Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Re: Nieuwe spelers

Berichtdoor jbnmgn » do 11 maart 2010, 23:00

W.V.W.3 schreef:
Kanchelskis schreef:Zou ik een prima speler voor NEC vinden. Met een beetje goede begeleiding, vertrouwen en ervaring kan hij een mooie kracht voor NEC worden.

Met een beetje begeleiding?
Man die kan in zijn campingkloffie hier nog de boel van achteruit neerzetten.

Maar waar hebben we het over....die gaat gewoon naar AZ,Heerenveen of Feyenoord ofzo.

Van die 3 clubs zijn er in ieder geval 2 (AZ en Feijenoord) die hem niet kunnen betalen. Blijft Heerenveen over. En of Marcellis daar naar toe wil weet ik niet maar Vloet kent hij denk ik en dat geeft hem misschien vertrouwen om eventueel een keuze te maken.

Kunnen ze Heubach niet inruilen? :biggrin:
EENS WAS HET VOETBAL IN DE GOFFERT GOED, NU FF NIET !!
jbnmgn

Berichtdoor bertje » do 11 maart 2010, 23:13

SamSam schreef:
jazeker schreef:Klopt, die Dost wordt een beetje gehypet door de media. Redelijke spits die nog veel moet leren in mijn ogen.

:withstupid: Ik zou een miljoen al aan de dure kant vinden. Dat zou voor ons een "superspits" moeten zijn. Dat is het denk ik niet.

nou als die van wolfswinkel al 3 miljoen oplevert zou Dost minstens 10 miljoen moeten opleveren..
Dat zeggen ze...!
bertje

Berichtdoor Necnmegen » do 11 maart 2010, 23:29

van Wolfswinkel is, ondanks zijn voetbal verleden, dan toch wel een veel betere voetballer en groter talent dan Dost!
Zonder NEC geen Nijmegen!
Necnmegen

Berichtdoor bertje » do 11 maart 2010, 23:37

Necnmegen schreef:van Wolfswinkel is, ondanks zijn voetbal verleden, dan toch wel een veel betere voetballer en groter talent dan Dost!

Vind ik niet, en dat heeft niks met het voetbal verleden van die vent te maken.
Dat zeggen ze...!
bertje

Berichtdoor jazeker » do 11 maart 2010, 23:41

Van Wolfswinkel is de 1e spits van jong Oranje, boven Dost. Ik denk dat die Cor Pot? (trainer) er meer kijk op heeft dan wij met elkaar, hij staat tenslotte vaak met die jongens op het veld.
jazeker

Berichtdoor necnmgn » do 11 maart 2010, 23:43

jazeker schreef:Van Wolfswinkel is de 1e spits van jong Oranje, boven Dost. Ik denk dat die Cor Pot? (trainer) er meer kijk op heeft dan wij met elkaar, hij staat tenslotte vaak met die jongens op het veld.

Ik denk dat je die jongens niet met elkaar kan vergelijken, Dost is meer een targetman dan v. Wolfswinkel... Dost doet het nu leuk, ik denk dan ook dat 1 miljoen al een heel redelijk bedrag is. Ook al heeft die jongen veel potentie, het moet er wel allemaal uitkomen he
necnmgn

Berichtdoor bertje » do 11 maart 2010, 23:58

necnmgn schreef:
jazeker schreef:Van Wolfswinkel is de 1e spits van jong Oranje, boven Dost. Ik denk dat die Cor Pot? (trainer) er meer kijk op heeft dan wij met elkaar, hij staat tenslotte vaak met die jongens op het veld.

Ik denk dat je die jongens niet met elkaar kan vergelijken, Dost is meer een targetman dan v. Wolfswinkel... Dost doet het nu leuk, ik denk dan ook dat 1 miljoen al een heel redelijk bedrag is. Ook al heeft die jongen veel potentie, het moet er wel allemaal uitkomen he

Ben ik met je eens, maar ik vind dat die van wolfswinkel wel erg overschat wordt..
Dat zeggen ze...!
bertje

Berichtdoor Jomano » vr 12 maart 2010, 09:56

jbnmgn schreef:maar Vloet kent hij denk ik en dat geeft hem misschien vertrouwen om eventueel een keuze te maken.

Of juist niet. :wink:
Vloet lijkt mij niet zo'n trainer waarvan een voetballer zegt; goh, daar zou ik graag onder willen trainen.
Maar we hebben het hier over Marcellis he, alsof die ooit naar NEC zou komen.....yeah right! :crazy2:
NEC wilde met de trap omhoog..........maar nemen de lift naar beneden!
Jomano

Berichtdoor Necnmegen » vr 12 maart 2010, 14:16

Voor diegene die van Beukering nog terug wilden halen, dat hoeft voor mij na het lezen van dit helemaal niet meer:

Van Beukering houdt conditie op peil bij oude liefde Vitesse

Jhon van Beukering heeft zich als clubloze speler gemeld bij de selectie van Jong Vitesse. De 26-jarige aanvaller werd een week geleden op straat gezet door De Graafschap, nadat een onwerkbare situatie was ontstaan. Met zijn tijdelijke terugkeer in Arnhem is hij zes jaar weer terug bij de club waar het voor hem begon. Voorlopig houdt hij er zijn conditie op peil, maakt Omroep Gelderland vrijdag bekend.

Officieel stond Van Beukering dit seizoen onder contract bij NEC, waar hij in de zomer van 2007 een contract tekende. Bij de Nijmegenaren maakte hij zich echter onmogelijk door meermaals te zwaar te zijn. Hij toonde beterschap en leek weer aanspraak te maken op een plaats in het team, maar tekende in augustus alsnog tijdelijk bij de Superboeren.

Na de breuk met De Graafschap kwam ook naar buiten dat het spelen van zaalvoetbal de directe aanleiding zou zijn geweest voor het afscheid. NEC wilde de Velpenaar ook niet terug, zodat Van Beukering clubloos achterbleef. Omdat hij al voor twee clubs uitkwam, mag hij dit seizoen niet meer spelen voor een Nederlandse vereniging. Inmiddels houdt hij zijn conditie op peil bij Jong Vitesse. In Arnhem maakte hij als jeugdspeler furore, maar in het eerste kwam hij niet verder dan acht doelpunten in bijna vijftig optredens.

:bye:
Zonder NEC geen Nijmegen!
Necnmegen

Berichtdoor Keezer » vr 12 maart 2010, 16:57

Necnmegen schreef:Voor diegene die van Beukering nog terug wilden halen, dat hoeft voor mij na het lezen van dit helemaal niet meer:

Van Beukering houdt conditie op peil bij oude liefde Vitesse

Jhon van Beukering heeft zich als clubloze speler gemeld bij de selectie van Jong Vitesse. De 26-jarige aanvaller werd een week geleden op straat gezet door De Graafschap, nadat een onwerkbare situatie was ontstaan. Met zijn tijdelijke terugkeer in Arnhem is hij zes jaar weer terug bij de club waar het voor hem begon. Voorlopig houdt hij er zijn conditie op peil, maakt Omroep Gelderland vrijdag bekend.

Officieel stond Van Beukering dit seizoen onder contract bij NEC, waar hij in de zomer van 2007 een contract tekende. Bij de Nijmegenaren maakte hij zich echter onmogelijk door meermaals te zwaar te zijn. Hij toonde beterschap en leek weer aanspraak te maken op een plaats in het team, maar tekende in augustus alsnog tijdelijk bij de Superboeren.

Na de breuk met De Graafschap kwam ook naar buiten dat het spelen van zaalvoetbal de directe aanleiding zou zijn geweest voor het afscheid. NEC wilde de Velpenaar ook niet terug, zodat Van Beukering clubloos achterbleef. Omdat hij al voor twee clubs uitkwam, mag hij dit seizoen niet meer spelen voor een Nederlandse vereniging. Inmiddels houdt hij zijn conditie op peil bij Jong Vitesse. In Arnhem maakte hij als jeugdspeler furore, maar in het eerste kwam hij niet verder dan acht doelpunten in bijna vijftig optredens.

Keezer

Berichtdoor Kanchelskis » za 13 maart 2010, 14:49

Poepon heeft vaak geen basisplaats meer bij Sparta..leuke speler voor NEC :biggrin:
Kanchelskis

Berichtdoor BiT » za 13 maart 2010, 19:15

Wat een smerige, dikke lul zeg. Gadverdamme.
Ronnie, Bus 6!
BiT

Berichtdoor NiMwEgUh » zo 14 maart 2010, 01:04

everton ?of poepon.Lijken me best leuke spelers om naast vleminckx te zetten.
NiMwEgUh

Berichtdoor Jomano » zo 14 maart 2010, 01:06

Trek maar een heel nieuw blik open!
NEC wilde met de trap omhoog..........maar nemen de lift naar beneden!
Jomano

Berichtdoor rzg-denhaag » zo 14 maart 2010, 11:34

Gewoon een goede linksback en 1 snelle topaanvaller halen en 4-4-2 gaan spelen dan draai je gewoon middenmoot volgend jaar.
Laten we afscheid nemen van de Worms en Kivuvu's van deze wereld.
rzg-denhaag

Berichtdoor karlo » zo 14 maart 2010, 11:41

rzg-denhaag schreef:Gewoon een goede linksback en 1 snelle topaanvaller halen en 4-4-2 gaan spelen dan draai je gewoon middenmoot volgend jaar.
Laten we afscheid nemen van de Worms en Kivuvu's van deze wereld.

de bezem erdoor.
we staan niet voor niets waar we staan.
weg met alle sentimenten, nieuwe spelers nieuw elan.
contracten die aflopen halveren willen ze niet wegwezen zou ik zeggen.
karlo

Berichtdoor W.V.W.3 » zo 14 maart 2010, 11:44

rzg-denhaag schreef:Laten we afscheid nemen van de Worms en Kivuvu's van deze wereld.

Ja , de basis spelers zijn wel goed :tong:
W.V.W.3

Berichtdoor N.E.C. » ma 22 maart 2010, 16:04

Derek Boerichter??? is dat niet iets voor ons
N.E.C.

Berichtdoor W.V.W.3 » ma 22 maart 2010, 16:05

N.E.C. schreef:Derek Boerichter??? is dat niet iets voor ons

Die optie is door RKC al gelicht.
W.V.W.3

Berichtdoor Don Corleone » ma 22 maart 2010, 16:11

W.V.W.3 schreef:
N.E.C. schreef:Derek Boerichter??? is dat niet iets voor ons

Die optie is door RKC al gelicht.

:withstupid:

voor 2 jaar extra, slim van ze, is wel een spele met potentie, één van de enige daaro.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"
Don Corleone

Berichtdoor Jackiegoal » ma 22 maart 2010, 20:14

Toch gaat hij 100% zeker weg aan het einde van het seizoen. Juist bij degradanten worden dat soort spelers snel opgepikt.
Jackiegoal

Berichtdoor ernie » ma 22 maart 2010, 20:20

Ik blijf die levita van RKC toch goed vinden, ideetje voor als babos weg gaat?
Cameltoe has an ugly sister; Mooseknuckle.
ernie

Berichtdoor bertje » ma 22 maart 2010, 20:49

ernie schreef:Ik blijf die levita van RKC toch goed vinden, ideetje voor als babos weg gaat?

:withstupid: Zou het ook een goede vinden als Babos stopt.
Dat zeggen ze...!
bertje

Berichtdoor burp » ma 22 maart 2010, 20:50

ernie schreef:Ik blijf die levita van RKC toch goed vinden, ideetje voor als babos weg gaat?

die heeft nog wel ff een contract.

Dat van Baart loopt wel af en ook Skverer met weg.
Levita vind ik idd prima maar ik denk dat ze op keepers gaan bezuinigen en Cillissen dus tweede doelman wordt. Mocht Babos langdurig geblesseerd raken dan trekken ze nog wel een contractvrije joker ala ditewig aan.
Wordt lid van De NEC hyve: http://necnijmegen.hyves.nl/
burp

Berichtdoor necnmgn » ma 22 maart 2010, 21:10

Inderdaad, hij heeft vorige week zijn aflopende contract verlengt... Ik vind het onbegrijpelijk dat Feyenoord geen poging heeft ondernomen. Slechter dan die opa, die gekke braziliaan en Mulder is hij niet. En hij was dus transfervrij geweest.
necnmgn

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & Technische staf