De Trouwe Honden

Alles over de fansites van NEC!

Re: De Trouwe Honden

Berichtdoor rooie » vr 12 maart 2010, 11:33

Bleum schreef:Sorry hoor Harold, maar als jij weinig verschil ziet met NEC TV dan wordt het tijd voor een brilletje, want neem van mij aan dat je op NEC TV geen kritische vragen krijgt over vetpercentages, biertjes drinken en teveel vallen in het veld. Natuurlijk moet er binnen bepaalde grenzen gewerkt worden, maar ben wel benieuwd welke diepgang je mist.

Opvallend is dat je het als supporter blijkbaar nooit goed kunt doen, want op DTH hoor je juist weer dat het te negatief zou zijn en hier is het dus weer nietszeggend. Vind het jammer dat juist uit jouw mond deze kritiek komt, omdat juist jij weet wat die kaders zijn en waar jouw eigen forza zich ook binnen moet bewegen. Ook jullie hebben interviews niet geplaatst, omdat NEC dat niet wilde.

:withstupid: :tu:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
rooie

Berichtdoor TT » vr 12 maart 2010, 13:13

rooie schreef:
Bleum schreef:Sorry hoor Harold, maar als jij weinig verschil ziet met NEC TV dan wordt het tijd voor een brilletje, want neem van mij aan dat je op NEC TV geen kritische vragen krijgt over vetpercentages, biertjes drinken en teveel vallen in het veld. Natuurlijk moet er binnen bepaalde grenzen gewerkt worden, maar ben wel benieuwd welke diepgang je mist.

Opvallend is dat je het als supporter blijkbaar nooit goed kunt doen, want op DTH hoor je juist weer dat het te negatief zou zijn en hier is het dus weer nietszeggend. Vind het jammer dat juist uit jouw mond deze kritiek komt, omdat juist jij weet wat die kaders zijn en waar jouw eigen forza zich ook binnen moet bewegen. Ook jullie hebben interviews niet geplaatst, omdat NEC dat niet wilde.

:withstupid: :tu:

:withstupid: Helemaal mee eens! Hartstikke mooi initiatief....en voor bepaalde azijnzeikers is er altijd wel iets te zeiken. Niks van aantrekken en lekker zo doorgaan! :tu:
TT

Berichtdoor Jackiegoal » vr 12 maart 2010, 14:52

Precies Bleum. Klasse werk van de kant van DTH en Nijmegen 1 (die naar ik aanneem voor de apparatuur hebben gezorgd?). Ik hoop oprecht dat we nog meer van dit soort interviews tegemoet kunnen zien. Voor een amateur was dit gewoon een uitstekend interview en dat kan alleen maar beter (en spontaner) worden als ze in de toekomst meer van dit soort dingen kunnen doen.

Ik zou trouwens de zaak El Akchaoui wel eens belicht willen zien door Bas Sibum, maar het lijkt me dat NEC daar geen toestemming voor gaat geven.
Jackiegoal

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » vr 12 maart 2010, 16:25

Bleum, ik heb nog nooit enige kritiek gehad op DTH in het bijzonder en supporterssites in het algemeen. De diepgang buiten de NEC grenzen, gewoon waar het stukje discussie over ging en waar Jef op gereageerd had.

Begrijp niet waarom je het in een negatief daglicht plaatst, ipv van 'positief opbeurend te lezen.
http://www.forzanec.nl Jouw klik met NEC
http://www.fwork.nl De match tussen mens en bedrijf
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Bleum » vr 12 maart 2010, 17:13

Harold, ForzaNEC.nl schreef:

Bleum, ik heb nog nooit enige kritiek gehad op DTH in het bijzonder en supporterssites in het algemeen. De diepgang buiten de NEC grenzen, gewoon waar het stukje discussie over ging en waar Jef op gereageerd had.

Begrijp niet waarom je het in een negatief daglicht plaatst, ipv van 'positief opbeurend te lezen.

Jij had het over diepgang die je mist en dat het lijkt op NEC TV. Ik geef aan dat ik het niet vind lijken op NEC TV (integendeel) en vraag waar jij die diepgang mist.

Buiten de NEC grenzen kan niet, dan is er geen interview. Dus zoek je de grenzen op van wat kan en mag. Vinden we dat NEC echt belachelijke grenzen stelt, dan laten we dat weten in onze eigen stukken met een mening. Doe je het niet zo, dan is er alleen nec tv en hoor je dus in ieder geval geen antwoorden op kritische vragen. Dan is er alleen maar veilige modus aan. Dat jij dit interview vergelijkt met nec tv vind ik nog steeds belachelijk. Misschien is het wat amateuristischer, maar er wordt wel geprobeerd om binnen de kaders objectief en kritisch te zijn, dat laatste zie je niet bij NEC TV.
Vroeger ging men voor club, stad en eer, tegenwoordig staat alles in het teken van meer meer meer!
Bleum

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » vr 12 maart 2010, 17:22

Ik vind het een prima initiatief, ik zal me ook niet meer mengen in discussies die andere fansites aangaan, want schijnbaar kan dat niet.

Je praat zelf over amateuristisch, amateuristisch is Marij, wat die doen is om te huilen, los daarvan vind ik de interviews op NEC tv zielig. Wat DTH doet als fansite is gewoon hartstikke leuk. Zo ook dit interview, het ging over een reactie van ene Jan die het had over diepgang, los van het feit of ik het leuk of niet leuk vind miste ik bepaalde diepgang, die dus door NEC veroorzaakt word.

Staat verder los van het feit dat ik dit soort interviews leuker vind dan de boodschappen van El Ak, de hagelslag van Burgzorg, en de slaapkamer van Potje.

Jeff en hans , prima initiatief, ga zo door.
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Bleum » vr 12 maart 2010, 17:35

je zegt nu:

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Je praat zelf over amateuristisch, amateuristisch is Marij, wat die doen is om te huilen, los daarvan vind ik de interviews op NEC tv zielig. Wat DTH doet als fansite is gewoon hartstikke leuk.

Maar eerder schreef je:

Harold, ForzaNEC.nl schreef:alleen mis ik het verschil met NEC tv
Vroeger ging men voor club, stad en eer, tegenwoordig staat alles in het teken van meer meer meer!
Bleum

Berichtdoor rooie » vr 12 maart 2010, 17:38

Bleum schreef:je zegt nu:

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Je praat zelf over amateuristisch, amateuristisch is Marij, wat die doen is om te huilen, los daarvan vind ik de interviews op NEC tv zielig. Wat DTH doet als fansite is gewoon hartstikke leuk.

Maar eerder schreef je:

Ik ruik.....

Jaloerzie en het dan weer goed proberen te praten :biggrin: (nice try Harold :wink: )
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
rooie

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » vr 12 maart 2010, 17:42

Maar eerder schreef je:

Dat zijn twee totaal verschillende dingen, NEC staat er met zijn eigen kapitaal, dit terwijl jullie vrijwillig iets maken, dat vergelijkend vind ik NEC idd amateuristisch, gaat nergens over.

Verder kun je vragen stellen aan spelers die niet erg diep gaan, maar die leuker zijn te lezen/horen dan de slaapkamer van potje, dat zag ik in dat interview. Verder helemaal niks, ik vind het uitermate vreemd dat ik me over die zin t.a.v. jou zo moet verantwoorden, dit terwijl ik al diverse malen geroepen heb dat ik het een leuk initiatief vind.

Je word zo wel vermoeiend.
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Mark Ariaans » vr 12 maart 2010, 17:43

Nou, iets breder quotend dan, Harold:

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Ik ben uiterst gecharmeerd van dit soort nieuwe dingen door supporters, alleen mis ik het verschil met NEC tv, waarin Mary spelers interviewt wat ze zo dagelijks doen/niet doen. Een nietszeggend interview, die gebruikt word om de toeschouwers ipv de supporters te bekoren.

Nou, sorry hoor, maar iets bestempelen als een 'nietszeggend interview' vind ik toch aardig negatief, zeker als je ziet hoe ver Jeff en Hans nog proberen te gaan binnen wat NEC toelaat. Het zal vast niet zo bedoeld zijn, maar het komt toch een beetje misprijzend over.

Het 'nietszeggend' slaat dan wel op NEC TV, maar aangezien je zegt dat je het verschil niet kunt zien, leest het dus alsof je het ook op het DTH stuk betrekt.
Mark Ariaans

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » vr 12 maart 2010, 17:47

rooie schreef:

Maar eerder schreef je:

Ik ruik.....

Jaloerzie en het dan weer goed proberen te praten :biggrin: (nice try Harold :wink: )

Ja grappig, dit is dus net wat ik wilde voorkomen, dat er een forza DTH discussie komt.
Schijnbaar kan ik me beter niet meer mengen in discussies die met de collega fansites te maken hebben.
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Bleum » vr 12 maart 2010, 18:07

Maar eerder schreef je:

Dat zijn twee totaal verschillende dingen, NEC staat er met zijn eigen kapitaal, dit terwijl jullie vrijwillig iets maken, dat vergelijkend vind ik NEC idd amateuristisch, gaat nergens over.

Verder kun je vragen stellen aan spelers die niet erg diep gaan, maar die leuker zijn te lezen/horen dan de slaapkamer van potje, dat zag ik in dat interview. Verder helemaal niks, ik vind het uitermate vreemd dat ik me over die zin t.a.v. jou zo moet verantwoorden, dit terwijl ik al diverse malen geroepen heb dat ik het een leuk initiatief vind.

Je word zo wel vermoeiend.

Je hoeft helemaal niks te verantwoorden. Ik zie gewoon tegenstrijdige dingen en daar reageer ik op. Wanneer je zegt: ik mis diepgang, dan is mijn vraag waar mis je die en waarom? Lijkt mij een vrij normale vraag. Als je weet hoe het spelletje werkt en dus weet weet binnen welke kaders fansites moeten werken tegenwoordig, dan snap ik niet waarom juist jij kritiek hebt over het gemis aan diepgang. Had je gezegd: Prima initiatief, maar het is jammer dat NEC met kaders komt waardoor bepaalde dingen niet gevraagd kunnen worden, dan was ik het helemaal met je eens geweest. Maar breng je dat niet zo, maar zeg je: "ik vind het ook jammer dat je niet doorgaat in een extra stukje diepgang", terwijl je als fansitemedewerker juist precies weet hoe het werkt dan begrijp ik dat niet. Ook de opmerking "ik mis het verschil met NEC tv" begrijp ik niet. Toen je dit zei had je het over nietszeggende interviews bij NEC TV en niet zoals nu over vrijwilligerswerk en professioneel werk. Maar goed, ik zal het wel compleet verkeerd gelezen hebben en zal er verder over ophouden.
Bleum

Berichtdoor Ron Delgado » za 13 maart 2010, 15:07

Een nietszeggend interview met een voetballer is hetzelfde als 'witte sneeuw'. Ongeveer een 0,5 % van de gesprekken met voetballers is interessant. Je moet daar niet te veel van verwachten.
Get up! Stay on the scene.
Ron Delgado

Berichtdoor Jan Breidels » za 13 maart 2010, 16:59

Jeffrey schreef:
Jan Breidels schreef:Ik vond het een heel leuk item en dat moet zeker vaker gedaan worden door DTH. goed initiatief. Maar zo goed als hier wordt gesproken over de interview kwaliteiten, daar kan ik me niet in vinden. Het was waarschijnlijk wel de eerste keer en natuurlijk geen prof. maar waar ik me aan stoorde was dat er op 9 van de 10 antwoorden van Bjorn niet dieper werd in gegaan en alleen maar gereageerd werd met: '' ja ja''. Leek erop alsof de interviewer gewoon in zijn hoofd zijn lijstje vragen aan het afwerken was zonder echt te luisteren naar Bjorn. Maar dat is natuurlijk mijn mening :wink: Maar het is en blijft een leuk item :tu:

Je hebt natuurlijk wel een punt. Hans en ik zouden inderdaad door kunnen gaan vragen maar dan vraag je meestal naar dingen die een club niet wilt dat die naar buiten komen. Voordat wij het interview mochten houden moesten de vragen eerst voorgelegd worden bij NEC. Als het interview klaar is moet NEC het als eerste zien voor eventuele aanpassingen. Neemt niet weg dat we altijd beter kunnen als Barend en van Dorp. :wink:

Ja dat begrijp ik ook heel goed. Ik blijf er ook bij dat ik het een super initiatief vindt en dat er vooral vaker van dit soort interviews mogen komen ! :tu: Alleen ik wilde gewoon een klein puntje van kritiek plaatsen waar misschien(binnen de kaders van nec) de volgende keer op gelet kan worden. Opbouwende kritiek dus :wink:
Jan Breidels

Berichtdoor Jeroen » zo 14 maart 2010, 13:11

Ik zou best mijn mening over het interview willen geven, maar blijkbaar mag je niks verkeerds (als ik dat al van plan was) zeggen over collega-fansites. Gezien hoe Harold zich helemaal moet verantwoorden voor zijn reactie.
Jeroen
Beheerder

Berichtdoor Danish Dynamite » zo 14 maart 2010, 13:55

Jeroen schreef:Ik zou best mijn mening over het interview willen geven, maar blijkbaar mag je niks verkeerds (als ik dat al van plan was) zeggen over collega-fansites. Gezien hoe Harold zich helemaal moet verantwoorden voor zijn reactie.

Sjongejonge, wat een kinderachtige reactie weer. :td:
Harold hoeft zich niet te veratwoorden, maar ik vind het logisch dat je commentaar krijgt als je zegt dat je geen verschil ziet met NEC TV wat niet door vrijwilligers wordt gemaakt. Dit terwijl je zelf weet hoe NEC omgaat met dit soort dingen wat betreft censuur.
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

Berichtdoor Jeroen » zo 14 maart 2010, 14:01

Dat bedoel ik. Had ik maar gezwegen.
Jeroen
Beheerder

Berichtdoor denniesee » zo 14 maart 2010, 14:29

:lol:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden
denniesee

Berichtdoor Danish Dynamite » zo 14 maart 2010, 14:39

Jeroen schreef:Dat bedoel ik. Had ik maar gezwegen.

Dus omdat ik jouw reactie kinderachtig vind had je je mond maar moeten houden?
Ik dacht dat jij normaal met kritiek kon omgaan......
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

Berichtdoor Legendario » zo 14 maart 2010, 14:40

Jeroen schreef:Ik zou best mijn mening over het interview willen geven, maar blijkbaar mag je niks verkeerds (als ik dat al van plan was) zeggen over collega-fansites. Gezien hoe Harold zich helemaal moet verantwoorden voor zijn reactie.

Ik vind het juist positief als je met opbouwende kritiek en adviezen over dit item schrijft. Je helpt dan een collega zijn website beter te maken en dat kan ik niet negatief uitleggen. Je ziet aan de commentaren op het stuk van Harold wel dat woordkeuze hierbij heel belangrijk is. Er wordt nu eenmaal anders gekeken als ik dat schrijf of iemand van Forza.
La vida son dos días y hoy llueve...
Legendario

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » zo 14 maart 2010, 16:19

Danish Dynamite schreef:

Harold hoeft zich niet te veratwoorden, maar ik vind het logisch dat je commentaar krijgt als je zegt dat je geen verschil ziet met NEC TV wat niet door vrijwilligers wordt gemaakt. Dit terwijl je zelf weet hoe NEC omgaat met dit soort dingen wat betreft censuur.

mwah ik was al onderweg naar een advocaten kantoor om rechtsbijstand aan te vragen wat ik wel en niet kan zeggen.

" De diepgang van het interview was niet hoog, daarentegen was de verrassing des te groter dat een fansite hier mee kwam."
Verder snap ik Jeroen heel goed, en begrijp ik jouw reactie eigenlijk niet Arend. Juist jij moet weten hoe het is/was vroeger tussen rivaliserende fansites, gelukkig is dat niet meer zo als vroeger, maar maakt de discussie die Bleum wilde opstarten met mij er een die ik niet opzocht. Gewoon omdat ik vind dat ook ik gewoon mag vinden wat ik vind, zonder me daar voor te hoeven verantwoorden. Net als Bleum of wie dan ook van andere fansites wat mag vinden van een andere site.
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » zo 14 maart 2010, 16:20

Danish Dynamite schreef:

Waarom noem je dat kinderachtig, Jeroen is een volwassen vent, is niet kinderachtig Arend, is niet jouw mening. Dat is heel wat anders.
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Bleum » zo 14 maart 2010, 19:42

Gewoon een normale vraag: wat wilde je met deze reactie bereiken?
Bleum

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » zo 14 maart 2010, 20:18

Bleum schreef:

wellicht dat er nagedacht kan worden tussen de fansites, alvorens men in oeverloos gediscusseer komt. Maar ik proef alweer dat er weer iets gezocht word, ik hoop dat ik het fout heb.
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Bleum » zo 14 maart 2010, 21:06

Bleum schreef:

wellicht dat er nagedacht kan worden tussen de fansites, alvorens men in oeverloos gediscusseer komt. Maar ik proef alweer dat er weer iets gezocht word, ik hoop dat ik het fout heb.

Zoeken doe ik pas tijdens pasen, hier vraag ik gewoon iets n.a.v. een reactie die ik niet goed kan plaatsen.
Bleum

VorigeVolgende

Keer terug naar Fansites