Eredivisie Algemeen, Tussenstanden en Uitslagen

Discussieer hier over andere clubs, de KNVB, buitenlandse competities, Oranje etc.

Re: Eredivisie Algemeen, Tussenstanden en Uitslagen

Berichtdoor Don Corleone » ma 26 jul 2010, 12:59

henkie1234 schreef:
K03N schreef:Ik vind het maar rare aankopen. De voorhoede Suarez-El-Hamdaoui-Mido ziet er op papier leuk uit, maar ik denk dat het niet gaat werken. Ik zie het al voor me dat ze onder de wedstrijd het met elkaar aan de stok krijgen.

dat klopt. En het is ook maar de vraag of suarez blijft.
Feit is wel, mocht het wel lopen dan hebben ze een fantastische voorhoede met mido-el ham-suarez.

ja spitsen die vol voor eigen succes gaan continu..
weet niet of dat wel werkt.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"
Don Corleone

Berichtdoor Don Corleone » ma 26 jul 2010, 13:02

NAC start seizoen met één punt in mindering
NAC Breda moet het nieuwe voetbalseizoen beginnen met één punt in mindering. Dat maakt de eredivisionist maandag bekend. In eerste instantie moest NAC nog vrezen voor twee strafpunten
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"
Don Corleone

Berichtdoor henkie1234 » ma 26 jul 2010, 13:04

Danish Dynamite schreef:
henkie1234 schreef:
K03N schreef:Ik vind het maar rare aankopen. De voorhoede Suarez-El-Hamdaoui-Mido ziet er op papier leuk uit, maar ik denk dat het niet gaat werken. Ik zie het al voor me dat ze onder de wedstrijd het met elkaar aan de stok krijgen.

dat klopt. En het is ook maar de vraag of suarez blijft.
Feit is wel, mocht het wel lopen dan hebben ze een fantastische voorhoede met mido-el ham-suarez.

Jij vond El Ham toch helemaal niet zo goed, dat loop je hier tenminste al bijna 2 jaar lang te verkondigen. :tong:

dat klopt. Al denk ik dat een el ham wel goed kan functioneren in een team dat draait en met goede spelers om hem heen. Dat kon je zien bij az en dat kan nu ook weer gebeuren. Dus als doelpuntenmaker dan zeg ik ja is hij goed. Wanneer hij in een team zou zitten waar hij de kar moet trekken, zoals suarez afgelopen jaar dan zeg ik; vind ik hem heel veel minder dan suarez en vind ik het geen topper.
Ook zal moeten blijken of hij de lijn van het goede jaar (2 jr) van az kan vasthouden danwel kan uitbouwen, daarvoor vond ik het namelijk helemaal niet zoveel. Kan hij dat wel dan kan het een koopje zijn met een zeer goede productie doelpunten. Wel zal hij afhankelijk zijn van het wel of niet aanblijven van suarez. Want zoveel werk als suarez verzet zie ik el ham niet doen.
henkie1234

Berichtdoor henkie1234 » ma 26 jul 2010, 13:05

Don Corleone schreef:
NAC start seizoen met één punt in mindering
NAC Breda moet het nieuwe voetbalseizoen beginnen met één punt in mindering. Dat maakt de eredivisionist maandag bekend. In eerste instantie moest NAC nog vrezen voor twee strafpunten

ze geven zelf bij nac aan dat ze het terecht vinden dus het zij zo.
henkie1234

Berichtdoor mschr » ma 26 jul 2010, 15:37

henkie1234 schreef:

Ik vind 1 strafpunt te weinig. Het liefst zie ik er flink wat meer.
mschr

Berichtdoor tweety » ma 26 jul 2010, 15:45

mschr schreef:
henkie1234 schreef:

Ik vind 1 strafpunt te weinig. Het liefst zie ik er flink wat meer.

jij dacht bij -20 zijn wij zeker van nacompetitie ? :biggrin:
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
tweety

Berichtdoor mschr » ma 26 jul 2010, 15:48

-20 vind ik inderdaad prima! Dan hoeven wij nog maar 25 punten te halen. Dat wordt moeilijk zat.
mschr

Berichtdoor henkie1234 » ma 26 jul 2010, 19:24

Roda JC wil komend seizoen tussen plaats tien en dertien eindigen in de eredivisie. Dat zei directeur Martin van Geel maandagavond aan de regionale zender L1.
:crazy: :schater: wat een doelstelling zeg. En dat voor een ploeg als roda. Ok ze lagen bijna om, maar afgelopen seizoen werden ze 9e en dan een jaar later een doelstelling hebben die lager ligt dan plaats 9. Daar kan ik echt nooit bij. Wat motiveert een groep voetballers dan nog :???:
henkie1234

Berichtdoor waalkade » ma 26 jul 2010, 19:26

henkie1234 schreef:Roda JC wil komend seizoen tussen plaats tien en dertien eindigen in de eredivisie. Dat zei directeur Martin van Geel maandagavond aan de regionale zender L1.
:crazy: :schater: wat een doelstelling zeg. En dat voor een ploeg als roda. Ok ze lagen bijna om, maar afgelopen seizoen werden ze 9e en dan een jaar later een doelstelling hebben die lager ligt dan plaats 9. Daar kan ik echt nooit bij. Wat motiveert een groep voetballers dan nog :???:

Om het ongelijk van de TD te bewijzen
De Goffert, het hart van Nijmegen
waalkade

Berichtdoor henkie1234 » ma 26 jul 2010, 19:27

waalkade schreef:
henkie1234 schreef:Roda JC wil komend seizoen tussen plaats tien en dertien eindigen in de eredivisie. Dat zei directeur Martin van Geel maandagavond aan de regionale zender L1.

tja als dat op die manier moet?? Ga voor het linkerrijtje zou ik zeggen en zie of dat haalbaar is. Zo niet, kan het altijd nog bijgesteld worden naar plaats 10 of zo. Maar dat zou mij niet echt motiveren.
henkie1234

Berichtdoor henkie1234 » ma 26 jul 2010, 19:28

mschr schreef:-20 vind ik inderdaad prima! Dan hoeven wij nog maar 25 punten te halen. Dat wordt moeilijk zat.

:zzz: :zzz: :td:
henkie1234

Berichtdoor henkie1234 » di 27 jul 2010, 14:04

Die hebben meer "pech" dan nac. MVV moet aan het nieuwe seizoen in de Jupiler League beginnen met -8 punten. De licentiecommissie van de KNVB bestraft de club voor het te laat inleveren van een plan van aanpak, vertelt voorzitter Paul Rinkens in de Limburger.
henkie1234

Berichtdoor MarcoNMGN » di 27 jul 2010, 14:48

henkie1234 schreef:
waalkade schreef:

tja als dat op die manier moet?? Ga voor het linkerrijtje zou ik zeggen en zie of dat haalbaar is. Zo niet, kan het altijd nog bijgesteld worden naar plaats 10 of zo. Maar dat zou mij niet echt motiveren.

Triest dat jij motivatie nodig hebt..
Bjorn
MarcoNMGN

Berichtdoor Danish Dynamite » di 27 jul 2010, 14:52

henkie1234 schreef:Die hebben meer "pech" dan nac. MVV moet aan het nieuwe seizoen in de Jupiler League beginnen met -8 punten. De licentiecommissie van de KNVB bestraft de club voor het te laat inleveren van een plan van aanpak, vertelt voorzitter Paul Rinkens in de Limburger.

MVV wordt dan ook voor heel iets anders dan NAC gestraft.
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

Berichtdoor henkie1234 » di 27 jul 2010, 22:03

Danish Dynamite schreef:
henkie1234 schreef:Die hebben meer "pech" dan nac. MVV moet aan het nieuwe seizoen in de Jupiler League beginnen met -8 punten. De licentiecommissie van de KNVB bestraft de club voor het te laat inleveren van een plan van aanpak, vertelt voorzitter Paul Rinkens in de Limburger.

MVV wordt dan ook voor heel iets anders dan NAC gestraft.

jawel maar ook nac zou eerst 2 wedstrijden krijgen en dat werd er 1. En ik bedoel maar, met -1 beginnen of met -8 pfff.
Moet je al 3x winnen om op plus 1 te staan zeg. Lekker begin dan.
henkie1234

Berichtdoor henkie1234 » di 27 jul 2010, 22:07

MarcoNMGN schreef:
henkie1234 schreef:
waalkade schreef:

Triest dat jij motivatie nodig hebt..

ik heb zo'n motivatie niet nodig, maar een doelstelling van roda voor plaats 10 tot 13 vind ik niet getuigen van veel vertrouwen in de selectie, zeker als je het jaar daarvoor 9e bent geworden. Mij zou motiveren dat ik voor niemand bang zou zijn en wel een reeele doelstelling zou neerleggen maar wel een die net haalbaar moet zijn(bijv 9e). Dan ben ik er van overtuigd dat je meer geeft (bewust en onbewust) dan wanneer een club om mij heen roept dat een 12e plaats ook wel prima is.
henkie1234

Berichtdoor harold » di 27 jul 2010, 22:14

Ze zijn gewoon heel realistisch daar in Kerkrade. Vorig jaar hadden ze een uitschietertje naar boven. Is hetzelfde als in Nijmegen, wanneer wij europees halen is de doelstelling voor het volgende seizoen geen europees voetbal halen maar een solide plaats in de middenmoot.
real eyes, realize, real lies
harold

Berichtdoor henkie1234 » wo 28 jul 2010, 12:32

harold schreef:Ze zijn gewoon heel realistisch daar in Kerkrade. Vorig jaar hadden ze een uitschietertje naar boven. Is hetzelfde als in Nijmegen, wanneer wij europees halen is de doelstelling voor het volgende seizoen geen europees voetbal halen maar een solide plaats in de middenmoot.

zeg dan zoals aalbers 9 t/m 13. Klinkt toch beter dan hooguit bovenin rechterrijtje :wink:
henkie1234

Berichtdoor OAFFERE » vr 30 jul 2010, 00:45

'Van der Heijden opnieuw verhuurd aan Willem II'
Ajax leent Jan-Arie van der Heijden het komende seizoen opnieuw uit aan Willem II. Dat hebben bronnen binnen het Amsterdamse kamp donderdagavond tegenover het Brabants Dagblad bevestigd.

De inmiddels 22-jarige Van der Heijden debuteerde al in 2007 in de hoofdmacht van Ajax, maar tot een definitieve doorbraak is het daar nog niet gekomen. Ook voor komend seizoen is de kans op veel speelminuten klein, waarna in onderling overleg is besloten om opnieuw voor verhuur te gaan.

Willem II is de ploeg die de middenvelder opnieuw tot zijn beschikking krijgt. Van der Heijden speelde afgelopen seizoen ook al in het shirt van de Tricolores. In Tilburg kwam hij tot 26 wedstrijden, waarin hij éénmaal het doel vond.

Van der Heijden, die in Amsterdam in het bezit is van een contract tot de zomer van 2013, is al de twaalfde versterking voor Willem II. Eerder legden de Brabanders beslag op Pawel Wojciechowski, Veli Lampi, Andreas Lasnik, Juha Hakola, Niek Vossebelt, Ricardo Ippel, Lars Hutten, Giovanni Gravenbeek, Rowin van Zaanen, Harmen Kuperus en Evgeniy Levchenko
OAFFERE

Berichtdoor mschr » vr 30 jul 2010, 10:18

OAFFERE schreef:'
Van der Heijden, die in Amsterdam in het bezit is van een contract tot de zomer van 2013, is al de twaalfde versterking voor Willem II. Eerder legden de Brabanders beslag op Pawel Wojciechowski, Veli Lampi, Andreas Lasnik, Juha Hakola, Niek Vossebelt, Ricardo Ippel, Lars Hutten, Giovanni Gravenbeek, Rowin van Zaanen, Harmen Kuperus en Evgeniy Levchenko

Poepoe! Dat is me wat. Ik begin het seizoen wat hoopvoller in te zien.
mschr

Berichtdoor K03N » vr 30 jul 2010, 13:23

Waarom heeft Willem II zoveel spelers gehaald? Is daar zo'n leegloop geweest dan? Heb ik iig niets van meegekregen.

Jol heeft tegenover de NOS gezegd dat El-Hamdaoui vrijwel zeker tekent bij Ajax.
K03N

Berichtdoor LT » vr 30 jul 2010, 13:36

K03N schreef:Waarom heeft Willem II zoveel spelers gehaald? Is daar zo'n leegloop geweest dan? Heb ik iig niets van meegekregen.

Jol heeft tegenover de NOS gezegd dat El-Hamdaoui vrijwel zeker tekent bij Ajax.

Het contract van maar elf spelers liep door, bijna niets verlengd. Daarnaast hebben ze er nog twee transfervrij laten gaan volgens mij (Kargbo en nog eentje...). Weet iemand trouwens waar Boutahar speelt komend seizoen, heb misschien de geruchten gemist.
LT
Moderator

Berichtdoor RZG » za 31 jul 2010, 20:46

Gaat lekker bij ajax :jestera:
Als je alles geeft, verlies je niets.
RZG

Berichtdoor RobinLDS » za 31 jul 2010, 21:00

RZG schreef:Gaat lekker bij ajax :jestera:

Jol aan het begin van de wedstrijd: het is toch een prijs.

Wedden dat al ajaks verliest dat het dan ineens 'slechts' de JCschaal was. :angryfire: Maar wel grappig ja :lol:

Zeker omdat suarez waarschijnlijk nog een schorsing voor of beker of eredivisie krijgt :jestera:
NEC hoort in de Goffert!
RobinLDS

Berichtdoor Danish Dynamite » za 31 jul 2010, 21:59

RobinLDS schreef:
RZG schreef:Gaat lekker bij ajax :jestera:

Jol aan het begin van de wedstrijd: het is toch een prijs.

Wedden dat al ajaks verliest dat het dan ineens 'slechts' de JCschaal was. :angryfire: Maar wel grappig ja :lol:

Zeker omdat suarez waarschijnlijk nog een schorsing voor of beker of eredivisie krijgt :jestera:

:withstupid: Ben trouwens benieuwd ofdat ik nu wel, wat jammer nou voor ajax, mag zeggen... :biggrin:

Heerlijk dit :jestera:
En ik mag toch hopen dat Suarez minimaal 3 wedstrijden aan de broek krijgt!!!!!!!!
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

VorigeVolgende

Keer terug naar Voetbal Algemeen