De Trouwe Honden

Alles over de fansites van NEC!

Re: De Trouwe Honden

Berichtdoor nicknec » ma 08 maart 2010, 15:59

TT schreef:Mag 'De Trouwe Honden' de artikelen uit de Gelderlander niet meer plaatsen?

ik mis ook mijn centrale nieuwsvoorziening punt.
nicknec

Berichtdoor BiT » ma 08 maart 2010, 16:38

Ik mis vooral mijn rondje om :jestera:
Ronnie, Bus 6!
BiT

Berichtdoor Mark Ariaans » ma 08 maart 2010, 16:48

TT schreef:Mag 'De Trouwe Honden' de artikelen uit de Gelderlander niet meer plaatsen?

Hebben die interessante berichten dan? :biggrin:

Rondje Om staat volgens mij klaar, zal zo wel een keer komen.

[edit]Goh, kijk toch eens, daar is-ie :biggrin:
Mark Ariaans

Berichtdoor BiT » ma 08 maart 2010, 17:10

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :biggrin:
Ronnie, Bus 6!
BiT

Berichtdoor TT » ma 08 maart 2010, 17:45

Mark Ariaans schreef:

Hebben die interessante berichten dan? :biggrin:

Rondje Om staat volgens mij klaar, zal zo wel een keer komen.

[edit]Goh, kijk toch eens, daar is-ie :biggrin:

Nou, ik vond het altijd een uitkomst dat ik op maandag het rijtje 'Gelderlander-artikelen' kon lezen via de website.....maar mag dat nu niet meer, of wat?
TT

Berichtdoor Jeroen » ma 08 maart 2010, 21:28

Nope dat mag niet meer. Idem voor VI. Het is een rechtenkwestie. Waarom nog De Gelderlander of VI kopen als je het zo kan lezen? Aldus..
Jeroen
Beheerder

Berichtdoor Don Corleone » ma 08 maart 2010, 22:26

Jeroen schreef:Nope dat mag niet meer. Idem voor VI. Het is een rechtenkwestie. Waarom nog De Gelderlander of VI kopen als je het zo kan lezen? Aldus..

jammer, vond het altijd wel lekker om te lezen op de maandagmorgen.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"
Don Corleone

Berichtdoor Ron Delgado » ma 08 maart 2010, 23:09

Het was zeker een prima service op DTH, dat was de Gelderlander dus ook opgevallen.
Get up! Stay on the scene.
Ron Delgado

Berichtdoor Mark Ariaans » di 09 maart 2010, 01:07

We proberen tegenwoordig voornamelijk zelf de nieuwsberichten te schrijven, zodat het een beetje een DTH sausje krijgt, dus over het geheel zullen hopelijk de IDM berichten afnemen ten faveure van DTH berichten. Het nieuws zal er niet door veranderen, wel de leesbaarheid :biggrin:
Mark Ariaans

Berichtdoor LT » di 09 maart 2010, 09:27

Ron Delgado schreef:Het was zeker een prima service op DTH, dat was de Gelderlander dus ook opgevallen.

Net als Forza die had, die worden alleen wat eerder op de vingers getikt..
LT
Moderator

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » di 09 maart 2010, 12:37

Het is allemaal niet zo moeilijk, enkele maanden geleden werd ik bericht door De gelderlander dat er wat veranderingen aankwamen. Enkele weken geleden is ons medegedeeld dat er geen berichten meer geplaats konden worden van de Gelderlander, gebeurd dat toch worden er per bericht wat groter is dan een gemiddelde quote hoge boetes gegeven, los van het feit of dat haalbaar is voor de gelderlander leek het ons als fansite niet te doen een juridisch gevecht aan te gaan met een dagblad als de Gelderlander.

Nadat wij dit vernomen hadden heb ik Bleum geinformeerd, en ook de DTH kiest net als ForzaNEC voor een niet juridische weg, ook DTH zal dus geen Gelderlander artikelen meer plaatsen.
http://www.forzanec.nl Jouw klik met NEC
http://www.fwork.nl De match tussen mens en bedrijf
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Eniesee » di 09 maart 2010, 13:14

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Het is allemaal niet zo moeilijk, enkele maanden geleden werd ik bericht door De gelderlander dat er wat veranderingen aankwamen. Enkele weken geleden is ons medegedeeld dat er geen berichten meer geplaats konden worden van de Gelderlander, gebeurd dat toch worden er per bericht wat groter is dan een gemiddelde quote hoge boetes gegeven, los van het feit of dat haalbaar is voor de gelderlander leek het ons als fansite niet te doen een juridisch gevecht aan te gaan met een dagblad als de Gelderlander.

Nadat wij dit vernomen hadden heb ik Bleum geinformeerd, en ook de DTH kiest net als ForzaNEC voor een niet juridische weg, ook DTH zal dus geen Gelderlander artikelen meer plaatsen.

en mag het wel dat je de kop van het bericht kopieert met daaronder een link naar de gelderlander ?

zoiets als dit:
NEC gaat in slotfase onderuit

zondag 07 maart 2010 | 16:53 | Laatst bijgewerkt op: maandag 08 maart 2010 | 20:23

FC Utrecht - NEC. Foto: Broer van den Boom

UTRECHT - NEC heeft zondagmiddag verloren van FC Utrecht. De Nijmeegse ploeg ging in de laatste tien minuten onderuit, toen Bram Nuytinck met twee geel van het veld moest. Ricky van Wolfswinkel profiteerde kort daarna: 1-0. Utrecht en NEC maakten er niet veel van. In de eerste helft waren er nagenoeg geen kansen
Afbeelding

http://www.gelderlander.nl/sport/nec/article6321418.ece
Eniesee

Berichtdoor Don Corleone » di 09 maart 2010, 13:36

het haat om de geschreven kranten berichten lijk me, niet om wat op internet staat.
toch?!
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"
Don Corleone

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » di 09 maart 2010, 14:13

Eniesee schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Het is allemaal niet zo moeilijk, enkele maanden geleden werd ik bericht door De gelderlander dat er wat veranderingen aankwamen. Enkele weken geleden is ons medegedeeld dat er geen berichten meer geplaats konden worden van de Gelderlander, gebeurd dat toch worden er per bericht wat groter is dan een gemiddelde quote hoge boetes gegeven, los van het feit of dat haalbaar is voor de gelderlander leek het ons als fansite niet te doen een juridisch gevecht aan te gaan met een dagblad als de Gelderlander.

en mag het wel dat je de kop van het bericht kopieert met daaronder een link naar de gelderlander ?

zoiets als dit:
NEC gaat in slotfase onderuit

zondag 07 maart 2010 | 16:53 | Laatst bijgewerkt op: maandag 08 maart 2010 | 20:23

FC Utrecht - NEC. Foto: Broer van den Boom

UTRECHT - NEC heeft zondagmiddag verloren van FC Utrecht. De Nijmeegse ploeg ging in de laatste tien minuten onderuit, toen Bram Nuytinck met twee geel van het veld moest. Ricky van Wolfswinkel profiteerde kort daarna: 1-0. Utrecht en NEC maakten er niet veel van. In de eerste helft waren er nagenoeg geen kansen
Afbeelding

http://www.gelderlander.nl/sport/nec/article6321418.ece

wellicht wel, maar goed zolang de mensen van de Gelderlander zelf niet juist weten hoe de juristen te werk gaan lijkt me ook deze move niet te doen.
http://www.forzanec.nl Jouw klik met NEC
http://www.fwork.nl De match tussen mens en bedrijf
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor rooie » di 09 maart 2010, 17:42

Zonde dat het niet meer mag, ik vond DTH namelijk veel fijner werken dan de Gelderlander site :biggrin:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
rooie

Berichtdoor Mark Ariaans » di 09 maart 2010, 17:57

Ach, al het relevante nieuws komt toch wel in een of andere vorm op de site. Dus veel verschil zal het niet maken :wink:
Mark Ariaans

Berichtdoor Frans » di 09 maart 2010, 19:22

rooie schreef:Zonde dat het niet meer mag, ik vond DTH namelijk veel fijner werken dan de Gelderlander site :biggrin:

:withstupid: en De Gelderlander heeft zelf lang niet alle artikelen online staan, DTH had dat wel altijd, en lekker vroeg... jammer...
NECTheBest
Met Vloet komt alles goed!!
Frans
Beheerder

Berichtdoor Ramona » di 09 maart 2010, 21:26

Frans schreef:
rooie schreef:Zonde dat het niet meer mag, ik vond DTH namelijk veel fijner werken dan de Gelderlander site :biggrin:

:withstupid: en De Gelderlander heeft zelf lang niet alle artikelen online staan, DTH had dat wel altijd, en lekker vroeg... jammer...

:withstupid:

Erg jammer idd...
Ramona

Berichtdoor necmaniacs » di 09 maart 2010, 22:30

typisch staaltje weer van achter de feiten aanlopen door de gelderlander, omdat ze zelf hun informatievoorziening niet op orde hebben leest iedereen eerst elders het nieuws zoals op DTH of Forza, als het nieuws dan wel op de gelderlander komt heeft iedereen het al gelezen.... niet slim van ze had dan een deal met linking gemaakt of zo... lijkt me een aflopende zaak de gelderlander
necmaniacs

Berichtdoor Pol » di 09 maart 2010, 23:54

necmaniacs schreef:typisch staaltje weer van achter de feiten aanlopen door de gelderlander, omdat ze zelf hun informatievoorziening niet op orde hebben leest iedereen eerst elders het nieuws zoals op DTH of Forza, als het nieuws dan wel op de gelderlander komt heeft iedereen het al gelezen.... niet slim van ze had dan een deal met linking gemaakt of zo... lijkt me een aflopende zaak de gelderlander

:???: Waar halen(haalden) DTH en Forza de Gelderlander berichten vandaan dan, denk je?
www.detrouwehonden.nl
Pol

Berichtdoor ernie » wo 10 maart 2010, 01:02

Pol schreef:
necmaniacs schreef:typisch staaltje weer van achter de feiten aanlopen door de gelderlander, omdat ze zelf hun informatievoorziening niet op orde hebben leest iedereen eerst elders het nieuws zoals op DTH of Forza, als het nieuws dan wel op de gelderlander komt heeft iedereen het al gelezen.... niet slim van ze had dan een deal met linking gemaakt of zo... lijkt me een aflopende zaak de gelderlander

:???: Waar halen(haalden) DTH en Forza de Gelderlander berichten vandaan dan, denk je?

Ik neem aan dat Forza en DTH dan wel eerst het 1 en ander aanpassen. Zo als die fout van Bryan Ruiz laatst op de gelderlander site... passen ze denk ik gewoon de naam aan, de rest houden ze zo.
Cameltoe has an ugly sister; Mooseknuckle.
ernie

Berichtdoor LT » wo 10 maart 2010, 09:02

Pol schreef:

Ik typte ze altijd over, jij niet dan? :biggrin:
LT
Moderator

Berichtdoor Pol » wo 10 maart 2010, 13:41

LT schreef:
Pol schreef:

Ik typte ze altijd over, jij niet dan? :biggrin:

Wij ook. Iemand van ons is zelfs bezorger geworden zodat we zo vroeg mogelijk de krant hadden.

Maar even zonder gekheid. De Gelderlander heeft alle (kranten)berichten op de site, maar toegang is alleen mogelijk met een (online)abonnement. Logisch dat ze dat wat meer willen gaan beschermen.
www.detrouwehonden.nl
Pol

Berichtdoor TT » do 11 maart 2010, 11:09

Mooi initiatief...interviews i.s.m. Nijmegen1 :tu:
Volgende keer alleen wel effe de microfoon ook bij Bjorn houden als 'ie wat zegt.... :wink:

Maar ga vooral zo door...leuk!
TT

Berichtdoor Jeffrey » do 11 maart 2010, 11:16

Bjorn had een mic op zijn jas gespeld.
Jeffrey
Legio Noviomagum

VorigeVolgende

Keer terug naar Fansites