T.S. schreef:Wie moet NEC nou weer linksback gaan zetten...
brock
T.S. schreef:Wie moet NEC nou weer linksback gaan zetten...
Davidsrasputin schreef:T.S. schreef:Wie moet NEC nou weer linksback gaan zetten...
brock
bvg schreef:Davidsrasputin schreef:T.S. schreef:Wie moet NEC nou weer linksback gaan zetten...
brock
En er moet gewonnen worden, sleutelwedstrijd.
vak Oost schreef:bvg schreef:Davidsrasputin schreef:T.S. schreef:Wie moet NEC nou weer linksback gaan zetten...
brock
elke wedstrijd is nu een sleutel wedstrijd, nu maar te hopen dat ze woorden in daden omzetten en er vol voor gaan voordat er weer een kans verneukt wordt
necnmgn schreef:vak Oost schreef:bvg schreef:Davidsrasputin schreef:T.S. schreef:Wie moet NEC nou weer linksback gaan zetten...
brock
elke wedstrijd is nu een sleutel wedstrijd, nu maar te hopen dat ze woorden in daden omzetten en er vol voor gaan voordat er weer een kans verneukt wordt
Nouja dat ligt eraan, als je deze wint heb je voorlopig weer wat lucht... Verlies je deze pot dan gaat ons NEC zware tijden tegemoet. Ik denk dat dit de wedstrijd van het jaar gaat worden! Winnen we deze dan komt het goed, verliezen we deze dan vrees ik!
mekfe schreef:Wat hierboven ook al werd gezegd,parkeren wordt zaterdag een groot probleem. De hele Wezenlaan is niet meer geschikt door een paar honderd meter lage hekje die voorkomen dat je in de groenstrook kan parkeren. Gewoon langs de weg dan maar???? Doe maar niet gaan ze zeker voor bekeuren. Tegen W2 begonnen ze al te verbaliseren tegen enkele auto's nu kun je er op wachten. Rare beslissing vd gemeente want dit wordt echt vervelend. Krieg je he in zo een Groen Links stad.....
GLDJTEEF! schreef:Komt door al die achterlijke groenlinkserds in onze stad. Het ontbreekt die partij aan elke vorm van doortastendheid.
GL

bertje schreef:DJTEEF! schreef:Komt door al die achterlijke groenlinkserds in onze stad. Het ontbreekt die partij aan elke vorm van doortastendheid.
GL
![]()

Eniesee schreef:bertje schreef:DJTEEF! schreef:Komt door al die achterlijke groenlinkserds in onze stad. Het ontbreekt die partij aan elke vorm van doortastendheid.
GL
![]()
sjonge jonge wat zijn we weer kortzichtig. Nijmegen heeft al jaren een links bestuur en al die jaren wordt het gedoogd, nu zijn er verkiezingen geweest en is er nog geen nieuwe coalitie en dan denken jullie dat ze zich hier mee bezig houden ??
wat denk je hiervan:
http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php?p ... uwsID=3742

bertje schreef:Eniesee schreef:bertje schreef:DJTEEF! schreef:Komt door al die achterlijke groenlinkserds in onze stad. Het ontbreekt die partij aan elke vorm van doortastendheid.
GL
![]()
sjonge jonge wat zijn we weer kortzichtig. Nijmegen heeft al jaren een links bestuur en al die jaren wordt het gedoogd, nu zijn er verkiezingen geweest en is er nog geen nieuwe coalitie en dan denken jullie dat ze zich hier mee bezig houden ??
wat denk je hiervan:
Ik het niet zo op links, maar ik heb vooral iets tegen malloten die eerst 'grote' auto's uit de stad wil weren en nu moeilijk loopt doen met auto's parkeren.

