SamSam schreef:Ronny gefeliciteerd ouwe rakker!
Niet teveel zuipen, en al helemaal niet te veel mayo vreten!
Laat je ons de foto's van het feestmaal zien?

SamSam schreef:Ronny gefeliciteerd ouwe rakker!
Niet teveel zuipen, en al helemaal niet te veel mayo vreten!
Laat je ons de foto's van het feestmaal zien?

ronnyguitar schreef:heb gisteren een fijne dag gehad met als afsluiting een lekker etentje bij de griek hier in de stad......

W.V.W.3 schreef:ronnyguitar schreef:heb gisteren een fijne dag gehad met als afsluiting een lekker etentje bij de griek hier in de stad......
Foto's![]()

ronnyguitar schreef:W.V.W.3 schreef:ronnyguitar schreef:heb gisteren een fijne dag gehad met als afsluiting een lekker etentje bij de griek hier in de stad......
Foto's![]()
mijn vrouwtje had nr. 54 enne ikke nr.57
rooie schreef:Sjonge jonge zit ik in Juni net iets verder op( op Kos)

jackameland schreef:rooie schreef:Sjonge jonge zit ik in Juni net iets verder op( op Kos)
Kunnen we naar elkaar zwaaien!
rooie schreef:jackameland schreef:rooie schreef:Sjonge jonge zit ik in Juni net iets verder op( op Kos)
Precies, als je denkt: Huh, ik zie een rooie griek zwaaien vanaf de overkant, weet jij genoeg
bertje schreef:rooie schreef:jackameland schreef:rooie schreef:Sjonge jonge zit ik in Juni net iets verder op( op Kos)
Precies, als je denkt: Huh, ik zie een rooie griek zwaaien vanaf de overkant, weet jij genoeg
Neem je wel genoeg zonnebrand mee?
Ideaal spul! Over komen waaien van (hoe kan het ook anders) Engeland rooie schreef:bertje schreef:rooie schreef:jackameland schreef:rooie schreef:Sjonge jonge zit ik in Juni net iets verder op( op Kos)
Ik heb p-20, een speciaal soort olie die je maar 1X per dag hoeft op te smerenIdeaal spul! Over komen waaien van (hoe kan het ook anders) Engeland
bertje schreef:rooie schreef:bertje schreef:rooie schreef:jackameland schreef:rooie schreef:Sjonge jonge zit ik in Juni net iets verder op( op Kos)
Ik heb p-20, een speciaal soort olie die je maar 1X per dag hoeft op te smerenIdeaal spul! Over komen waaien van (hoe kan het ook anders) Engeland
Daar stamt jullie soort vanaf he.. Moet je eens bedenken dat Mark mensen als jij dagelijks ziet![]()

Keer terug naar Mededelingen, Vragen, Test
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten