Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Re: Nieuwe spelers

Berichtdoor LvB » do 11 maart 2010, 11:03

Misschien Vloet een goed woordje doen? :sjaal:
LvB

Berichtdoor LT » do 11 maart 2010, 11:07

W.V.W.3 schreef:
Kanchelskis schreef:Zou ik een prima speler voor NEC vinden. Met een beetje goede begeleiding, vertrouwen en ervaring kan hij een mooie kracht voor NEC worden.

Met een beetje begeleiding?
Man die kan in zijn campingkloffie hier nog de boel van achteruit neerzetten.

Maar waar hebben we het over....die gaat gewoon naar AZ,Heerenveen of Feyenoord ofzo.

:withstupid: :withstupid: Niet haalbaar.
LT
Moderator

Berichtdoor Danish Dynamite » do 11 maart 2010, 11:07

En van Eijden dan maar weer afdanken? :crazy2:
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

Berichtdoor Kor » do 11 maart 2010, 11:17

Laten we het wel even realistisch houden. Marcellis staat in de belangstelling van AS Monaco. Als ie daar niet heen gaat dan wordt het een cluppie uit de Premier League als Bolton Wanderers.
www.doordebenen.nl, de Galactico onder de voetbalblogs
Kor

Berichtdoor Kanchelskis » do 11 maart 2010, 11:27

W.V.W.3 schreef:
Kanchelskis schreef:Zou ik een prima speler voor NEC vinden. Met een beetje goede begeleiding, vertrouwen en ervaring kan hij een mooie kracht voor NEC worden.

Met een beetje begeleiding?
Man die kan in zijn campingkloffie hier nog de boel van achteruit neerzetten.

Maar waar hebben we het over....die gaat gewoon naar AZ,Heerenveen of Feyenoord ofzo.

Ik ken Marcellis verder niet, maar vind hem wel een jongen dat onzeker over kan komen. Hij spat niet van zelfvertrouwen. Vandaar dat ik doel op begeleiding. Vind hem net als V/d Eijden overkomen. Er staat nog geen persoonlijkheid.

En als hij aangeeft ook op een lager niveau te willen acteren, daarbij behoort ook NEC. Ik vermoed dat die hogerop zal gaan ballen, maar zou t sowieso een prima speler voor NEC vinden.
Kanchelskis

Berichtdoor W.V.W.3 » do 11 maart 2010, 11:31

Kanchelskis schreef:Ik ken Marcellis verder niet, maar vind hem wel een jongen dat onzeker over kan komen. Hij spat niet van zelfvertrouwen. Vandaar dat ik doel op begeleiding. Vind hem net als V/d Eijden overkomen. Er staat nog geen persoonlijkheid.
.

die onzekerheid straalt ie nu uit idd. Maar vorig seizoen toen hij alles speelde juist niet , niet voor niks zat ie bij Oranje.
W.V.W.3

Berichtdoor Kanchelskis » do 11 maart 2010, 11:55

W.V.W.3 schreef:
Kanchelskis schreef:Ik ken Marcellis verder niet, maar vind hem wel een jongen dat onzeker over kan komen. Hij spat niet van zelfvertrouwen. Vandaar dat ik doel op begeleiding. Vind hem net als V/d Eijden overkomen. Er staat nog geen persoonlijkheid.
.

die onzekerheid straalt ie nu uit idd. Maar vorig seizoen toen hij alles speelde juist niet , niet voor niks zat ie bij Oranje.

Klopt, maar bedoel dat hij daar wel gevoelig voor is. Als je hem op de juiste wijze begeleid zodat er altijd een persoonlijkheid staat (zoals Stam bijv) dan heb je ook echt iemand achterin staan :tu:
Kanchelskis

Berichtdoor Keezer » do 11 maart 2010, 12:51

Ben bang dat Marcellis ons NEC net een tikkie te klein vind voor zichzelf... Hij heeft al in Oranje gespeeld en word door veel clubs gevolgd.
Keezer

Berichtdoor flipsen » do 11 maart 2010, 13:14

die gaat echt niet naar nec komen , kiest voor het buitenland ofzo denk ik
flipsen

Berichtdoor Jean Knipping » do 11 maart 2010, 15:22

Marcellis is vergelijkbaar met Otten dus lekker weg blijven
Jean Knipping

Berichtdoor hupie » do 11 maart 2010, 15:38

Jean Knipping schreef:Marcellis is vergelijkbaar met Otten dus lekker weg blijven

Ottenj vind ik anders een heel goede speler. Helaas voor hem en ons, is hij zeer blessuregevoelig. Het is nog maar de vraag of hij weer helemaal gezond wordt en dan ook nog eens op zijn oude nivo kan voetballen. Als je een speler met hem vergelijkt dan mag hij wat mij betreft komen.
hupie

Berichtdoor Mark Ariaans » do 11 maart 2010, 15:44

hupie schreef:
Jean Knipping schreef:Marcellis is vergelijkbaar met Otten dus lekker weg blijven

Ottenj vind ik anders een heel goede speler. Helaas voor hem en ons, is hij zeer blessuregevoelig. Het is nog maar de vraag of hij weer helemaal gezond wordt en dan ook nog eens op zijn oude nivo kan voetballen. Als je een speler met hem vergelijkt dan mag hij wat mij betreft komen.

Ik neem aan dat Jean bedoelt dat wij Otten al in huis hebben, dus dan is het een beetje zinloos om nog eenzelfde soort speler aan te trekken.
Mark Ariaans

Berichtdoor Don Corleone » do 11 maart 2010, 15:44

Keezer schreef:Ben bang dat Marcellis ons NEC net een tikkie te klein vind voor zichzelf... Hij heeft al in Oranje gespeeld en word door veel clubs gevolgd.

twente, heerenveen, feyenoord wellicht maar die hebben geen centen.
kiest niet voor NEC.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"
Don Corleone

Berichtdoor MJH999 » do 11 maart 2010, 16:54

oja NEC heef veel geld :???: trouwens wel triest om nu te zien dat dost 1 miljoen moet gaan kosten en dat wij een belg hebbe die nie in de buurt kom van t niveau van dost maar wel 1,8 mil gekost heeft :crazy2:
MJH999

Berichtdoor Don Corleone » do 11 maart 2010, 16:56

allemaal waan van de dag,
als heracles met dost, 8 plaatsen lager stond was hij 4 ton minder waard.
als wij 8 plaatsen hoger stonden was onze belg 4 ton meer waard weer.
Don Corleone

Berichtdoor Sandertjuh85 » do 11 maart 2010, 16:58

MJH999 schreef:oja NEC heef veel geld :???: trouwens wel triest om nu te zien dat dost 1 miljoen moet gaan kosten en dat wij een belg hebbe die nie in de buurt kom van t niveau van dost maar wel 1,8 mil gekost heeft :crazy2:

nou ik weet niet of je wel eens naar heracles hebt gekeken. Maar Dost is van niveau Demouge, maar echt niet beter.
Ik schat Vlemminckx (al ben ik nog geen fan van hem) toch wel iets hoger in.
Sandertjuh85

Berichtdoor Necnmegen » do 11 maart 2010, 16:58

MJH999 schreef:oja NEC heef veel geld :???: trouwens wel triest om nu te zien dat dost 1 miljoen moet gaan kosten en dat wij een belg hebbe die nie in de buurt kom van t niveau van dost maar wel 1,8 mil gekost heeft :crazy2:

Dost die speelt nu circa 10 wedstrijden goed en zijn marktwaarde gaat omhoog. Volgend jaar speelt die weer minder en is die weinig tot niks meer waard.
Als onze belg dadelijk even in zijn 'flow' zit komt zijn marktwaarde makkelijk boven de 2 miljoen.

Heracles vraagt overigens 1 miljoen of iemand dat gaat betalen is het 2e! Wij kunnen voor Bjorn ook 10 miljoen vragen dat is die dan waard of iemand het gaat betalen..
Zonder NEC geen Nijmegen!
Necnmegen

Berichtdoor Necnmegen » do 11 maart 2010, 16:59

Sandertjuh85 schreef:

nou ik weet niet of je wel eens naar heracles hebt gekeken. Maar Dost is van niveau Demouge, maar echt niet beter.
Ik schat Vlemminckx (al ben ik nog geen fan van hem) toch wel iets hoger in.

Ik schat Dost nog wel iets hoger in dan Demouge, Dost is overigens ook nog is jonger.
maar over Vleminkcx geef ik je gelijk die is naar mijn mening toch wel stuk beter dan Dost! :biggrin:
Zonder NEC geen Nijmegen!
Necnmegen

Berichtdoor LT » do 11 maart 2010, 17:10

Necnmegen schreef:

Dost die speelt nu circa 10 wedstrijden goed en zijn marktwaarde gaat omhoog. Volgend jaar speelt die weer minder en is die weinig tot niks meer waard.
Als onze belg dadelijk even in zijn 'flow' zit komt zijn marktwaarde makkelijk boven de 2 miljoen.

Heracles vraagt overigens 1 miljoen of iemand dat gaat betalen is het 2e! Wij kunnen voor Bjorn ook 10 miljoen vragen dat is die dan waard of iemand het gaat betalen..

Geloof je het zelf allemaal? Wens is de vader van de gedachte...
LT
Moderator

Berichtdoor Strooper » do 11 maart 2010, 18:06

Ik geloof er niks van dat Heracles Dost al voor 1 miljoen laat gaan. Dat bedrag zal toch wel een stuk hoger liggen.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
Strooper
Moderator

Berichtdoor Don Corleone » do 11 maart 2010, 18:21

Strooper schreef:Ik geloof er niks van dat Heracles Dost al voor 1 miljoen laat gaan. Dat bedrag zal toch wel een stuk hoger liggen.

cluasule?!
Don Corleone

Berichtdoor Demtsjenko » do 11 maart 2010, 21:33

hallo!!! waar hebben we het over... we hebben het over een speler die nu best een aardig seizoen draait, maar vorig jaar nog gewoon een onbekende eerstedivisiespits was bij emmen... hij geeft zelf aan dast heracles een risico nam door hem aan te trekken... hij is door heracles in eerste instantie ook niet voor de basis gehaald...

1 miljoen vooor zo'n speler is een meer dan prima bedrag...
Demtsjenko

Berichtdoor Jackiegoal » do 11 maart 2010, 22:49

Bleum schreef:Hij is ook snel, maar niet zo snel als een Denneboom.

Laat dan maar zitten!
Jackiegoal

Berichtdoor jazeker » do 11 maart 2010, 22:57

Klopt, die Dost wordt een beetje gehypet door de media. Redelijke spits die nog veel moet leren in mijn ogen.
jazeker

Berichtdoor SamSam » do 11 maart 2010, 22:59

jazeker schreef:Klopt, die Dost wordt een beetje gehypet door de media. Redelijke spits die nog veel moet leren in mijn ogen.

:withstupid: Ik zou een miljoen al aan de dure kant vinden. Dat zou voor ons een "superspits" moeten zijn. Dat is het denk ik niet.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.
SamSam

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & Technische staf