Eredivisie Algemeen, Tussenstanden en Uitslagen

Discussieer hier over andere clubs, de KNVB, buitenlandse competities, Oranje etc.

Re: Eredivisie Algemeen, Tussenstanden en Uitslagen

Berichtdoor SamSam » zo 07 maart 2010, 00:57

harold schreef:Je kunt ook gewoon je broek eens aanhouden, scheelt een hoop anale dreiging.

Je wilt niet weten hoe snel het kwaad geschiet is bij die jongens hoor! 1 Broek red je het niet mee!
- Chuck Norris counted to infinity - twice.
SamSam

Berichtdoor jackameland » zo 07 maart 2010, 02:52

SamSam schreef:Nou die Cruijff van de balkan schiet hem mooi voor open goal op de lat :jestera:

Leuk voetballertje! (understatemend)
Ameland waddendiamant
jackameland

Berichtdoor BIESKE » zo 07 maart 2010, 10:28

harold schreef:
K03N schreef:
SamSam schreef:
K03N schreef:En het is weer 1-1. Haags kwartiertje! :director:

Gewoon zo houden..

Daar kan ik ook mee leven, maar heb toch echt liever dat vites 16e staat.

Ik ook! Wie hoopt er nou in godsnaam dat dat geel zwarte gespuis zal winnen? Bernd? Gewoon degraderen daar in Arnhem, dan maar geen derby meer, scheelt ook een hoop gestres. En daarna lekker het einde van het betaalde voetbal in arnhem, maar dat zal wel een natte droom blijven...

Helemaal mee eens, maar als ik in deze moet kiezen wat belangrijker is voor NEC of de haat tegen Vitesse, dan is het voor mij niet zo moeilijk hoor. Je zult op het eind van het seizoen dat ene puntje dat Vitesse nu boven Ado staat, maar eens tekort komen. Of denk jij dat NEC het vege lijf al heeft gered?? Ik niet iig.
Ik ben er klaar mee. Het voetbal wordt door bestuurders en KNVB kapot gemaakt. Dit was het dan.
BIESKE

Berichtdoor SamSam » zo 07 maart 2010, 12:31

jackameland schreef:
SamSam schreef:Nou die Cruijff van de balkan schiet hem mooi voor open goal op de lat :jestera:

inderdaad, dat scoutingsapparaat van Heerenveen weet hem er toch maar weer tussenuit te pikken..
SamSam

Berichtdoor Bernd » zo 07 maart 2010, 12:33

K03N schreef:
SamSam schreef:

Gewoon zo houden..

Ik heb toch echt liever dat NEC (NEC!) zich veilig speelt en dus dat het gat naar de 16e plaats zo groot mogelijk blijft. Dat gat was voor het weekend 6 punten, dat had zo kunnen blijven, maar helaas zijn er van die zes punten nog maar vijf over.
Bernd

Berichtdoor henkie1234 » zo 07 maart 2010, 13:07

SamSam schreef:
jackameland schreef:

inderdaad, dat scoutingsapparaat van Heerenveen weet hem er toch maar weer tussenuit te pikken..

Heerenveen heeft een top scoutingsapparaat. Dit spelertje gaat ze genoeg opleveren. Qua punten en qua geld straks.
Die moeten wij ook goed in de gaten houden op de 19e.....
Gisteravond hadden ze na die 2-1 ook best kans op meer. Wat was Lens weer heerlijk op dreef.
Ado-vites mooie uitslag denk ik, net als heracles-willem II voor ons.
Nac-psv, had al aangegeven dat ik verwacht dat psv het nog heel moeilijk ging krijgen gezien hun programma, zeker nu met geblesseerden erbij en het verkopen van lazofiets. Maar het was wel een penal op het laatst voor psv. Al zie ik ze toch op het einde van de rit de titel pakken.
Nu wij de punten nog vanmiddag!!
henkie1234

Berichtdoor SamSam » zo 07 maart 2010, 13:47

Ik vind die Siem de Jong ook echt een goede speler. Een heel groot neusje voor de goal.
SamSam

Berichtdoor BIESKE » zo 07 maart 2010, 13:53

SamSam schreef:Ik vind die Siem de Jong ook echt een goede speler. Een heel groot neusje voor de goal.

:wink:
Ik ben er klaar mee. Het voetbal wordt door bestuurders en KNVB kapot gemaakt. Dit was het dan.
BIESKE

Berichtdoor SamSam » zo 07 maart 2010, 13:55

BIESKE schreef:
SamSam schreef:Ik vind die Siem de Jong ook echt een goede speler. Een heel groot neusje voor de goal.

:wink:

:jestera: :jestera: Het was niet expres
SamSam

Berichtdoor Frans » zo 07 maart 2010, 14:19

Roda JC, Sparta op achterstand :tu:
NECTheBest
Met Vloet komt alles goed!!
Frans
Beheerder

Berichtdoor necmaniacs » zo 07 maart 2010, 15:20

Frans schreef:Roda JC, Sparta op achterstand :tu:

:withstupid:

en die vormer een rode kaart, hopelijk geschorst volgende week!!!!

btw wordt nog spannend wie er kampioen gaat worden dit seizoen.... ik zie die neuzen het ook nog worden helaas .....
necmaniacs

Berichtdoor Danish Dynamite » zo 07 maart 2010, 15:31

SamSam schreef:
jackameland schreef:

Valt wel mee hoor, wat denk je hoeveel spelers het daar niet redden alleen hoor je daar niets over.
Kijk alleen maar naar de tijd dat Schöne daar zat, van de 5 Denen die toen dat jaar door heerenveen gehaald zijn speelt alleen Lasse nog in Nederland, de rest zit allang weer in Denemarken en zijn na een paar jaar dus teruggestuurd.
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

Berichtdoor Jomano » zo 07 maart 2010, 22:24

necmaniacs schreef:btw wordt nog spannend wie er kampioen gaat worden dit seizoen.... ik zie die neuzen het ook nog worden helaas .....

Tja, ajax heeft de scheidsrechters bepaald niet tegen. Vandaag ook weer met Vertonghen die, ik meen Bodul?, neerlegt. Is toch gewoon een doorgebroken speler? Vormer van Roda krijgt WEL rood in een soortgelijke situatie.
Verder heeft ajax een veel makkelijker programma dan PSV en Twente.
NEC wilde met de trap omhoog..........maar nemen de lift naar beneden!
Jomano

Berichtdoor LT » zo 07 maart 2010, 22:32

Danish Dynamite schreef:
SamSam schreef:
jackameland schreef:

Valt wel mee hoor, wat denk je hoeveel spelers het daar niet redden alleen hoor je daar niets over.
Kijk alleen maar naar de tijd dat Schöne daar zat, van de 5 Denen die toen dat jaar door heerenveen gehaald zijn speelt alleen Lasse nog in Nederland, de rest zit allang weer in Denemarken en zijn na een paar jaar dus teruggestuurd.

:withstupid: Macht van de grote getallen. Zit er vanzelf iets tussen...
LT
Moderator

Berichtdoor harold » ma 08 maart 2010, 22:22

BIESKE schreef:
harold schreef:
K03N schreef:
SamSam schreef:

Gewoon zo houden..

Ik ook! Wie hoopt er nou in godsnaam dat dat geel zwarte gespuis zal winnen? Bernd? Gewoon degraderen daar in Arnhem, dan maar geen derby meer, scheelt ook een hoop gestres. En daarna lekker het einde van het betaalde voetbal in arnhem, maar dat zal wel een natte droom blijven...

Helemaal mee eens, maar als ik in deze moet kiezen wat belangrijker is voor NEC of de haat tegen Vitesse, dan is het voor mij niet zo moeilijk hoor. Je zult op het eind van het seizoen dat ene puntje dat Vitesse nu boven Ado staat, maar eens tekort komen. Of denk jij dat NEC het vege lijf al heeft gered?? Ik niet iig.

Ik ook niet, ben er nog niks gerust op. Maar een puntendeling in Den Haag blijft toch het beste. Ok, Ado is 1 puntje op ons ingelopen door het gelijke spel, maar vistas is geen 3 punten maar ook slechts 1 puntje ingelopen. Gaat Ado straks ineens nog punten pakken dan is het zaak om oa vistas onder ons te houden, dus maargoed dat ze niet gewonnen hebben van Ado.
real eyes, realize, real lies
harold

Berichtdoor Mark Ariaans » di 09 maart 2010, 15:55

:jestera:

En ik al die tijd maar denken dat El-Ak paranoide was. Komt Kargbo er even driedubbel overheen zetten:

Ibrahim Kargbo stuurt aan op een vertrek bij Willem II. De middenvelder uit Sierra Leone zit bij de Tilburgers tegenwoordig vooral op de reservebank en denkt te weten waaraan dat ligt.

'Onder alle trainers bij Willem II heb ik altijd gespeeld', vertelt Karbo aan het AD. 'Totdat Fons Groenendijk (de ruim drie weken geleden ontslagen trainer, red.) hier begon. Natuurlijk ben ik gaan nadenken over wat ik verkeerd deed. Volgens mij is er slechts één optie. Kijk, Fons is een Ajacied. En in 2007 miste Ajax op de laatste speelronde de titel, omdat er met één doelpunt te weinig van Willem II werd gewonnen.'

'Ik stond toen namens Willem II in het veld. Ik denk dat hij me vanwege het verspelen van het kampioenschap nooit mocht', luidt de slotconclusie van Kargbo.

De middenvelder stelt verder dat hij binnenkort met de clubleiding om tafel wil om zijn toekomst te bespreken. 'Ik wil niet meer op de bank zitten. Zoals het nu gaat, trek ik niet langer. Dus kan ik beter in de zomer vertrekken.'

Kargbo heeft in Tilburg nog een doorlopend contract.

Bron: VI
Mark Ariaans

Berichtdoor LT » di 09 maart 2010, 15:56

Ik las het ook, ongelooflijk.... Zou zo'n journalist niet in de lach schieten als hij tegenover zo'n lulverhaal zit?
LT
Moderator

Berichtdoor Don Corleone » di 09 maart 2010, 16:02

Mark Ariaans schreef::jestera:

En ik al die tijd maar denken dat El-Ak paranoide was. Komt Kargbo er even driedubbel overheen zetten:

Ibrahim Kargbo stuurt aan op een vertrek bij Willem II. De middenvelder uit Sierra Leone zit bij de Tilburgers tegenwoordig vooral op de reservebank en denkt te weten waaraan dat ligt.

'Onder alle trainers bij Willem II heb ik altijd gespeeld', vertelt Karbo aan het AD. 'Totdat Fons Groenendijk (de ruim drie weken geleden ontslagen trainer, red.) hier begon. Natuurlijk ben ik gaan nadenken over wat ik verkeerd deed. Volgens mij is er slechts één optie. Kijk, Fons is een Ajacied. En in 2007 miste Ajax op de laatste speelronde de titel, omdat er met één doelpunt te weinig van Willem II werd gewonnen.'

'Ik stond toen namens Willem II in het veld. Ik denk dat hij me vanwege het verspelen van het kampioenschap nooit mocht', luidt de slotconclusie van Kargbo.

De middenvelder stelt verder dat hij binnenkort met de clubleiding om tafel wil om zijn toekomst te bespreken. 'Ik wil niet meer op de bank zitten. Zoals het nu gaat, trek ik niet langer. Dus kan ik beter in de zomer vertrekken.'

Kargbo heeft in Tilburg nog een doorlopend contract.

Bron: VI

:withstupid:

Hoe kun je het zelfs ook maar verzinnen.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"
Don Corleone

Berichtdoor Michael » di 09 maart 2010, 16:19

Wat een stelletje over het paard getilde clows lopen er tegenwoordig toch rond in de voetballerij :crazy2:
Michael

Berichtdoor necnmgn » di 09 maart 2010, 16:52

LT schreef:Ik las het ook, ongelooflijk.... Zou zo'n journalist niet in de lach schieten als hij tegenover zo'n lulverhaal zit?

Als ik journalist was zou dat wel gebeuren :jestera: Zulke rare dingen verzin je toch niet? Serieus, zo iets mafs lees je zelfs hier zelden :wink:
necnmgn

Berichtdoor bertje » vr 12 maart 2010, 01:18

Holla loopt gecompliceerde beenbreuk op tijdens training
11/03/2010 16:45

FC Groningen kan de komende tijd niet beschikken over Danny Holla. De middenvelder brak zijn linkeronderbeen toen zijn voet in het trainingsveld bleef vaststaan bij een schotpoging.

'Het was verschrikkelijk om te zien', aldus trainer Ron Jans op de website van FC Groningen. 'Ook de spelersgroep en technische staf zijn erg onder de indruk. Op dit moment, zo kort nadat het gebeurd is, is het even moeilijk om aan voetbal te denken.'

'We zullen vrijdag toch de draad weer moeten oppakken en proberen ons te focussen op de uitwedstrijd van aanstaande zaterdag tegen NAC Breda. Maar het zal zeker invloed hebben.'

Holla is de vijfde speler van FC Groningen die dit seizoen zwaar geblesseerd raakt. Vorige week brak Theo Lucius zijn rechterkuitbeen. Verder liepen Petter Andersson, Sepp De Roover en Ondrej Svejdik deze jaargang kruisbandblessures op.

Ai... Klinkt pijnlijk, weten ze zeker dat bacuna niet in de buurt was :biggrin:
Dat zeggen ze...!
bertje

Berichtdoor SamSam » vr 12 maart 2010, 10:56

Ik vind het een verschrikkelijke speler, en zou bijna zeggen: terecht.

Maar dit gun je natuurlijk niemand :td:
SamSam

Berichtdoor rooie » vr 12 maart 2010, 14:59

Wie had gedacht dat het kon! Riemer is weg bij Heereveen :crazy:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
rooie

Berichtdoor Frans » vr 12 maart 2010, 21:52

Lekker begin in Enschede :td: .... come on Twente!!
NECTheBest
Met Vloet komt alles goed!!
Frans
Beheerder

Berichtdoor jbnmgn » vr 12 maart 2010, 21:55

Kijk zo open je een wedstrijd. Niet de bal naar achteren spelen en rond laten gaan maar vol op de aanval. Leuk om te zien zo na 11 sec.
Maar Twente moet gewoon winnen, PSV lekker verliezen zondag zodat Twente 5 ont. voor komt op die keuterboeren.
EENS WAS HET VOETBAL IN DE GOFFERT GOED, NU FF NIET !!
jbnmgn

VorigeVolgende

Keer terug naar Voetbal Algemeen