jackameland schreef:And the Oscar goes to.......

Jackiegoal schreef:True Romance maar weer eens gekeken. Onder kenners ongetwijfeld meer dan bekend, maar toch heb ik altijd het gevoel dat het een van de meer ondergewaardeerde films is. Deze hoort gewoon prominent in het rijtje met Pulp Fiction, Kill Bill en Reservoir Dogs te staan.
Geweldige bijrollen voor Brad Pitt, Val Kilmer, Samuel Jackson en natuurlijk James Gandolfini, maar wat mij vooral het meest raakt zijn de acteerprestaties van Slater en Arquette. Zeker omdat die me met later werk weinig hebben kunnen bekoren. Heerlijk onschuldig. Favoriete scene is natuurlijk die met de Walken en Hopper, maar de scene met Gandolfini en Arquette is ook echt typisch Tarantino. Fantastisch.

Legendario schreef:Weet iemand waar ik gemakkelijk op kan zoeken hoe de titel van een bepaalde film in het Spaans is? Heb op IMDB gezocht, maar kan het daar niet vinden. Iemand?

ernie schreef:Vandaag in de les begonnen met Simon te kijken, schijnt een goede film te zijn. Ik heb mij wel vermaakt, maar het was op zo'n schraal Ipod schermtje. Binnekort ff huren/downloaden.

RobbertRZG schreef:Je zou de film in het nederlands (engels) kunnen opzoeken in wikipedia, en dan onder het kopje andere talen kijken of spaans er tussen staat. Daar staat hij dan waarschijnlijk wel met de spaanse titel erbij.
Om welke film gaat het?

mad dog schreef:Legendario schreef:Weet iemand waar ik gemakkelijk op kan zoeken hoe de titel van een bepaalde film in het Spaans is? Heb op IMDB gezocht, maar kan het daar niet vinden. Iemand?
Laat me raden: Amorres Perros? (te flauw voor woorden eigenlijk, maar ja vrijdagmiddag hè...)

ernie schreef:Net The Box gekeken, het is dat ik met 2 vrienden was waardoor er nog wat te lachen viel. Schrale conversaties... je zit 45 minuten lang te kijken naar iets wat je totaal niet begrijpt, 10 minuten voor het einde van de film wordt het een en ander duidelijk en zit je weer op het goede spoor.
De verhaallijn in 1 zin:
"Press the button, you will receive one million dollar, but a person that you propably don't know will die (oh and by the way, by pushing the button a humongous bucket of shit will fall on you"
Right...

jetipo schreef:Aanstaande woensdag (7 april) start op Veronica de 10-delige serie 'The PAcific'. Als je 'Saving Private Ryan' en 'Band of Brothers' goed vindt, dan mag je deze serie absoluut niet missen!!!
Zie http://www.the-pacific.nl/
W.V.W.3 schreef:Vanavond Wrongfully Accused van Leslie Nielsen op RTL7![]()

burp schreef:van het weekend Män som hatar kvinnor (mannen die vrouwen haten) gekeken, lange zit maar wel een prima film.
bertje schreef:W.V.W.3 schreef:Vanavond Wrongfully Accused van Leslie Nielsen op RTL7![]()

jetipo schreef:Aanstaande woensdag (7 april) start op Veronica de 10-delige serie 'The PAcific'. Als je 'Saving Private Ryan' en 'Band of Brothers' goed vindt, dan mag je deze serie absoluut niet missen!!!
Zie http://www.the-pacific.nl/
Keer terug naar Het leven naast N.E.C.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast