Jean Knipping schreef:Waarom ontbinden ? Had bij Jong NEc toch ook bij mee kunnen trainen? Maar dat zal hij wel geen toestemming voor hebben gekregen van peppi en kokkie
Nee, waarom zou N.E.C. dat doen?
Jean Knipping schreef:Waarom ontbinden ? Had bij Jong NEc toch ook bij mee kunnen trainen? Maar dat zal hij wel geen toestemming voor hebben gekregen van peppi en kokkie
Frans schreef:N.E.C. heeft denk ik gewoon gezegd dat hij vrij is om te gaan en staan waar hij wil.
Precies, die jongen treft geen blaam. Volgt gewoon zijn hart.Van Beukering houdt conditie op peil bij oude liefde Vitesse

Beukering...
op deze discussie graag!Frans schreef:Jean Knipping schreef:Waarom ontbinden ? Had bij Jong NEc toch ook bij mee kunnen trainen? Maar dat zal hij wel geen toestemming voor hebben gekregen van peppi en kokkie
Nee, waarom zou N.E.C. dat doen?
NEC is geen opvangtehuis. Prima dat hij bij die geelzwarte zijn conditie op peil houdt (welke conditie eigenlijk of welk peil). NEC moet hier geen tijd aanbesteden.bvg schreef:Frans schreef:Jean Knipping schreef:Waarom ontbinden ? Had bij Jong NEc toch ook bij mee kunnen trainen? Maar dat zal hij wel geen toestemming voor hebben gekregen van peppi en kokkie
Nee, waarom zou N.E.C. dat doen?NEC is geen opvangtehuis. Prima dat hij bij die geelzwarte zijn conditie op peil houdt (welke conditie eigenlijk of welk peil). NEC moet hier geen tijd aanbesteden.
SamSam schreef:Van Beukering houdt conditie op peil bij oude liefde Vitesse
sterf.

Jean Knipping schreef:Trouwens vind ik het een zeer domme zet van Aalbers om hem niet mee te laten trainen. Aan het eind van dit seizoen zou John transfervrij zijn, maar wat als hij nu naar een buitenlandse club gaat, kan je toch nog geld vragen of ben ik nou gek. Jullie zullen wel zeggen dat het niets uitmaakt of hij nu wel of niet traint bij NEC. Maar wat als hij nergens had kunnen trainen? Je had hem toch ook nog ander werk kunnen laten doen....................

Pol schreef:Frans schreef:N.E.C. heeft denk ik gewoon gezegd dat hij vrij is om te gaan en staan waar hij wil.
Precies, die jongen treft geen blaam. Volgt gewoon zijn hart.
Jhonny is weer thuis... Straks weer met z'n Vitesse Sjaal 'n foto maken voor de Zuid tribune.
Mark Ariaans schreef:Ik denk dat Jean bedoelt (goh, dat type ik wel vaak tegenwoordig, toch eens bij mezelf te rade gaan...) dat als hij voor 17 maart nog verkocht wordt aan een van de later startende competities, dat er dan nog wel een mogelijk financieel gewin is.

DJTEEF! schreef:Waar maken we ons druk om?
vak Oost schreef:DJTEEF! schreef:Waar maken we ons druk om?
ja waar maken we ons dik over
Pol schreef:Frans schreef:N.E.C. heeft denk ik gewoon gezegd dat hij vrij is om te gaan en staan waar hij wil.
Precies, die jongen treft geen blaam. Volgt gewoon zijn maag.

K03N schreef:Nou, ze luisteren wel naar je... rustig in dit topic.

Keer terug naar Vroeger tijden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten