TT schreef:Mag 'De Trouwe Honden' de artikelen uit de Gelderlander niet meer plaatsen?
ik mis ook mijn centrale nieuwsvoorziening punt.
TT schreef:Mag 'De Trouwe Honden' de artikelen uit de Gelderlander niet meer plaatsen?
Mark Ariaans schreef:TT schreef:Mag 'De Trouwe Honden' de artikelen uit de Gelderlander niet meer plaatsen?
Hebben die interessante berichten dan?
Rondje Om staat volgens mij klaar, zal zo wel een keer komen.
[edit]Goh, kijk toch eens, daar is-ie

Jeroen schreef:Nope dat mag niet meer. Idem voor VI. Het is een rechtenkwestie. Waarom nog De Gelderlander of VI kopen als je het zo kan lezen? Aldus..

Ron Delgado schreef:Het was zeker een prima service op DTH, dat was de Gelderlander dus ook opgevallen.
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Het is allemaal niet zo moeilijk, enkele maanden geleden werd ik bericht door De gelderlander dat er wat veranderingen aankwamen. Enkele weken geleden is ons medegedeeld dat er geen berichten meer geplaats konden worden van de Gelderlander, gebeurd dat toch worden er per bericht wat groter is dan een gemiddelde quote hoge boetes gegeven, los van het feit of dat haalbaar is voor de gelderlander leek het ons als fansite niet te doen een juridisch gevecht aan te gaan met een dagblad als de Gelderlander.
Nadat wij dit vernomen hadden heb ik Bleum geinformeerd, en ook de DTH kiest net als ForzaNEC voor een niet juridische weg, ook DTH zal dus geen Gelderlander artikelen meer plaatsen.
NEC gaat in slotfase onderuit
zondag 07 maart 2010 | 16:53 | Laatst bijgewerkt op: maandag 08 maart 2010 | 20:23
FC Utrecht - NEC. Foto: Broer van den Boom
UTRECHT - NEC heeft zondagmiddag verloren van FC Utrecht. De Nijmeegse ploeg ging in de laatste tien minuten onderuit, toen Bram Nuytinck met twee geel van het veld moest. Ricky van Wolfswinkel profiteerde kort daarna: 1-0. Utrecht en NEC maakten er niet veel van. In de eerste helft waren er nagenoeg geen kansen
http://www.gelderlander.nl/sport/nec/article6321418.ece

Eniesee schreef:Harold, ForzaNEC.nl schreef:Het is allemaal niet zo moeilijk, enkele maanden geleden werd ik bericht door De gelderlander dat er wat veranderingen aankwamen. Enkele weken geleden is ons medegedeeld dat er geen berichten meer geplaats konden worden van de Gelderlander, gebeurd dat toch worden er per bericht wat groter is dan een gemiddelde quote hoge boetes gegeven, los van het feit of dat haalbaar is voor de gelderlander leek het ons als fansite niet te doen een juridisch gevecht aan te gaan met een dagblad als de Gelderlander.
Nadat wij dit vernomen hadden heb ik Bleum geinformeerd, en ook de DTH kiest net als ForzaNEC voor een niet juridische weg, ook DTH zal dus geen Gelderlander artikelen meer plaatsen.
en mag het wel dat je de kop van het bericht kopieert met daaronder een link naar de gelderlander ?
zoiets als dit:NEC gaat in slotfase onderuit
zondag 07 maart 2010 | 16:53 | Laatst bijgewerkt op: maandag 08 maart 2010 | 20:23
FC Utrecht - NEC. Foto: Broer van den Boom
UTRECHT - NEC heeft zondagmiddag verloren van FC Utrecht. De Nijmeegse ploeg ging in de laatste tien minuten onderuit, toen Bram Nuytinck met twee geel van het veld moest. Ricky van Wolfswinkel profiteerde kort daarna: 1-0. Utrecht en NEC maakten er niet veel van. In de eerste helft waren er nagenoeg geen kansen
http://www.gelderlander.nl/sport/nec/article6321418.ece
rooie schreef:Zonde dat het niet meer mag, ik vond DTH namelijk veel fijner werken dan de Gelderlander site
en De Gelderlander heeft zelf lang niet alle artikelen online staan, DTH had dat wel altijd, en lekker vroeg... jammer...Frans schreef:rooie schreef:Zonde dat het niet meer mag, ik vond DTH namelijk veel fijner werken dan de Gelderlander site
en De Gelderlander heeft zelf lang niet alle artikelen online staan, DTH had dat wel altijd, en lekker vroeg... jammer...
necmaniacs schreef:typisch staaltje weer van achter de feiten aanlopen door de gelderlander, omdat ze zelf hun informatievoorziening niet op orde hebben leest iedereen eerst elders het nieuws zoals op DTH of Forza, als het nieuws dan wel op de gelderlander komt heeft iedereen het al gelezen.... niet slim van ze had dan een deal met linking gemaakt of zo... lijkt me een aflopende zaak de gelderlander
Waar halen(haalden) DTH en Forza de Gelderlander berichten vandaan dan, denk je?Pol schreef:necmaniacs schreef:typisch staaltje weer van achter de feiten aanlopen door de gelderlander, omdat ze zelf hun informatievoorziening niet op orde hebben leest iedereen eerst elders het nieuws zoals op DTH of Forza, als het nieuws dan wel op de gelderlander komt heeft iedereen het al gelezen.... niet slim van ze had dan een deal met linking gemaakt of zo... lijkt me een aflopende zaak de gelderlander
Waar halen(haalden) DTH en Forza de Gelderlander berichten vandaan dan, denk je?

Pol schreef:necmaniacs schreef:typisch staaltje weer van achter de feiten aanlopen door de gelderlander, omdat ze zelf hun informatievoorziening niet op orde hebben leest iedereen eerst elders het nieuws zoals op DTH of Forza, als het nieuws dan wel op de gelderlander komt heeft iedereen het al gelezen.... niet slim van ze had dan een deal met linking gemaakt of zo... lijkt me een aflopende zaak de gelderlander
Waar halen(haalden) DTH en Forza de Gelderlander berichten vandaan dan, denk je?
LT schreef:Pol schreef:necmaniacs schreef:typisch staaltje weer van achter de feiten aanlopen door de gelderlander, omdat ze zelf hun informatievoorziening niet op orde hebben leest iedereen eerst elders het nieuws zoals op DTH of Forza, als het nieuws dan wel op de gelderlander komt heeft iedereen het al gelezen.... niet slim van ze had dan een deal met linking gemaakt of zo... lijkt me een aflopende zaak de gelderlanderWaar halen(haalden) DTH en Forza de Gelderlander berichten vandaan dan, denk je?
Ik typte ze altijd over, jij niet dan?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten