W.V.W.3 schreef:Kanchelskis schreef:Zou ik een prima speler voor NEC vinden. Met een beetje goede begeleiding, vertrouwen en ervaring kan hij een mooie kracht voor NEC worden.
Met een beetje begeleiding?
Man die kan in zijn campingkloffie hier nog de boel van achteruit neerzetten.
Maar waar hebben we het over....die gaat gewoon naar AZ,Heerenveen of Feyenoord ofzo.
Niet haalbaar.W.V.W.3 schreef:Kanchelskis schreef:Zou ik een prima speler voor NEC vinden. Met een beetje goede begeleiding, vertrouwen en ervaring kan hij een mooie kracht voor NEC worden.
Met een beetje begeleiding?
Man die kan in zijn campingkloffie hier nog de boel van achteruit neerzetten.
Maar waar hebben we het over....die gaat gewoon naar AZ,Heerenveen of Feyenoord ofzo.
Kanchelskis schreef:Ik ken Marcellis verder niet, maar vind hem wel een jongen dat onzeker over kan komen. Hij spat niet van zelfvertrouwen. Vandaar dat ik doel op begeleiding. Vind hem net als V/d Eijden overkomen. Er staat nog geen persoonlijkheid.
.

W.V.W.3 schreef:Kanchelskis schreef:Ik ken Marcellis verder niet, maar vind hem wel een jongen dat onzeker over kan komen. Hij spat niet van zelfvertrouwen. Vandaar dat ik doel op begeleiding. Vind hem net als V/d Eijden overkomen. Er staat nog geen persoonlijkheid.
.
die onzekerheid straalt ie nu uit idd. Maar vorig seizoen toen hij alles speelde juist niet , niet voor niks zat ie bij Oranje.

Jean Knipping schreef:Marcellis is vergelijkbaar met Otten dus lekker weg blijven
hupie schreef:Jean Knipping schreef:Marcellis is vergelijkbaar met Otten dus lekker weg blijven
Ottenj vind ik anders een heel goede speler. Helaas voor hem en ons, is hij zeer blessuregevoelig. Het is nog maar de vraag of hij weer helemaal gezond wordt en dan ook nog eens op zijn oude nivo kan voetballen. Als je een speler met hem vergelijkt dan mag hij wat mij betreft komen.
Keezer schreef:Ben bang dat Marcellis ons NEC net een tikkie te klein vind voor zichzelf... Hij heeft al in Oranje gespeeld en word door veel clubs gevolgd.

trouwens wel triest om nu te zien dat dost 1 miljoen moet gaan kosten en dat wij een belg hebbe die nie in de buurt kom van t niveau van dost maar wel 1,8 mil gekost heeft 

MJH999 schreef:oja NEC heef veel geldtrouwens wel triest om nu te zien dat dost 1 miljoen moet gaan kosten en dat wij een belg hebbe die nie in de buurt kom van t niveau van dost maar wel 1,8 mil gekost heeft
MJH999 schreef:oja NEC heef veel geldtrouwens wel triest om nu te zien dat dost 1 miljoen moet gaan kosten en dat wij een belg hebbe die nie in de buurt kom van t niveau van dost maar wel 1,8 mil gekost heeft
Sandertjuh85 schreef:MJH999 schreef:oja NEC heef veel geldtrouwens wel triest om nu te zien dat dost 1 miljoen moet gaan kosten en dat wij een belg hebbe die nie in de buurt kom van t niveau van dost maar wel 1,8 mil gekost heeft
nou ik weet niet of je wel eens naar heracles hebt gekeken. Maar Dost is van niveau Demouge, maar echt niet beter.
Ik schat Vlemminckx (al ben ik nog geen fan van hem) toch wel iets hoger in.
Necnmegen schreef:MJH999 schreef:oja NEC heef veel geldtrouwens wel triest om nu te zien dat dost 1 miljoen moet gaan kosten en dat wij een belg hebbe die nie in de buurt kom van t niveau van dost maar wel 1,8 mil gekost heeft
Dost die speelt nu circa 10 wedstrijden goed en zijn marktwaarde gaat omhoog. Volgend jaar speelt die weer minder en is die weinig tot niks meer waard.
Als onze belg dadelijk even in zijn 'flow' zit komt zijn marktwaarde makkelijk boven de 2 miljoen.
Heracles vraagt overigens 1 miljoen of iemand dat gaat betalen is het 2e! Wij kunnen voor Bjorn ook 10 miljoen vragen dat is die dan waard of iemand het gaat betalen..
Strooper schreef:Ik geloof er niks van dat Heracles Dost al voor 1 miljoen laat gaan. Dat bedrag zal toch wel een stuk hoger liggen.

Bleum schreef:Hij is ook snel, maar niet zo snel als een Denneboom.
jazeker schreef:Klopt, die Dost wordt een beetje gehypet door de media. Redelijke spits die nog veel moet leren in mijn ogen.
Ik zou een miljoen al aan de dure kant vinden. Dat zou voor ons een "superspits" moeten zijn. Dat is het denk ik niet.
Keer terug naar Spelers & Technische staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten