Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Re: Nieuwe spelers

Berichtdoor Mark Ariaans » di 09 maart 2010, 17:29

Hmmm, deja vu, Harold zei hier onlangs nog dat Radomski helemaal niet zo'n dure speler is. Dus of die zo nodig weg moet is maar de vraag. Hij heeft zelf aangegeven dat hij op een gegeven moment wel terug wil naar Polen, maar dat hoeft nog niet aankomend jaar te zijn. Dus die kun je best nog een jaar verlengen.
Mark Ariaans

Berichtdoor Sanne » di 09 maart 2010, 17:38

Mark Ariaans schreef:Hmmm, deja vu, Harold zei hier onlangs nog dat Radomski helemaal niet zo'n dure speler is. Dus of die zo nodig weg moet is maar de vraag. Hij heeft zelf aangegeven dat hij op een gegeven moment wel terug wil naar Polen, maar dat hoeft nog niet aankomend jaar te zijn. Dus die kun je best nog een jaar verlengen.

Ik denk dat hij nog wel een jaartje wil blijven... Zijn vrouw en hij willen wel al terug naar Polen maar de kinderen willen nog niet, dus hij zei ook af te wachten wat NEC wilde, stond in de Gelderlander laatst...
Sanne

Berichtdoor Jomano » di 09 maart 2010, 19:03

Mark Ariaans schreef:Hoorde een andere Mechelen fan zeggen dat hij juis tde hele tijd op de grond ligt te schwalberen en dat men zo ondertussen een beetje genoeg van hem begint te krijgen daar?

O jee, dan hebben we straks twee van die toneelspelers. :eek:
NEC wilde met de trap omhoog..........maar nemen de lift naar beneden!
Jomano

Berichtdoor Jackiegoal » di 09 maart 2010, 19:27

Excuses, zag hem steeds vanuit het middenveld komen op de beelden, als hij een echte vleugelspits is en de prijs is schappelijk ziet het er goed uit. Met hem op rechts en Saidi op links ben je levensgevaarlijk volgens mij.
Jackiegoal

Berichtdoor Bernd » di 09 maart 2010, 20:16

Mark Ariaans schreef:Hoorde een andere Mechelen fan zeggen dat hij juis tde hele tijd op de grond ligt te schwalberen en dat men zo ondertussen een beetje genoeg van hem begint te krijgen daar?

Wellicht sowieso handig dat investeerders een eigen deskundige inhuren en eens naar die jongen laten kijken dan blind te varen op NEC´s techisch verantwoordelijken. Voor hetzelfde geld schaffen ze zo´n jongen als vleugelspeler aan en blijkt het een keeper, linksback of scheidsrechter te zijn. Niet dat dat hier erg belangrijk wordt gevonden - iedereen met twee benen wordt hier als vleugel gebruikt - maar met het oog op de investering kan het interessant zijn.
Bernd

Berichtdoor illestyl » di 09 maart 2010, 20:30

Bernd schreef:

Wellicht sowieso handig dat investeerders een eigen deskundige inhuren en eens naar die jongen laten kijken dan blind te varen op NEC´s techisch verantwoordelijken. Voor hetzelfde geld schaffen ze zo´n jongen als vleugelspeler aan en blijkt het een keeper, linksback of scheidsrechter te zijn. Niet dat dat hier erg belangrijk wordt gevonden - iedereen met twee benen wordt hier als vleugel gebruikt - maar met het oog op de investering kan het interessant zijn.

Niels Nuilerd, uit de Grote Overdrijverslaan nummer 026 is weer gesignaleerd mensen.
illestyl

Berichtdoor Mark Ariaans » di 09 maart 2010, 21:00

Bernd schreef:Wellicht sowieso handig dat investeerders een eigen deskundige inhuren en eens naar die jongen laten kijken dan blind te varen op NEC´s techisch verantwoordelijken.

Hmmm, Kraay Sr nummer 2? Zijn we straks Vloet kwijt, net als Lok destijds :crazy:
Mark Ariaans

Berichtdoor Den Bospoeper » wo 10 maart 2010, 10:34

Hij wordt weleens smalend de gazonduiker genoemd (gazon = grasmat). Sommigen ergeren zich aan het veelvuldige laten vallen inderdaad. Het is een beer van een vent en bij het minste contact laat die zich vallen. Levert erg veel vrije schoppen op, waar ook regelmatig een doelpunt van voortkomt.

Het jammerlijke is dat hij dat ook in de zestien doet, te opzichtig, geen strafschot maar ook weg kans.

Zou dus tweemaal zijn dat jullie onze "gazonduiker" bij uitstek komen wegplukken op onze heilige grasmat.
Den Bospoeper

Berichtdoor diablo » wo 10 maart 2010, 10:39

Den Bospoeper schreef:

Hij wordt weleens smalend de gazonduiker genoemd (gazon = grasmat). Sommigen ergeren zich aan het veelvuldige laten vallen inderdaad. Het is een beer van een vent en bij het minste contact laat die zich vallen. Levert erg veel vrije schoppen op, waar ook regelmatig een doelpunt van voortkomt.

Het jammerlijke is dat hij dat ook in de zestien doet, te opzichtig, geen strafschot maar ook weg kans.

Zou dus tweemaal zijn dat jullie onze "gazonduiker" bij uitstek komen wegplukken op onze heilige grasmat.

goed nieuws zeg ik, nog zo`n toneelspeler erbij :td:
was getekend....
diablo

Berichtdoor Tim Janssen » wo 10 maart 2010, 11:48

aangezien er een grote schoonmaak is geweest vraag ik me af of ze nu ook op karakter selecteren.
er moeten flink wat spelers erbij als ik denk dat kivuvu,worm, weggaan en tjibamba,el-kabier en el-ak al weg zijn en heubach terug gaat
Tim Janssen

Berichtdoor Eendracht » wo 10 maart 2010, 12:17

Den Bospoeper schreef:

Ik ben een beetje bang dat NEC nu deze speler haalt om hun topaankoop Vleminckx beter te laten funtioneren. Bij Vitesse deden ze dat een aantal jaar geleden precies op dezelfde manier, toen Mads Junker niet naar behoren presteerde. Ze haalden ene Anders Due, die bij hun vorige club nog wel eens een assistje gaf op Junker. Nou, de één is totaal afgegaan en is voor een habbekrats weggegaan en Junker speelt nu bij Roda JC. Dit soort kapitaalvernietiging moeten we niet hebben. Dus ik zeg: besteed het geld dat je aan Mununga wil besteden nou eens aan een écht goede speler, zoals een Chadli, zoals een Arkivuo en zoals een Boerrigter (en even ter verduidelijking: dit zijn voor NEC-begrippen echt goede spelers).
Eendracht

Berichtdoor ardiesken » wo 10 maart 2010, 13:03

Beetje belachelijk dat er hier smalend wordt gedaan door eigen fans over Mununga,
terwijl die jongen waarschijnlijk de speler is met het meeste potentieel bij KVM.
Hij heeft een enorm sterke fysiek-wint veel duels, en laat zich slim vallen inderdaad wanneer het nodig is...

Met alle respect, maar als hij naar NEC komt vind ik dat onder zijn waarde,
omdat ik KVM qua kwaliteit minstens even hoog inschat als NEC.
Met Vleminckx lag dat anders....

Het verschil is dat hij bij NEC waarschijnlijk 4* zoveel kan verdienen als bij Malinwa
Kv is -buiten zijn gouden periode onder Aad De Mos- een transitploeg, en zal dit altijd blijven.
Zeker nu we met het huidig (te kleine) stadion aan ons plafond zitten, moeten we ons budget opkrikken met mooie transfers à la Vleminkx.

hier alvast een goed filmpje over Jo Mununga na een sterke match tegen Anderlecht.
(Deschacht-de linksback van RSCA-noemde hem toen de beste rechtsmid waar hij in jaren tegen gevoetbald had.)

http://www.youtube.com/watch?v=3Kaq1a7U6tk

http://www.youtube.com/watch?v=E46CzHNK ... re=related
ardiesken

Berichtdoor LT » wo 10 maart 2010, 13:21

ardiesken schreef:Beetje belachelijk dat er hier smalend wordt gedaan door eigen fans over Mununga,
terwijl die jongen waarschijnlijk de speler is met het meeste potentieel bij KVM.
Hij heeft een enorm sterke fysiek-wint veel duels, en laat zich slim vallen inderdaad wanneer het nodig is...

Het verschil is dat hij bij NEC waarschijnlijk 4* zoveel kan verdienen als bij Malinwa
Kv is -buiten zijn gouden periode onder Aad De Mos- een transitploeg, en zal dit altijd blijven.
Zeker nu we met het huidig (te kleine) stadion aan ons plafond zitten, moeten we ons budget opkrikken met mooie transfers à la Vleminkx.

hier alvast een goed filmpje over Jo Mununga na een sterke match tegen Anderlecht.
(Deschacht-de linksback van RSCA-noemde hem toen de beste rechtsmid waar hij in jaren tegen gevoetbald had.)

Wat is de begroting van een Mechelen??
LT
Moderator

Berichtdoor Strooper » wo 10 maart 2010, 13:27

Ik dacht iets van 5 miljoen.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
Strooper
Moderator

Berichtdoor LT » wo 10 maart 2010, 13:32

Strooper schreef:Ik dacht iets van 5 miljoen.

Ik dacht dat NEC qua budget daar alleen onder Anderlecht, Brugge en Luik zou zitten... Maar ben benieuwd!
LT
Moderator

Berichtdoor Strooper » wo 10 maart 2010, 13:35

Anderlecht 40 miljoen euro
Club Brugge 20 miljoen euro
Racing Genk 17,6 miljoen euro
Standard 16 miljoen euro
AA Gent 9,2 miljoen euro
Germ Beerschot 9 miljoen euro
Moeskroen 8,5 miljoen euro
Charleroi 6,75 miljoen euro
Bergen 6,2 miljoen euro
Zulte Waregem 5,5 miljoen euro
Lokeren 5,7 miljoen euro
KV Mechelen 4,75 miljoen euro
Westerlo 4,75 miljoen euro
Roeselare 4,5 miljoen euro
Brussels 4,5 miljoen euro
Cercle Brugge 3,5 miljoen euro
Dender - 3,2 miljoen euro

Heb ik hier vandaan: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=16182

Is van september 2008
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
Strooper
Moderator

Berichtdoor ardiesken » wo 10 maart 2010, 13:36

Ik denk dat we dit seizoen rond de 7miljoen draaien.
Qua winst en positieve balans stonden we op de 5de plaats in België.

Dit mede dankzij de transfers van Nana Asare(Utrecht) en Vleminck.

Commercieel zitten we door ons stadion-dat maar plek biedt aan 13200man- aan ons plafond en is het verouderd en te klein voor topmatchen of derby's( Zoals tegen GBA of Lierse)

De plannen voor ons nieuw stadion zijn er, en als het WK er komt krijgen we een oefenstadion voor 20000man
Het wordt een kopie van het stadion van Esbjerg in Denemarken, the blue water Arena.
http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Water_Arena
ardiesken

Berichtdoor LT » wo 10 maart 2010, 13:37

:tu: Tja.. Dan heb je voor Vleminckx dus een derde van hun begroting rondgemaakt... Kan me niet heugen dat dergelijke bedragen voor NEC'ers zijn betaald...
LT
Moderator

Berichtdoor ardiesken » wo 10 maart 2010, 13:38

Strooper schreef:Anderlecht 40 miljoen euro
Club Brugge 20 miljoen euro
Racing Genk 17,6 miljoen euro
Standard 16 miljoen euro
AA Gent 9,2 miljoen euro
Germ Beerschot 9 miljoen euro
Moeskroen 8,5 miljoen euro
Charleroi 6,75 miljoen euro
Bergen 6,2 miljoen euro
Zulte Waregem 5,5 miljoen euro
Lokeren 5,7 miljoen euro
KV Mechelen 4,75 miljoen euro
Westerlo 4,75 miljoen euro
Roeselare 4,5 miljoen euro
Brussels 4,5 miljoen euro
Cercle Brugge 3,5 miljoen euro
Dender - 3,2 miljoen euro

Heb ik hier vandaan: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=16182

Is van september 2008

Dat zijn in de voetbalwereld al heel oude cijfers.

Standard bijvoorbeeld draait rond de 36miljoen nu, en dat zal zeker groter worden na miljoenentranfers van Defour, Mbokani...
Anderlecht la même chose, als Lukaku, Boussoufa...verkocht worden
ardiesken

Berichtdoor LT » wo 10 maart 2010, 13:39

ardiesken schreef:Ik denk dat we dit seizoen rond de 7miljoen draaien.
Qua winst en positieve balans stonden we op de 5de plaats in België.

Dit mede dankzij de transfers van Nana Asare(Utrecht) en Vleminck.

Eenmalige inkomsten moet je er niet structureel bijrekenen. Heeft men in Nijmegen ook een handje van; heeft ons financieel al minimaal één keer bijna de kop gekost!
LT
Moderator

Berichtdoor LT » wo 10 maart 2010, 13:40

ardiesken schreef:Lukaku

Even off-topic, was het namelijk toch al..

Wat heeft hij voor een goud ding op zijn rug? Ik volg het Belgische voetbal al jaren maar kan me niet heugen zoiets te hebben gezien..?
LT
Moderator

Berichtdoor ardiesken » wo 10 maart 2010, 13:49

LT schreef:

Wat heeft hij voor een goud ding op zijn rug? Ik volg het Belgische voetbal al jaren maar kan me niet heugen zoiets te hebben gezien..?

De gouden stier...Die krijgt de topschutter van België op zijn rug geplakt
ardiesken

Berichtdoor Demtsjenko » wo 10 maart 2010, 14:42

ardiesken schreef:Beetje belachelijk dat er hier smalend wordt gedaan door eigen fans over Mununga,

ik begrijp je opmerking dat je NEC niet hoger inschat dan KVM gezien de resultaten die NEC nu laat zien. bij een volledig fitte selectie denk ik toch dat NEC de beter voetballers heeft.
Demtsjenko

Berichtdoor LT » wo 10 maart 2010, 15:12

ardiesken schreef:
LT schreef:

De gouden stier...Die krijgt de topschutter van België op zijn rug geplakt

Maar... dat kan toch elke week een ander zijn? Het zag er in ieder geval niet heel fraai uit, maar zoals overal in voetballand.. Alles voor de sponsor?
LT
Moderator

Berichtdoor Jeffry74 » wo 10 maart 2010, 17:30

Ik zie die Mununga op dat filmpje zeer leuke dingen doen wat duid op techniek, snelheid en inzicht.

Bij iedere andere club zou hij waarschijnlijk goed bruikbaar zijn, maar bij NEC hebben we er een handje van om spelers verkeert te gebruiken en ze zo sportief te vermoorden.

Recente voorbeelden te over: Vleminckx, Erton, Worm, Davids, van Eijden.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Jeffry74

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & Technische staf