Carlos Aalbers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Re: Carlos Aalbers

Berichtdoor Necnmegen » vr 12 maart 2010, 16:18

van Beukering traint nu al mee bij jong Vitesse.
En dat die maar weg mag blijven :bye:
Zonder NEC geen Nijmegen!
Necnmegen

Berichtdoor Legendario » vr 12 maart 2010, 16:24

burp schreef:Maar goed, dan zijn er nog genoeg dingen die je kan doen, een statement op de site waarin je het afkeurd, symbolisch op non-actief zetten zonder daar een juridische status aan te geven, een symbolisch stadionvebod geven etc., wees eens creatief. Maar gewoon niks doen en het allemaal maar op z'n beloop laten en het wel best vinden, moet natuurlijk geen optie zijn als je als club gewoon door een speler publiekelijk voor lul gezet wordt.

Ik begrijp niet wat je precies bedoelt. Een statement over het feit dat hij bij de Graafschap uit de selectie is gezet of over het feit dat hij bij jong vi#@s meetraint?
La vida son dos días y hoy llueve...
Legendario

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » vr 26 maart 2010, 13:52

Overal word er gediscusseerd over de goede/slechte aan/verkopen van Aalbers.

Wellicht dat we de Aalbers discussie daarvoor kunnen gebruiken.
http://www.forzanec.nl Jouw klik met NEC
http://www.fwork.nl De match tussen mens en bedrijf
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Jean Knipping » vr 26 maart 2010, 13:56

Maar de escapades van Aalbers is toch verwikkeld in iedere discussie wat betrekking heeft op onze club :wink:
Jean Knipping

Berichtdoor Pikkie » vr 26 maart 2010, 19:47

Jean Knipping schreef:Maar de escapades van Aalbers is toch verwikkeld in iedere discussie wat betrekking heeft op onze club :wink:

Ja Jean ben ik helemaal met je eens.
By the way: het is crisis in de Goffert, wat we al aan zagen komen! Waar zou dat nu toch mee te maken hebben???
Pikkie

Berichtdoor Jomano » vr 26 maart 2010, 20:37

Pikkie schreef:By the way: het is crisis in de Goffert

Vertel op dan....
NEC wilde met de trap omhoog..........maar nemen de lift naar beneden!
Jomano

Berichtdoor Wessel » di 30 maart 2010, 11:41

Mjallby, de club van El Kabir, zal Aalbers dankbaar zijn. De club heeft een prima seizoensstart en El Kabir levert daar een belangrijke bijdrage in. Men wrijft zich daar in de handen. Erton is dan weliswaar weg maar met Kabir heeft men er een betere speler voor teruggekregen. En dan incasseert men ook nogeens het lieve sommetje van 700,000 Euro. Beter kan het toch echt niet. Tusen tak fra Sverige!

El Kabir zou onhandelbaar zijn, aldus onze TD. Maar dan vraag ik me af, hoe was het ook al weer met Bouaouzan en Collins John. Als er al spelers zijn die je onhandelbaarheid kunt verwijten, zijn deze twee het wel. Maar Aalbers nam alle bedenkbare risico's en haalde dit tweetal notoire verzakers zonder een moment na te denken naar de Goffert. Lekker logisch zo'n beleid. Hoe kun je als TD dit nog verdedigen?

( Uit Zweddse blog: Another youngster is 21 year old Moestafa El Kabir, the newcomer from Holland. He made a good first game in Stockholm. But his second game in the yellow shirt was just splendid. Even if
El Kabir did not score himself he was an excellent partner to Ekenberg and was the player who got the penalty Ekenberg took care of.
Wessel

Berichtdoor burp » di 30 maart 2010, 11:56

Wessel schreef:Mjallby, de club van El Kabir, zal Aalbers dankbaar zijn. De club heeft een prima seizoensstart en El Kabir levert daar een belangrijke bijdrage in. Men wrijft zich daar in de handen. Erton is dan weliswaar weg maar met Kabir heeft men er een betere speler voor teruggekregen. En dan incasseert men ook nogeens het lieve sommetje van 700,000 Euro. Beter kan het toch echt niet. Tusen tak fra Sverige!

El Kabir zou onhandelbaar zijn, aldus onze TD. Maar dan vraag ik me af, hoe was het ook al weer met Bouaouzan en Collins John. Als er al spelers zijn die je onhandelbaarheid kunt verwijten, zijn deze twee het wel. Maar Aalbers nam alle bedenkbare risico's en haalde dit tweetal notoire verzakers zonder een moment na te denken naar de Goffert. Lekker logisch zo'n beleid. Hoe kun je als TD dit nog verdedigen?

( Uit Zweddse blog: Another youngster is 21 year old Moestafa El Kabir, the newcomer from Holland. He made a good first game in Stockholm. But his second game in the yellow shirt was just splendid. Even if
El Kabir did not score himself he was an excellent partner to Ekenberg and was the player who got the penalty Ekenberg took care of.

1 zwaluw maakt nog geen zomer he.
Toen kebab hier z'n eerste stapjes zette was iedereen ook dolenthousiast en hadden we een geweldig nieuw suppertalent. Naar z'n slechte verleden bij ajax en utrecht keek toen ook niemand. Maar goed, leuk dat hij nu weer een frisse start maakt daar in Zweden. Ben wel benieuwd of ze over een jaar nog zo blij met 'm zijn.
Wordt lid van De NEC hyve: http://necnijmegen.hyves.nl/
burp

Berichtdoor Mark Ariaans » di 30 maart 2010, 11:59

Ik denk inderdaad dat voor het niveau van de Zweedse competitie El Kabir een prima speler is. Voor de eredivisie is hij gewoon een maatje te klein, nog afgezien van zijn belabberde instelling. Gewoon goed gedaan van NEC om die jongen weg te laten gaan.
Mark Ariaans

Berichtdoor karlo » di 30 maart 2010, 18:25

Mark Ariaans schreef:Ik denk inderdaad dat voor het niveau van de Zweedse competitie El Kabir een prima speler is. Voor de eredivisie is hij gewoon een maatje te klein, nog afgezien van zijn belabberde instelling. Gewoon goed gedaan van NEC om die jongen weg te laten gaan.

:withstupid:

ik snap niet dat sommigen altijd zo'n hang hebben naar mislukte spelers.
ze zijn echt niet voor niets mislukt ,heb gewoon eens vertrouwen in de beleidsmakers,natuurlijk maken ook die af en toe een fout,wie niet.
ik ga ervanuit dat de beleidsmakers het beste met nec voor hebben ,en misschien ben ik dan naief,nou ja het zei zo.
karlo

Berichtdoor pjottr » di 30 maart 2010, 19:30

:withstupid:
pjottr

Berichtdoor jd » di 30 maart 2010, 19:36

Wessel schreef:Mjallby, de club van El Kabir, zal Aalbers dankbaar zijn. De club heeft een prima seizoensstart en El Kabir levert daar een belangrijke bijdrage in. Men wrijft zich daar in de handen. Erton is dan weliswaar weg maar met Kabir heeft men er een betere speler voor teruggekregen. En dan incasseert men ook nogeens het lieve sommetje van 700,000 Euro. Beter kan het toch echt niet.

5 wedstrijden gespeeld, 1 doelpunt gemaakt en 3 keer voortijdig naar de kant gehaald, 9 overtredingen begaan.

Als je meer berichten uit de Zweedse pers zou lezen zou je weten dat ze over elke buitenlandse speler de loftrompet opsteken, het is zelf immers maar een matige competitie. Staar je niet blind op de woorden van een expressen of aftonbladet. Mjällby doet het nu lekker, maar ze gaan echt wel dalen. Tussen Allsvenskan en Superettan spelen is het juiste niveau voor El Kabir, daar kan hij wel een potje breken. Tot nu toe doet hij het redelijk, thats it.
Ät gul snö, det kan vara öl!
jd

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » ma 05 apr 2010, 08:34

Carlos heeft weer een andere stok gevonden om mee te kunnen slaan, waardoor hij zelf buiten schot blijft; de recessie.

Jammer, ik denk namelijk dat als Carlos wel fatsoenlijk met de knip was omgegaan we nooit in deze situatie gekomen waren, nieuwe speler, contractverlengingen, en nieuwe trainers het is allemaal net niet. Niet dat ik Vloet aanreken wat er nu gebeurd, in tegendeel, ik reken het Carlos aan dat we nu staan waar we staan. Onder het rijtje ilustere namen van echte ketsers van aankopen kunnen we nu echt Van Eijden ook plaatsen. Wat maakt die vent een onnodige fouten, onzeker en slecht voetbal.

Verder denk ik moetCarlos zelf eens de handschoen gooien en vertrekken. Wat andere met vallen en opstaan hebben gerealiseerd in de Goffert is onder het beleid van Carlos volledig naar de klote geholpen. Carlos is een prima clubman, een echte NECer, maar absoluut geen TD, dat moet ieder toch duidelijk zijn nu.
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Kees Kick » ma 05 apr 2010, 08:52

Harold je bent janje NEG NEG NEG NEG jij heb wat tegen Aalbers wat moet die er aan doen als de trainer ze niet beter maakt.
Kees Kick

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » ma 05 apr 2010, 09:10

Kees Kick schreef:Harold je bent janje NEG NEG NEG NEG jij heb wat tegen Aalbers wat moet die er aan doen als de trainer ze niet beter maakt.

Kom is op Kees, vertel jij nu eens wat onze TD goed gedaan heeft? Jij bent jammerlijk genoeg elke reactie van mij aan het afserveren, helaas nooit met tegenargumenten.
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Kees Kick » ma 05 apr 2010, 09:24

Harold zie ren v Eijden.
Kees Kick

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » ma 05 apr 2010, 10:01

Ik heb even de laatste drie jaar geevalueerd met alleen de verdedigers:

Elftal 2007/2008
Jeroen Drost
Yoessef El Akchaoui
Dani Fernandez
Muslu Nalbantoglu
Jonas Olsson
Mark Otten
Patrick Pothuizen
Bob Verweij
Peter Wisgerhof

2008 2009
Peter Wisgerhof
Patrick Pothuizen
Daniel Fernández
Ramon Zomer
Youssef El-Akchaoui
Joey Brock
Mark Otten
Mitchell Burgzorg
Milano Koenders

2009/2010
Patrick Pothuizen
Ramon Zomer
Joey Brock
Mark Otten
Mitchell Burgzorg
Niels Wellenberg
Bram Nuytinck 4
Rens van Eijden
Jeroen Heubach

Als je 2010 met 2007 vergelijkt zie je wat er is gebeurd de afgelopen jaren, we hebben welgeteld 2 verdedigers over van die periode, Pothuizen en Otten, en met aller respect voor beide spelers is er verder een heel groot verschil wat er is weggegaan en is terug gekomen.

Van een verdediging van Fernandez/Muslu Wisgerhof Olsson En El Ak
Naar een verdediging van Wellenberg/Burgzorg Pothuizen/van Eijden Zomer en Heubach/Nuijting

Van de spelers van 2007 zijn Wisgerhof en Olsson onder Aalbers verkocht, en zijn spelers als Van Eijden Zomer en Wellenberg teruggehaald.
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor jd » ma 05 apr 2010, 10:52

Dat valt nog wel een heel klein beetje te verdedigen. De feiten spreken natuurlijk behoorlijk tegen Aalbers, er zijn echter een paar kleine verzachtende omstandigheden.

Olsson bijvoorbeeld heeft zich tijdens een jeugd-EK in de kijker gespeeld, en speelde het eerste seizoen in Nijmegen niet al te best. Later is hij van enorme waarde geweest en ontwikkeld. Op datzelfde scenario mikte Aalbers met het halen van van Eijden. Die is een vaste kracht in de jeugdelftallen waar hij (op de laatste wedstrijd na) zich vaak bewezen heeft. Hij is ongeveer net zo oud als Olsson toen hij kwam, daarnaast had hij bij WillemII in de verdediging ook een goede indruk achtergelaten. De keus voor van Eijden vind ik opzich dus ook niet zo'n rare. Met het bouwen op de toekomst, spelers halen die zich bij NEC ontwikkelen om ze daarna door te verkopen zou een speler als van Eijden perfect in dat rijtje passen. Tot op heden zijn zijn prestaties er nog niet naar geweest, en dat maakt het contrast met (bijv.) Olsson gigantisch.

Dan Zomer bijvoorbeeld. Die is natuurlijk een paar jaar jonger dan Wisgerhof, maar is geen jongen die zich op korte termijn zo stormachtig kan ontwikkelen dat hij voor een transfersom weer weg kan. Hij is echter wel een speler die zich tot steunpilaar in de verdediging kan ontwikkelen (een type Wisgerhof). Dat zijn flinke schoenen om te vullen, maar ik denk echt dat NEC hem met de gedachte gehaald heeft om als basis voor de verdediging te fungeren, om meer dan een paar seizoenen bij NEC te laten spelen, en misschien ooit (na 8 seizoenen á lá Wisgerhof) nog voor een leuk bedrag weg te mogen naar een hogere club met een gat in de verdediging. Daarom vind ik de keus voor Zomer dus ook niet heel gek eigenlijk.

Muslu/Dani tegenover Wellenberg en Burzorg. Dit is een moeilijke. Dani was natuurlijk een goede toevalstreffer onder Aalbers die voor een redelijke prijs niet te vervangen is. Dat is dan ook wel inderdaad een stap terug. Maar nou moet ik heel eerlijk zijn, ik vind Wellenberg bijvoorbeeld een betere verdediger dan Muslu. Hij zal niet de publiekslieveling worden die Muslu wel was, maar puur verdedigend en voetballend vind ik Wellenberg beter dan Muslu en minder dan Dani. Opzich vind ik de keus voor Wellenberg dan ook niet heel raar, het is gewoon een degelijke verdediger. Zal nooit een topper worden, maar staat zijn mannetje. Toch moet ik toegeven dat het na een flinke toevalstreffer als Dani zeker wel een stap terug is.

Dan de Heubach/Nuytinck situatie. Dat is meer aan El Ak te wijten dan aan Aalbers. Als daar El Ak/Nuytinck had gestaan hadden we een prima voorhoede. El Ak moest het echter verpesten binnen de selectie, noodgedwongen weg, en een routinier werd gehaald in een tijd van degradatienood. Die keus valt te begrijpen, al heeft hij compleet verkeerd uitgepakt en zijn we dan ook stevig achteruit gegaan op de linkerflank.

Al met al vind ik dat de keuzes die Aalbers op defensief gebied gemaakt heeft nog best te verdedigen zijn, ze pakken alleen op het verkeerde moment, allemaal tegelijk verkeerd uit. En tsja, daar is hij simpelweg wél verantwoordelijk voor.
jd

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » ma 05 apr 2010, 11:08

Morgen zal ik middenveld en aanval vergelijken, in mijn hoofd is dat al gedaan... :eek:
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor BRANKO » ma 05 apr 2010, 11:10

Het is denk ik heel makkelijk ......
Bij menig groot bedrijf zou een bedrijfsleider die zo een wanprestatie levert allang zijn ontslagen , maar bij onze voetbalclub lopem alleen maar lichtgewichten rond die elkaar alleen maar in bescherming nemen .
Met zo een bestuur en beleid zou je nooit de stap naar de sup-top kunnen maken .
BRANKO

Berichtdoor Jeroen » ma 05 apr 2010, 11:24

BRANKO schreef:Het is denk ik heel makkelijk ......
Bij menig groot bedrijf zou een bedrijfsleider die zo een wanprestatie levert allang zijn ontslagen , maar bij onze voetbalclub lopem alleen maar lichtgewichten rond die elkaar alleen maar in bescherming nemen .
Met zo een bestuur en beleid zou je nooit de stap naar de sup-top kunnen maken .

Maar NEC is qua omzet geen heel groot bedrijf...
Jeroen
Beheerder

Berichtdoor jd » ma 05 apr 2010, 11:31

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Morgen zal ik middenveld en aanval vergelijken, in mijn hoofd is dat al gedaan... :eek:

Die vallen niet te verdedigen..... de defensie nog wel een beetje
jd

Berichtdoor GV » ma 05 apr 2010, 11:37

Nog 4 weken en ik zal waarschijnlijk, mede door toedoen van deze meneer, mijn seizoenskaart inleveren. Vele met mij! Om naar AGOVV of Telstar te gaan kijken heb ik geen zijn in. Carlos, hou de eer aan jezelf en vertrek en neem de rest ook mee. Doe ons een plezier, of gaat de kapitein met zijn schip ten onder?
Wat een seizoen, wat een drama, wat een beleid. Wat een gelul weer :wink:
'Waar een wil is, is een weg!'
GV

Berichtdoor mschr » ma 05 apr 2010, 11:45

jd schreef:
Olsson bijvoorbeeld heeft zich tijdens een jeugd-EK in de kijker gespeeld, en speelde het eerste seizoen in Nijmegen niet al te best.

Is gewoon niet waar. Net zoals sommigen beweren dat Wisgerhof moeizaam begon bij NEC. Het is niet waar! Leen zei van Olsson dat de Zweed goed was in verdedigen en goed in de opbouw. Dat laatste bleek vanaf het begin al niet te kloppen. Maar verdedigend stond Olsson zijn mannetje. Hij was zelfs zo goed dat ie als centrumverdediger de bekwame El Akchaoui verdrong als linksback.

jd schreef:Later is hij van enorme waarde geweest en ontwikkeld. Op datzelfde scenario mikte Aalbers met het halen van van Eijden. Die is een vaste kracht in de jeugdelftallen waar hij (op de laatste wedstrijd na) zich vaak bewezen heeft. Hij is ongeveer net zo oud als Olsson toen hij kwam, daarnaast had hij bij WillemII in de verdediging ook een goede indruk achtergelaten. De keus voor van Eijden vind ik opzich dus ook niet zo'n rare. Met het bouwen op de toekomst, spelers halen die zich bij NEC ontwikkelen om ze daarna door te verkopen zou een speler als van Eijden perfect in dat rijtje passen. Tot op heden zijn zijn prestaties er nog niet naar geweest, en dat maakt het contrast met (bijv.) Olsson gigantisch.

Het contrast met Olsson is zo groot omdat v EIjden opbouwend veel beter is, maar verdedigend heel matig. En dat past bij een club als Willem II, maar niet bij NEC. Da's de grote fout van Aalbers. Aalbers heeft van de immer solide verdediging een stuk geitenkaas gemaakt en dat heeft ons een degradatiekandidaat gemaakt. Gebrek aan scorend vermogen heeft NEC altijd gehad, maar we hebben ons de afgelopen 15 jaar weten te handhaven door een bovengemiddelde verdediging. Dat pad is verlaten. Met alle gevolgen vandien.
mschr

Berichtdoor jd » ma 05 apr 2010, 11:52

GV schreef:Nog 4 weken en ik zal waarschijnlijk, mede door toedoen van deze meneer, mijn seizoenskaart inleveren. Vele met mij! Om naar AGOVV of Telstar te gaan kijken heb ik geen zijn in. Carlos, hou de eer aan jezelf en vertrek en neem de rest ook mee. Doe ons een plezier, of gaat de kapitein met zijn schip ten onder?
Wat een seizoen, wat een drama, wat een beleid. Wat een gelul weer :wink:

Tja, dan ben jij blijkbaar niet de kapitein, eerder een rat die het zinkende schip verlaat.
jd

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & Technische staf