomer vertrekken.'
Kargbo heeft in Tilburg nog een doorlopend contract.
Bron: VI

LT schreef:Ik las het ook, ongelooflijk.... Zou zo'n journalist niet in de lach schieten als hij tegenover zo'n lulverhaal zit?
Zulke rare dingen verzin je toch niet? Serieus, zo iets mafs lees je zelfs hier zelden 

.... come on Twente!!
Keer terug naar Voetbal Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten