Jeffrey schreef:Bjorn had een mic op zijn jas gespeld.

TT schreef:Jeffrey schreef:Bjorn had een mic op zijn jas gespeld.
Hmm....die werkte dan niet optimaal ofzo....of heb ik dat 'probleem' alleen?
Desalniettemin.....mooi initiatief!

Mark Ariaans schreef:TT schreef:Jeffrey schreef:Bjorn had een mic op zijn jas gespeld.
Hmm....die werkte dan niet optimaal ofzo....of heb ik dat 'probleem' alleen?
Desalniettemin.....mooi initiatief!
Geluid is hier prima

Danish Dynamite schreef:Geluid is prima![]()
Zowel Jeffrey, Hans als Björn zijn goed te verstaan.

Ron Delgado schreef:Zien we hier de opvolger van Joep Schröder?

Jan Breidels schreef:Ik vond het een heel leuk item en dat moet zeker vaker gedaan worden door DTH. goed initiatief. Maar zo goed als hier wordt gesproken over de interview kwaliteiten, daar kan ik me niet in vinden. Het was waarschijnlijk wel de eerste keer en natuurlijk geen prof. maar waar ik me aan stoorde was dat er op 9 van de 10 antwoorden van Bjorn niet dieper werd in gegaan en alleen maar gereageerd werd met: '' ja ja''. Leek erop alsof de interviewer gewoon in zijn hoofd zijn lijstje vragen aan het afwerken was zonder echt te luisteren naar Bjorn. Maar dat is natuurlijk mijn meningMaar het is en blijft een leuk item

Jan Breidels schreef:Ik vond het een heel leuk item en dat moet zeker vaker gedaan worden door DTH. goed initiatief. Maar zo goed als hier wordt gesproken over de interview kwaliteiten, daar kan ik me niet in vinden. Het was waarschijnlijk wel de eerste keer en natuurlijk geen prof. maar waar ik me aan stoorde was dat er op 9 van de 10 antwoorden van Bjorn niet dieper werd in gegaan en alleen maar gereageerd werd met: '' ja ja''. Leek erop alsof de interviewer gewoon in zijn hoofd zijn lijstje vragen aan het afwerken was zonder echt te luisteren naar Bjorn. Maar dat is natuurlijk mijn meningMaar het is en blijft een leuk item
Mark Ariaans schreef:Werkt een van de speakers niet goed, wellicht? Krijg nml wel de indruk dat het geluid redelijk stereo is opgenomen, dus soms hoor je de interviewer vooral via een oor/box en Bjorn via de andere.

Frans schreef:Als (onervaren) interviewer door de stad lopen, vragen stellen en luisteren lijkt me ook niet makkelijk. Wat dat betreft zou je beter ergens kunnen gaan zitten, op een mooie locatie in de stad ofzo, in plaats van rondlopen.
BiT schreef:Frans schreef:Als (onervaren) interviewer door de stad lopen, vragen stellen en luisteren lijkt me ook niet makkelijk. Wat dat betreft zou je beter ergens kunnen gaan zitten, op een mooie locatie in de stad ofzo, in plaats van rondlopen.
Heb je het filmpje wel afgekeken?
Jeffrey schreef:Jan Breidels schreef:Ik vond het een heel leuk item en dat moet zeker vaker gedaan worden door DTH. goed initiatief. Maar zo goed als hier wordt gesproken over de interview kwaliteiten, daar kan ik me niet in vinden. Het was waarschijnlijk wel de eerste keer en natuurlijk geen prof. maar waar ik me aan stoorde was dat er op 9 van de 10 antwoorden van Bjorn niet dieper werd in gegaan en alleen maar gereageerd werd met: '' ja ja''. Leek erop alsof de interviewer gewoon in zijn hoofd zijn lijstje vragen aan het afwerken was zonder echt te luisteren naar Bjorn. Maar dat is natuurlijk mijn meningMaar het is en blijft een leuk item
Je hebt natuurlijk wel een punt. Hans en ik zouden inderdaad door kunnen gaan vragen maar dan vraag je meestal naar dingen die een club niet wilt dat die naar buiten komen. Voordat wij het interview mochten houden moesten de vragen eerst voorgelegd worden bij NEC. Als het interview klaar is moet NEC het als eerste zien voor eventuele aanpassingen. Neemt niet weg dat we altijd beter kunnen als Barend en van Dorp.
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Jeffrey schreef:Jan Breidels schreef:Ik vond het een heel leuk item en dat moet zeker vaker gedaan worden door DTH. goed initiatief. Maar zo goed als hier wordt gesproken over de interview kwaliteiten, daar kan ik me niet in vinden. Het was waarschijnlijk wel de eerste keer en natuurlijk geen prof. maar waar ik me aan stoorde was dat er op 9 van de 10 antwoorden van Bjorn niet dieper werd in gegaan en alleen maar gereageerd werd met: '' ja ja''. Leek erop alsof de interviewer gewoon in zijn hoofd zijn lijstje vragen aan het afwerken was zonder echt te luisteren naar Bjorn. Maar dat is natuurlijk mijn meningMaar het is en blijft een leuk item
Je hebt natuurlijk wel een punt. Hans en ik zouden inderdaad door kunnen gaan vragen maar dan vraag je meestal naar dingen die een club niet wilt dat die naar buiten komen. Voordat wij het interview mochten houden moesten de vragen eerst voorgelegd worden bij NEC. Als het interview klaar is moet NEC het als eerste zien voor eventuele aanpassingen. Neemt niet weg dat we altijd beter kunnen als Barend en van Dorp.
Okay, los van wat Jan schreef, vind ik het ook jammer dat je niet doorgaat in een extra stukje diepgang. Ik ben uiterst gecharmeerd van dit soort nieuwe dingen door supporters, alleen mis ik het verschil met NEC tv, waarin Mary spelers interviewt wat ze zo dagelijks doen/niet doen. Een nietszeggend interview, die gebruikt word om de toeschouwers ipv de supporters te bekoren.
Feitelijk kan elke vraag beantwoord worden op de manier die jij wilt horen waarbij je niet voorbij gaat aan de afgesproken vraagstelling met NEC. Of heeft Marij ook het interview toen het al klaar was moeten zien?
Als het interview klaar is moet NEC het als eerste zien voor eventuele aanpassingen

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Jeffrey schreef:Jan Breidels schreef:Ik vond het een heel leuk item en dat moet zeker vaker gedaan worden door DTH. goed initiatief. Maar zo goed als hier wordt gesproken over de interview kwaliteiten, daar kan ik me niet in vinden. Het was waarschijnlijk wel de eerste keer en natuurlijk geen prof. maar waar ik me aan stoorde was dat er op 9 van de 10 antwoorden van Bjorn niet dieper werd in gegaan en alleen maar gereageerd werd met: '' ja ja''. Leek erop alsof de interviewer gewoon in zijn hoofd zijn lijstje vragen aan het afwerken was zonder echt te luisteren naar Bjorn. Maar dat is natuurlijk mijn meningMaar het is en blijft een leuk item
Of heeft Marij ook het interview toen het al klaar was moeten zien?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten