En dat die maar weg mag blijven

burp schreef:Maar goed, dan zijn er nog genoeg dingen die je kan doen, een statement op de site waarin je het afkeurd, symbolisch op non-actief zetten zonder daar een juridische status aan te geven, een symbolisch stadionvebod geven etc., wees eens creatief. Maar gewoon niks doen en het allemaal maar op z'n beloop laten en het wel best vinden, moet natuurlijk geen optie zijn als je als club gewoon door een speler publiekelijk voor lul gezet wordt.

Jean Knipping schreef:Maar de escapades van Aalbers is toch verwikkeld in iedere discussie wat betrekking heeft op onze club
Pikkie schreef:By the way: het is crisis in de Goffert
Wessel schreef:Mjallby, de club van El Kabir, zal Aalbers dankbaar zijn. De club heeft een prima seizoensstart en El Kabir levert daar een belangrijke bijdrage in. Men wrijft zich daar in de handen. Erton is dan weliswaar weg maar met Kabir heeft men er een betere speler voor teruggekregen. En dan incasseert men ook nogeens het lieve sommetje van 700,000 Euro. Beter kan het toch echt niet. Tusen tak fra Sverige!
El Kabir zou onhandelbaar zijn, aldus onze TD. Maar dan vraag ik me af, hoe was het ook al weer met Bouaouzan en Collins John. Als er al spelers zijn die je onhandelbaarheid kunt verwijten, zijn deze twee het wel. Maar Aalbers nam alle bedenkbare risico's en haalde dit tweetal notoire verzakers zonder een moment na te denken naar de Goffert. Lekker logisch zo'n beleid. Hoe kun je als TD dit nog verdedigen?
( Uit Zweddse blog: Another youngster is 21 year old Moestafa El Kabir, the newcomer from Holland. He made a good first game in Stockholm. But his second game in the yellow shirt was just splendid. Even if
El Kabir did not score himself he was an excellent partner to Ekenberg and was the player who got the penalty Ekenberg took care of.
Mark Ariaans schreef:Ik denk inderdaad dat voor het niveau van de Zweedse competitie El Kabir een prima speler is. Voor de eredivisie is hij gewoon een maatje te klein, nog afgezien van zijn belabberde instelling. Gewoon goed gedaan van NEC om die jongen weg te laten gaan.
Wessel schreef:Mjallby, de club van El Kabir, zal Aalbers dankbaar zijn. De club heeft een prima seizoensstart en El Kabir levert daar een belangrijke bijdrage in. Men wrijft zich daar in de handen. Erton is dan weliswaar weg maar met Kabir heeft men er een betere speler voor teruggekregen. En dan incasseert men ook nogeens het lieve sommetje van 700,000 Euro. Beter kan het toch echt niet.
Kees Kick schreef:Harold je bent janje NEG NEG NEG NEG jij heb wat tegen Aalbers wat moet die er aan doen als de trainer ze niet beter maakt.
BRANKO schreef:Het is denk ik heel makkelijk ......
Bij menig groot bedrijf zou een bedrijfsleider die zo een wanprestatie levert allang zijn ontslagen , maar bij onze voetbalclub lopem alleen maar lichtgewichten rond die elkaar alleen maar in bescherming nemen .
Met zo een bestuur en beleid zou je nooit de stap naar de sup-top kunnen maken .
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Morgen zal ik middenveld en aanval vergelijken, in mijn hoofd is dat al gedaan...
jd schreef:
Olsson bijvoorbeeld heeft zich tijdens een jeugd-EK in de kijker gespeeld, en speelde het eerste seizoen in Nijmegen niet al te best.
jd schreef:Later is hij van enorme waarde geweest en ontwikkeld. Op datzelfde scenario mikte Aalbers met het halen van van Eijden. Die is een vaste kracht in de jeugdelftallen waar hij (op de laatste wedstrijd na) zich vaak bewezen heeft. Hij is ongeveer net zo oud als Olsson toen hij kwam, daarnaast had hij bij WillemII in de verdediging ook een goede indruk achtergelaten. De keus voor van Eijden vind ik opzich dus ook niet zo'n rare. Met het bouwen op de toekomst, spelers halen die zich bij NEC ontwikkelen om ze daarna door te verkopen zou een speler als van Eijden perfect in dat rijtje passen. Tot op heden zijn zijn prestaties er nog niet naar geweest, en dat maakt het contrast met (bijv.) Olsson gigantisch.
GV schreef:Nog 4 weken en ik zal waarschijnlijk, mede door toedoen van deze meneer, mijn seizoenskaart inleveren. Vele met mij! Om naar AGOVV of Telstar te gaan kijken heb ik geen zijn in. Carlos, hou de eer aan jezelf en vertrek en neem de rest ook mee. Doe ons een plezier, of gaat de kapitein met zijn schip ten onder?
Wat een seizoen, wat een drama, wat een beleid. Wat een gelul weer
Keer terug naar Spelers & Technische staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast