En wij mogen weer betalen. Stelletje honden zijn het. Enorme kutclubJean Knipping schreef:De vrienden van Fietstas staan op het punt om ruim 20 miljoen te krijgen van provinciale staten.
En wij mogen weer betalen. Stelletje honden zijn het. Enorme kutclubJean Knipping schreef:De vrienden van Fietstas staan op het punt om ruim 20 miljoen te krijgen van provinciale staten.
Jean Knipping schreef:De vrienden van Fietstas staan op het punt om ruim 20 miljoen te krijgen van provinciale staten.

pjottr schreef:doen ze goed, 47 mln in 2 jaar. Lijkt me een mooie klus om dit aan de minima uit te leggen
Jean Knipping schreef:Omdat er beloftes zijn gemaakt door leden van provincilale staten aan Vitesse (verlaging huur stadion) in de periode dat nuon nog invloed had.
Worden ze weer in het zadel heholpen door onze centen. Doen ze het daar toch beter als bij ons, hoe lullig dat ook klinkt.
flipsen schreef:weet jij hoeveel er naar vitesse terugvloeid van die 20 milj ?
vakkiem schreef:yoo,
wij als NGN bedoelen gewoon sfeer maken met zo groot mogelijke groep, we zijn gewoon vrienden en willen nec steunen... waarom zou je daar tegen zijn? hoop dat er een vol vakkie in heereveen is en dan komt de sfeer vanzelf wel goed!
ik vind het wel goed dat er iets gevormd wordt en er aan de sfeer gewerkt wordt, de Goffert is laatste jaren behoorlijk stil dus waarom niet rooie schreef:Ag als die jongens toch iets zelf willen beginnen en doen waar ze voor staan is er toch niks mis mee? Legio is (in de praktijk) ook niet meer dan een Tifo-team, zij zetten zich in voor de sfeer en doen dat op hun manierik vind het wel goed dat er iets gevormd wordt en er aan de sfeer gewerkt wordt, de Goffert is laatste jaren behoorlijk stil dus waarom niet
![]()
Mits ze de trommel achterwege laten![]()
kuppie schreef:Ik vind het niet erg als er een trommel meegaat. Daardoor krijg je vind ik mooiere liedjes (als er goed wordt getrommeld dan). Mja moeten wel grotere groep krijgen met uitwedstrijden. Dat is natuurlijk ook afhankelijk van de resultaten maar we zullen zien. Ik ben waarschijnlijk aanwezig in heerenveen!

ernie schreef:http://www.youtube.com/watch?v=vslgdAf-KcU&feature=related
0:42 .... hem moet je hebben, schijnt dat die ook bij utrecht en twente op de tribune op de tribune zitten.
Ieder zijn ding, maar wat mij betreft geen trommel.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten