Champions League

Discussieer hier over andere clubs, de KNVB, buitenlandse competities, Oranje etc.

Re: Champions League

Berichtdoor Sandertjuh85 » do 11 maart 2010, 17:21

LT schreef:
Sandertjuh85 schreef: Noem maar een betere spits van zijn leeftijd..

Aguero, Rooney, Gomez, Pato, maar verder prima spits!

Rooney is op dit moment zeker beter.
Maar wel ruim 2 jaar ouder.

Pato heeft dat niveau op dit moment nog niet, maar die is 2 jaar jonger..
Aguero doet het vooral dit seizoen toch niet echt super daar bij atletico. En Gomez is natuurlijk bij lange na niet te vergelijken met de andere namen in het rijtje.
Sandertjuh85

Berichtdoor LT » do 11 maart 2010, 17:26

Higuain is gewoon een pure afmaker, niks mis mee. Zelfs de grootste kansen worden de grootste spitsen wel eens gemist. Ik hou wel van zijn type spits, groot, beetje robuust. :tu:
LT
Moderator

Berichtdoor Sandertjuh85 » do 11 maart 2010, 17:30

LT schreef:Higuain is gewoon een pure afmaker, niks mis mee. Zelfs de grootste kansen worden de grootste spitsen wel eens gemist. Ik hou wel van zijn type spits, groot, beetje robuust. :tu:

nouja hij kan gewoon wel beetje mee voetballen. Alleen hij is in de afwerking nog beetje te onrustig af en toe. Maar zou wel leeftijd zijn.
Het mooie van hem vind ik dat dr maar weinig van zijn type spitsen zijn. Die ook nog eens zo snel zijn. Ja Torres.. maar dat vind ik dan ook de beste spits die dr op deze aarbol rondloopt..
Sandertjuh85

Berichtdoor necnmgn » do 11 maart 2010, 17:34

Sandertjuh85 schreef:
LT schreef:Higuain is gewoon een pure afmaker, niks mis mee. Zelfs de grootste kansen worden de grootste spitsen wel eens gemist. Ik hou wel van zijn type spits, groot, beetje robuust. :tu:

nouja hij kan gewoon wel beetje mee voetballen. Alleen hij is in de afwerking nog beetje te onrustig af en toe. Maar zou wel leeftijd zijn.
Het mooie van hem vind ik dat dr maar weinig van zijn type spitsen zijn. Die ook nog eens zo snel zijn. Ja Torres.. maar dat vind ik dan ook de beste spits die dr op deze aarbol rondloopt..

Torres beter dan Rooney? Mwah lijkt me niet Torres is in elk geval niet zo constant als Rooney die ook echt veelzijdig is... Rooney kan/heeft bijna alles wat een topspits nodig heeft. Ik ben trouwens ook groot fan van Villa! Dat is denk ik de beste doelpuntenmaker op de wereld.
necnmgn

Berichtdoor LT » do 11 maart 2010, 17:35

Sandertjuh85 schreef:

In mijn woorden is een pure afmaker een compliment. Torres en Rooney zijn hetzelfde type, Toni was wat sterker en trager.
LT
Moderator

Berichtdoor Legendario » di 16 maart 2010, 22:19

Is er eigenlijk al doorgeloot voor de kwartfinales? Of wordt er na deze ronde opnieuw geloot?
La vida son dos días y hoy llueve...
Legendario

Berichtdoor K03N » di 16 maart 2010, 23:08

Legendario schreef:Is er eigenlijk al doorgeloot voor de kwartfinales? Of wordt er na deze ronde opnieuw geloot?

Er wordt opnieuw geloot.

Honda heeft de belangrijke 1-2 gemaakt voor CSKA uit een vrije trap :tu: Sneijder is ook goed bezig bij Inter tot nu toe (ik heb alleen de 2e helft kunnen zien)
K03N

Berichtdoor Hatert NEC » di 16 maart 2010, 23:41

INTER! INTER!
Hatert NEC

Berichtdoor SamSam » di 16 maart 2010, 23:43

Chelsea :pukeface:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.
SamSam

Berichtdoor Legendario » di 16 maart 2010, 23:45

K03N schreef:
Legendario schreef:Is er eigenlijk al doorgeloot voor de kwartfinales? Of wordt er na deze ronde opnieuw geloot?

Er wordt opnieuw geloot.

Honda heeft de belangrijke 1-2 gemaakt voor CSKA uit een vrije trap :tu:

Nou, zo :tu: vind ik dat niet! Als Sevilla gewonnen had, wilde ik naar de kwartfinale gaan... Goal van Honda was overigens door een blunder van Palop.
Legendario

Berichtdoor jackameland » wo 17 maart 2010, 01:31

Legendario schreef:
K03N schreef:

Er wordt opnieuw geloot.

Honda heeft de belangrijke 1-2 gemaakt voor CSKA uit een vrije trap :tu:

Nou, zo :tu: vind ik dat niet! Als Sevilla gewonnen had, wilde ik naar de kwartfinale gaan... Goal van Honda was overigens door een blunder van Palop.

Jammer voor je dat dat nu niet doorgaat.
Ameland waddendiamant
jackameland

Berichtdoor Jackiegoal » wo 17 maart 2010, 01:54

Het was geen geweldige wedstrijd, maar Inter had zo overduidelijk de regie in handen. Rustig blijven tot Ancelotti risico moest gaan nemen en het pakte goed uit. Maicon heeft echt indruk op me gemaakt en Sneijder gaf ondanks een low profile een paar geweldige passes. Wel had het gewoon 0 - 3 kunnen en moeten worden als met name Milito het vizier op scherp had gehad.

Je ziet ook echt wat een rol Sneijder kan spelen als je niet de bovenliggende ploeg bent. Als daar Robben en van Persie hadden gestaan was het echt een run-over geworden. Helaas heeft Nederland niet de verdedigers voor dit soort voetbal.
Jackiegoal

Berichtdoor W.V.W.3 » wo 17 maart 2010, 08:52

Jackiegoal schreef:Helaas heeft Nederland niet de verdedigers voor dit soort voetbal.

Juist wel! Eindelijk.
W.V.W.3

Berichtdoor DJTEEF! » wo 17 maart 2010, 10:36

:withstupid:

Maicon was overigens de beste speler op het veld gisteren. Geweldig.
DJTEEF!

Berichtdoor Jackiegoal » wo 17 maart 2010, 10:53

W.V.W.3 schreef:
Jackiegoal schreef:Helaas heeft Nederland niet de verdedigers voor dit soort voetbal.

Juist wel! Eindelijk.

Nou, ik voel me toch echt niet zo zeker van m'n zaak met de mensen die wij achterin hebben staan hoor. Heitinga speelt degelijk bij Everton, maar met jongens als Mathijsen achterin houd ik m'n hart vast.
Jackiegoal

Berichtdoor W.V.W.3 » wo 17 maart 2010, 10:54

Jackiegoal schreef: maar met jongens als Mathijsen achterin houd ik m'n hart vast.

Dat snap ik echt niet.
Die jongen heeft de laatste jaren toch wel alle twijfel bij me weggenomen.
W.V.W.3

Berichtdoor Kanchelskis » wo 17 maart 2010, 12:13

Ik was ook niet kapot van Mathijsen, maar heb nu laatste tijden meerdere malen HSV zien voetballen en dan weet hij me wel te overtuigen :tu:

Overig een moeizame wedstr gister tussen Chelsea-Inter. Veel (lange) klutsballen, Sneijder kwam niet veel in het spel voor, maar wanneer hij de bal had gaf die lekkere passen! Dan gingen ze voetballen. Chelsea kwam ook weinig aan voetballen toe.

Gelukkig Inter door, gun het Chelsea 0,0%..
Kanchelskis

Berichtdoor Sandertjuh85 » wo 17 maart 2010, 12:40

W.V.W.3 schreef:
Jackiegoal schreef: maar met jongens als Mathijsen achterin houd ik m'n hart vast.

Dat snap ik echt niet.
Die jongen heeft de laatste jaren toch wel alle twijfel bij me weggenomen.
was bij mij ook omdat ik hoorde dat hij het in hamburg zo goed doet. Maar sinds dit seizoen heb ik sport 1 en zie ik veel wedstrijden van HSV. Ik hou me hart ook weer vast voor het wk..
Sandertjuh85

Berichtdoor burp » wo 17 maart 2010, 15:14

ik zit meer meet Ooijer in m;n maag dan met mathijssen. Samen is dat het ingespeelde duo bij oranje maar ooijer is echt op z'n retour en heitinga is 'm gepasseerd. Maar ja, Heitinga weer als duo met matthijsen is ook een enorm risico.
Wordt lid van De NEC hyve: http://necnijmegen.hyves.nl/
burp

Berichtdoor Legendario » wo 17 maart 2010, 15:19

Is Seedorf door van Marwijk eigenlijk ook helemaal afgeschreven?
Legendario

Berichtdoor LT » wo 17 maart 2010, 15:34

burp schreef:ik zit meer meet Ooijer in m;n maag dan met mathijssen. Samen is dat het ingespeelde duo bij oranje maar ooijer is echt op z'n retour en heitinga is 'm gepasseerd. Maar ja, Heitinga weer als duo met matthijsen is ook een enorm risico.

Wat is het risico? De twee beste centrumverdedigers die je hebt opstellen lijkt mij logisch...
LT
Moderator

Berichtdoor DJTEEF! » wo 17 maart 2010, 15:50

Neemt niet weg dat Matthijsen en Heitinga beide geen wereldtoppers zijn.
DJTEEF!

Berichtdoor LT » wo 17 maart 2010, 16:22

DJTEEF! schreef:Neemt niet weg dat Matthijsen en Heitinga beide geen wereldtoppers zijn.

Nee, maar dat zijn wel meer basisspelers niet. Wel zeer bruikbare spelers om evt. een gooi naar een wereldtitel te doen.
LT
Moderator

Berichtdoor jpnec » wo 17 maart 2010, 16:29

LT schreef:
DJTEEF! schreef:Neemt niet weg dat Matthijsen en Heitinga beide geen wereldtoppers zijn.

Nee, maar dat zijn wel meer basisspelers niet. Wel zeer bruikbare spelers om evt. een gooi naar een wereldtitel te doen.

Geloof je het zelf
jpnec

Berichtdoor jazeker » wo 17 maart 2010, 16:40

jpnec schreef:
LT schreef:

Geloof je het zelf

:crazy: Natuurlijk gelooft hij dat. Het gaat tussen ons, Spanje, Engeland en Brazilië. Geluk zal uiteindelijk bepalen wie er wereldkampioen wordt maar als je puur naar de selectie kijkt gaan deze landen om de titel strijden. Dat is niet nationalistisch maar realistisch. Als je zelfs niet inziet dat we een gooi naar de titel kunnen doen ben je vrij pessimistisch in mijn ogen.
jazeker

VorigeVolgende

Keer terug naar Voetbal Algemeen