WK 2010 Algemeen

Re: WK 2010 Algemeen

Berichtdoor fleuran » vr 23 jul 2010, 17:13

[quote="Jackiegoal

In die tijd was je boos als je van Fortuna verloor (en hoe!), maar als Willem II je met 3 - 0 oprolde kon je dat snel verwerken. Op dat niveau speelden we.[/quote]

Je bedoelt toch niet die laatste thuiswedstrijd in het oude Goffertstadion, waarin we feestelijk en met respect van dat oude stadion afscheid zouden nemen, maar dat schandalig bedorven werd door een aantal NEC-supporters, die hun boosheid over het slechte spel van NEC meenden te moeten botvieren, waardoor dat afscheid afgelast moest worden. Vele duizenden, die vele, vele herinneringen hadden aan dat prachtige oude Goffert-stadion, gingen met een kater naar huis vanwege het egoistische en dictatoriale gedrag van een aantal z.g. NEC-supporters. "Ik ben zeer boos over het vertoonde spel en de inzet van NEC-spelers, dus zal ik dat maar eens flink laten merken na afloop van de wedstrijd." En vervolgens werd er totaal geen rekening gehouden met die vele, vele anderen, die ook teleurgesteld waren, maar wel goed van de oude Goffert afscheid wilden nemen. Deze avond was dankzij deze groep een zwarte bladzijde in de geschiedenis van NEC.
fleuran

Berichtdoor jd » vr 23 jul 2010, 19:37

Nee niet echt, hij had het er gewoon over dat je (terecht) erg boos kon zijn op een verlies tegen fortuna. Niets over de manieren om boosheid te uitten.
Ät gul snö, det kan vara öl!
jd

Berichtdoor Danish Dynamite » di 27 jul 2010, 23:20

Toch verrassend......

Maradona weg als bondscoach Argentinië

27.7.2010 - 23:05
Diego Maradona vertrekt als bondscoach van het Argentijnse voetbalelftal. Dat heeft de bond van het Zuid-Amerikaanse land dinsdag bekendgemaakt.

Maradona slaagde er deze zomer niet in Argentinië wereldkampioen te maken op de eindronde in Zuid-Afrika. Duitsland schakelde de ploeg uit in de kwartfinales.
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

Berichtdoor Curva » wo 28 jul 2010, 08:34

Danish Dynamite schreef:Toch verrassend......

Diego Maradona vertrekt als bondscoach van het Argentijnse voetbalelftal. Dat heeft de bond van het Zuid-Amerikaanse land dinsdag bekendgemaakt.

Maradona slaagde er deze zomer niet in Argentinië wereldkampioen te maken op de eindronde in Zuid-Afrika. Duitsland schakelde de ploeg uit in de kwartfinales.

vond argentinie wel 1 vd leukste ploegen om te zien voetballen in de poulefase
Curva

Berichtdoor necnmgn » wo 28 jul 2010, 11:35

Curva schreef:
Danish Dynamite schreef:Toch verrassend......

vond argentinie wel 1 vd leukste ploegen om te zien voetballen in de poulefase

Klopt maar tegen tegenstanders van dat niveau kan je met 5 aanvallers spelen... Tactisch leek het nergens op, wat kenners voor het toernooi al gezien hadden :wink:
necnmgn

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » do 29 jul 2010, 10:28

fleuran schreef:

Je bedoelt toch niet die laatste thuiswedstrijd in het oude Goffertstadion, waarin we feestelijk en met respect van dat oude stadion afscheid zouden nemen, maar dat schandalig bedorven werd door een aantal NEC-supporters, die hun boosheid over het slechte spel van NEC meenden te moeten botvieren, waardoor dat afscheid afgelast moest worden. Vele duizenden, die vele, vele herinneringen hadden aan dat prachtige oude Goffert-stadion, gingen met een kater naar huis vanwege het egoistische en dictatoriale gedrag van een aantal z.g. NEC-supporters. "Ik ben zeer boos over het vertoonde spel en de inzet van NEC-spelers, dus zal ik dat maar eens flink laten merken na afloop van de wedstrijd." En vervolgens werd er totaal geen rekening gehouden met die vele, vele anderen, die ook teleurgesteld waren, maar wel goed van de oude Goffert afscheid wilden nemen. Deze avond was dankzij deze groep een zwarte bladzijde in de geschiedenis van NEC.
:withstupid: :withstupid:
Cillissen, Otten Nuyting en Latupeirissa, NEC krijgt weer ouwerwetse uitstraling!!!!
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor T.I.G.O. » vr 30 jul 2010, 00:26

fleuran schreef:[quote="Jackiegoal

In die tijd was je boos als je van Fortuna verloor (en hoe!), maar als Willem II je met 3 - 0 oprolde kon je dat snel verwerken. Op dat niveau speelden we.

Je bedoelt toch niet die laatste thuiswedstrijd in het oude Goffertstadion, waarin we feestelijk en met respect van dat oude stadion afscheid zouden nemen, maar dat schandalig bedorven werd door een aantal NEC-supporters, die hun boosheid over het slechte spel van NEC meenden te moeten botvieren, waardoor dat afscheid afgelast moest worden. Vele duizenden, die vele, vele herinneringen hadden aan dat prachtige oude Goffert-stadion, gingen met een kater naar huis vanwege het egoistische en dictatoriale gedrag van een aantal z.g. NEC-supporters. "Ik ben zeer boos over het vertoonde spel en de inzet van NEC-spelers, dus zal ik dat maar eens flink laten merken na afloop van de wedstrijd." En vervolgens werd er totaal geen rekening gehouden met die vele, vele anderen, die ook teleurgesteld waren, maar wel goed van de oude Goffert afscheid wilden nemen. Deze avond was dankzij deze groep een zwarte bladzijde in de geschiedenis van NEC.[/quote]
:withstupid:
2008 super,2009 drama..schuld?die slimme clausules waardoor de besten bijna gratis de deur uitlopen.
T.I.G.O.

Berichtdoor Jackiegoal » vr 30 jul 2010, 00:31

jd schreef:Nee niet echt, hij had het er gewoon over dat je (terecht) erg boos kon zijn op een verlies tegen fortuna. Niets over de manieren om boosheid te uitten.

Ik doelde stiekem wel een beetje op die vermaledijde wedstrijd tegen Fortuna in het oude stadion, maar wilde de reactie van dat volk op de Hazenkamp geenszins goedpraten als iemand dat ook maar dacht. Ik baalde daar toen ook stevig van. Het ging me er meer om dat we in die tijd verliespartijen heel anders en veel luchtiger verwerkten dan nu. Fortuna noemde ik alleen omdat dat een van die weinige ploegen was die we echt slechter vonden :wink:
Jackiegoal

Berichtdoor fleuran » vr 30 jul 2010, 11:43

Oké, duidelijk.
fleuran

Berichtdoor H-Zenkamp » ma 02 aug 2010, 20:04

:slot: ?
H-Zenkamp

Berichtdoor LT » di 03 aug 2010, 00:43

H-Zenkamp schreef::slot: ?