Eniesee schreef:bertje schreef:Eniesee schreef:bertje schreef:DJTEEF! schreef:Komt door al die achterlijke groenlinkserds in onze stad. Het ontbreekt die partij aan elke vorm van doortastendheid.
GL
![]()
wat denk je hiervan:
Ik het niet zo op links, maar ik heb vooral iets tegen malloten die eerst 'grote' auto's uit de stad wil weren en nu moeilijk loopt doen met auto's parkeren.
het is dus waarschijnlijk NIET links wat moeilijk loopt te doen..................
overigens vind ik het jammer dat je iemand met een andere mening malloot noemt

Eniesee schreef:tja ik was het daar ook niet mee eens, maar het feit dat jij hen dan malloot noemt maakt jou eigenlijk een grotere malloot.
mag ik trouwens vragen wat je gestemd hebt ?
bertje schreef:Eniesee schreef:tja ik was het daar ook niet mee eens, maar het feit dat jij hen dan malloot noemt maakt jou eigenlijk een grotere malloot.
VVD, maar ik vind zo'n voorstel niet veel verschillen van een verbod op hoofddoekjes..

Danish Dynamite schreef:bertje schreef:Eniesee schreef:tja ik was het daar ook niet mee eens, maar het feit dat jij hen dan malloot noemt maakt jou eigenlijk een grotere malloot.
VVD, maar ik vind zo'n voorstel niet veel verschillen van een verbod op hoofddoekjes..
Het voorstel was om suv's uit het stadscentrum te weren, beetje vreemd dat je zoiets vergelijkt met een hoofddoekjesverbod.
bertje schreef:Danish Dynamite schreef:bertje schreef:Eniesee schreef:tja ik was het daar ook niet mee eens, maar het feit dat jij hen dan malloot noemt maakt jou eigenlijk een grotere malloot.
Het voorstel was om suv's uit het stadscentrum te weren, beetje vreemd dat je zoiets vergelijkt met een hoofddoekjesverbod.
Vind ik niet, is beide discriminatie. De ene discrimineert mensen die een hoofddoek dragen, de andere mensen met grote auto's.

bertje schreef:Danish Dynamite schreef:bertje schreef:Eniesee schreef:tja ik was het daar ook niet mee eens, maar het feit dat jij hen dan malloot noemt maakt jou eigenlijk een grotere malloot.
Vind ik niet, is beide discriminatie. De ene discrimineert mensen die een hoofddoek dragen, de andere mensen met grote auto's.

Danish Dynamite schreef:bertje schreef:Danish Dynamite schreef:bertje schreef:Eniesee schreef:tja ik was het daar ook niet mee eens, maar het feit dat jij hen dan malloot noemt maakt jou eigenlijk een grotere malloot.
Is geen discriminatie want het heeft een doel, nl fijnstof te verminderen in het stadscentrum, hoofddoekjes verbieden heeft geen enkel doel.
bertje schreef:Danish Dynamite schreef:bertje schreef:Danish Dynamite schreef:bertje schreef:Eniesee schreef:tja ik was het daar ook niet mee eens, maar het feit dat jij hen dan malloot noemt maakt jou eigenlijk een grotere malloot.
Is geen discriminatie want het heeft een doel, nl fijnstof te verminderen in het stadscentrum, hoofddoekjes verbieden heeft geen enkel doel.
Net alsof kleine auto's geen fijnstof uitstoten, verbied dan alle auto's dan sloeg het ergens op nu is het gewoon onzin.

Eniesee schreef:bertje schreef:Danish Dynamite schreef:bertje schreef:Eniesee schreef:tja ik was het daar ook niet mee eens, maar het feit dat jij hen dan malloot noemt maakt jou eigenlijk een grotere malloot.
![]()
nou ik rijd toevallig een redelijk grote auto maar voelde me alles behalve gediscrimineerd. Overigens was ik het niet met het voortel eens, maar wel op andere gronden.
bertje schreef:Danish Dynamite schreef:bertje schreef:Danish Dynamite schreef:bertje schreef:Eniesee schreef:tja ik was het daar ook niet mee eens, maar het feit dat jij hen dan malloot noemt maakt jou eigenlijk een grotere malloot.
Net alsof kleine auto's geen fijnstof uitstoten, verbied dan alle auto's dan sloeg het ergens op nu is het gewoon onzin.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten