Jhon van Beukering

N.E.C. bestaat 109 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!

Re: Jhon van Beukering

Berichtdoor LvB » do 11 maart 2010, 11:03

W.V.W.3 schreef:
LvB schreef:Hahaha!
Nee, dan die gast links op dat bankje :biggrin:

:jestera: ja ook zo lekker gemotiveerd :biggrin:

Zal wel de vedette van het team zijn, met z'n witte schoentjes :jestera:
LvB

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » do 11 maart 2010, 13:49

karlo schreef:
hoMer schreef:Als NEC slim is halen ze hem nu nog terug.

waarom we hebben ballenjongens genoeg.
oja ze zochten nog iemand voor in het bikkelpak.

Misselijkmakende reacties, wat heeft jhon gedaan dat jij zo ontzettend aan het schoppen bent? Vergeten dat hij bepalend geweest is in het seizoen van europees voetbal? Vergeten dat europees topscorder werd?

Of helder van geest, niet vergeten dat hij 7 kilo te dik was, wat niet zo was gezien zijn afvalrace van 5 dagen. Of ga je nu vertellen dat ze bij de Graafschap hetzelfde geconstateerd hebben als toendertijd bij NEC.....en daardoor is hij geen voorbeeldprof!

Grim en De Gier waren ook sp[elers die altijd wel scoorde, en tevens ook te zwaar waren ( aldus Grim zelf) Als men van iemand af wilt, of wat dan ook, zijn er tegenwoordig wel hele goedkope manieren om mensen kapot te maken, en ook ik vind het heel erg dom dat hij wederom niet op zijn gewicht let, maar ben niet vergeten wat hij voor ons betekend heeft, zo te lezen ben ik daar een van de enigste in.
http://www.forzanec.nl Jouw klik met NEC
http://www.fwork.nl De match tussen mens en bedrijf
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Demtsjenko » do 11 maart 2010, 14:14

vind deze reacties ook respectloos... daarnaast denk ik wel dat van beukering voor een groot gedeelte zijn eigen glazen ingooit...
Demtsjenko

Berichtdoor burp » do 11 maart 2010, 14:26

Demtsjenko schreef:vind deze reacties ook respectloos... daarnaast denk ik wel dat van beukering voor een groot gedeelte zijn eigen glazen ingooit...

:withstupid:
Wordt lid van De NEC hyve: http://necnijmegen.hyves.nl/
burp

Berichtdoor SamSam » do 11 maart 2010, 14:32

Ik snap niet waarom hier nog zoveel geschreven wordt..
Hij is te dik, verpest zijn eigen carriere en komt hier niet meer terug.
Bedankt voor je europese doelpunten en doelpunten in de competitie, voor als je hier stiekem toch weer actief bent :biggrin: :tu:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.
SamSam

Berichtdoor Jean Knipping » do 11 maart 2010, 15:18

Van beukerink JON oh JOHN is gewoon een goede spits die gewoon pech heeft gehad met blesures. Als die jongen gewoon had blijven spelen en niet geblesseerd was geraakt had niemand lopen zeiken over zijn gewicht.(pothuizen rookt en drinkt toch ook en is ook niet een van de lichtste) Dat hij gaat zaalvoetballen is aan te prijzen omdat het gewoon een voetbaldier is. De werkelijke reden waarom hij weg moest is dat die jongen teveel salaris had en hij net als el akchoui onderdeel uitmaakt van de sanering die Swart en Aalbers hebben opgevoerd omdat ze 1,5 miljoen tekort komen. Dat hij bij de Graafschap weg moet is ook een geld kwestie, waarom denk je dat die Powel nu ineens op de bank zit bij die boeren. qua rendement en type speler is beuk gelijkwaardig aan Vleminx. Hoezo saneren?
Jean Knipping

Berichtdoor mschr » do 11 maart 2010, 15:32

Totaal mee eens. Het is allemaal zo doorzichtig wat Leen en Carlos doen.
mschr

Berichtdoor harold » do 11 maart 2010, 23:40

Moest hij wel weg? Was het niet Van Beukering die riep dat hij geen eerlijke kans zou krijgen en weigerde om bankzitter te worden? Of was dat ook in scene door Swart en Aalbers?
real eyes, realize, real lies
harold

Berichtdoor karlo » vr 12 maart 2010, 10:15

Jean Knipping schreef:Van beukerink JON oh JOHN is gewoon een goede spits die gewoon pech heeft gehad met blesures. Als die jongen gewoon had blijven spelen en niet geblesseerd was geraakt had niemand lopen zeiken over zijn gewicht.(pothuizen rookt en drinkt toch ook en is ook niet een van de lichtste) Dat hij gaat zaalvoetballen is aan te prijzen omdat het gewoon een voetbaldier is. De werkelijke reden waarom hij weg moest is dat die jongen teveel salaris had en hij net als el akchoui onderdeel uitmaakt van de sanering die Swart en Aalbers hebben opgevoerd omdat ze 1,5 miljoen tekort komen. Dat hij bij de Graafschap weg moet is ook een geld kwestie, waarom denk je dat die Powel nu ineens op de bank zit bij die boeren. qua rendement en type speler is beuk gelijkwaardig aan Vleminx. Hoezo saneren?

je maakt de vergelijkning met pothuizen en daar zit het hem nu net.

pothuizen zeikt nooit.is nooit te beroerd om hard te werken.houd zichzelf aan de regels,en schikt zich zelf in de visie van de op dat moment verantwoordelijke trainer.kortom een wereld van verschil.
ik snap niet dat mensen nu zeggen dat ik en anderen geen respect hebben voor van beukering,want dat is absoluut niet waar.
ik kijk gewoon naar de feiten,en als je die op een rij zet,
is het gewoon om te janken,hij heeft weet ik niet hoeveel kansen gehad en elke keer heeft iemand anders het gedaan,en elke keer hoor ik niets over,wat hij nu zelf fout heeft gedaan.
kortom hij moet naar zichzelf kijken en eerst eens een heel seizoen gaan presteren en dan pas met de vinger wijzen.
en voor de mensen die nog vertrouwen in john hebben, succes.
karlo

Berichtdoor karlo » vr 12 maart 2010, 10:17

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
karlo schreef:
hoMer schreef:Als NEC slim is halen ze hem nu nog terug.

waarom we hebben ballenjongens genoeg.
oja ze zochten nog iemand voor in het bikkelpak.

Misselijkmakende reacties, wat heeft jhon gedaan dat jij zo ontzettend aan het schoppen bent? Vergeten dat hij bepalend geweest is in het seizoen van europees voetbal? Vergeten dat europees topscorder werd?

Of helder van geest, niet vergeten dat hij 7 kilo te dik was, wat niet zo was gezien zijn afvalrace van 5 dagen. Of ga je nu vertellen dat ze bij de Graafschap hetzelfde geconstateerd hebben als toendertijd bij NEC.....en daardoor is hij geen voorbeeldprof!

Grim en De Gier waren ook sp[elers die altijd wel scoorde, en tevens ook te zwaar waren ( aldus Grim zelf) Als men van iemand af wilt, of wat dan ook, zijn er tegenwoordig wel hele goedkope manieren om mensen kapot te maken, en ook ik vind het heel erg dom dat hij wederom niet op zijn gewicht let, maar ben niet vergeten wat hij voor ons betekend heeft, zo te lezen ben ik daar een van de enigste in.

weet je wat john moet doen?

een spiegel kopen.
en misschien jou als zaakwaarnemer vragen.
karlo

Berichtdoor Jean Knipping » vr 12 maart 2010, 10:32

Karlo, de feiten die jij kent heb je alleen maar uit de pers. Hoe eenzijdig kun je zijn
Jean Knipping

Berichtdoor Frans » vr 12 maart 2010, 10:53

Jean Knipping schreef:Karlo, de feiten die jij kent heb je alleen maar uit de pers. Hoe eenzijdig kun je zijn

Nou, vertel jij de rest dan maar in de zaak Van Beukering-De Graafschap?
NECTheBest
Met Vloet komt alles goed!!
Frans
Beheerder

Berichtdoor karlo » vr 12 maart 2010, 11:13

Jean Knipping schreef:Karlo, de feiten die jij kent heb je alleen maar uit de pers. Hoe eenzijdig kun je zijn

de feiten die ik heb, heb ik met eigen ogen waargenomen.
bij nec kon hij de halve tijd niet opgesteld worden door van allerlei randzaken,daar baseer ik me op.
bij de graafschap idem dito.zijn keiharde feiten.
misschien dat jij ook eens de feiten onder ogen moet zien,en eens moet kijken wat hij nu daadwerkelijk de afgelopen 3 jaar gespeeld heeft van het aantal beschikbare wedstrijden.
hij heeft meer de aandacht getrokken met zijn gedrag dan met zijn voetbalkwaliteiten.
maar misschien heeft john en jullie gelijk en ligt het allemaal aan anderen ,het zou kunnen.
maar voorlopig hou ik het toch maar bij mijn eigen mening.
karlo

Berichtdoor illestyl » vr 12 maart 2010, 11:33

Haha de 'feiten' die jij kent komen rechtstreeks gezogen uit je eigen duim. Je roept, blaat en schreeuwt van alles maar ik heb je nog niet één keer kunnen betrappen op iets dat klopt. Die komt, zus komt dit gaat gebeuren etc. Als er iemand eenzijdig is, foutief en onzin uit kraamt dan ben jij het wel. Hoe kun je Karlo er dan van beschuldigen dat die net als vele met hem de informatie via nieuwsvoorzieningen te weten krijgt. :crazy2:
illestyl

Berichtdoor Jean Knipping » vr 12 maart 2010, 12:17

Natuurlijk de media spreekt altijd de waarheid, hoe naief kun je zijn. Frans ,bij de Graafschap moet hij weg omdat er in zijn contract staat dat hij naar een x aantal wedstrijden zijn contract op dezelfde basis wordt verlengt. Als je nagaat wat deze jongen nu verdient dan kun je nagaan wat zo`n jongen moet kosten en wat hij NEC gekost heeft. Bij NEc moest hij onder andere weg omdat Swart en Aalbers hun fouten(1,5 miljoen volgens VI) moeten compenseren. daarom moesten in eerste instantie Saidi weg, El Akchoui, Tjibamba en El Kabir weg. Dan wordt er afgegeven op die jongens dat ze geen mentaliteit hebben. Nee, die protesteren op hun eigen wijze tegen de ransigheden wat met ze worden uitgehaald. Het is gewoon een kwestie van geld en negatieve publiciteit naar buiten brengen. een goed voorbeeld is dat Beuky 7 kg te zwaar was en dat die jongen die 7 kg binnen 5 dagen kwijt was . Maar goed als jullie dat allemaal willen geloven ga je gang.
Jean Knipping

Berichtdoor burp » vr 12 maart 2010, 12:46

heeft ie alweer een club?
Zo niet moet ie opschieten, 15 maart sluit alles en loopt ie een beetje voor zichzelf te trainen bij FC presikhaaf tot 1 juli.
burp

Berichtdoor burp » vr 12 maart 2010, 13:52

Van Beukering houdt conditie op peil bij oude liefde Vitesse
Vrijdag, 12 maart 2010 om 12:48 | Wed 50 euro gratis op wedstrijden

Jhon van Beukering heeft zich als clubloze speler gemeld bij de selectie van Jong Vitesse. De 26-jarige aanvaller werd een week geleden op straat gezet door De Graafschap, nadat een onwerkbare situatie was ontstaan. Met zijn tijdelijke terugkeer in Arnhem is hij zes jaar weer terug bij de club waar het voor hem begon. Voorlopig houdt hij er zijn conditie op peil, maakt Omroep Gelderland vrijdag bekend.

Officieel stond Van Beukering dit seizoen onder contract bij NEC, waar hij in de zomer van 2007 een contract tekende. Bij de Nijmegenaren maakte hij zich echter onmogelijk door meermaals te zwaar te zijn. Hij toonde beterschap en leek weer aanspraak te maken op een plaats in het team, maar tekende in augustus alsnog tijdelijk bij de Superboeren.

Na de breuk met De Graafschap kwam ook naar buiten dat het spelen van zaalvoetbal de directe aanleiding zou zijn geweest voor het afscheid. NEC wilde de Velpenaar ook niet terug, zodat Van Beukering clubloos achterbleef. Omdat hij al voor twee clubs uitkwam, mag hij dit seizoen niet meer spelen voor een Nederlandse vereniging. Inmiddels houdt hij zijn conditie op peil bij Jong Vitesse. In Arnhem maakte hij als jeugdspeler furore, maar in het eerste kwam hij niet verder dan acht doelpunten in bijna vijftig optredens.

is z'n contract ontbonden dan?
Anders is dit wel een hele goed reden om dat alsnog per direct te doen :td:
Laatst bijgewerkt door burp op vr 12 maart 2010, 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt
burp

Berichtdoor Sanne » vr 12 maart 2010, 13:53

Hij traint bij Jong Vitesse mee om zijn conditie op peil te houden...
Sanne

Berichtdoor Biarmicus » vr 12 maart 2010, 13:53

Van Beukering traint mee bij beloften Vitesse
Jhon van Beukering is opgedoken bij Vitesse. De aanvaller, vorige week bij De Graafschap om disciplinaire redenen weggestuurd, traint in Arnhem bij de beloftenploeg.

'Ik train gewoon voor mezelf zodat ik fit blijf en elk moment voor een club kan uitkomen', vertelt Van Beukering aan Voetbal International.

NEC, de club waarvan de Superboeren de aanvaller huurden, heeft te kennen gegeven Van Beukering ondanks een tot het einde van het seizoen doorlopende verbintenis, niet terug te willen.
Biarmicus

Berichtdoor rooie » vr 12 maart 2010, 13:56

Per direct ontbinden----> exit
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
rooie

Berichtdoor Mark Ariaans » vr 12 maart 2010, 13:56

Jean Knipping schreef:Bij NEc moest hij onder andere weg omdat Swart en Aalbers hun fouten(1,5 miljoen volgens VI) moeten compenseren. daarom moesten in eerste instantie Saidi weg, El Akchoui, Tjibamba en El Kabir weg.

:???: Heeft Aalbers wellicht ook in het geheim de stage bij RB Salzburg geregeld? En El Kabir kebabs gevoerd? En als Saidi zo nodig weg moest volgens jou, waarom loopt hij hier nog steeds rond dan?
Mark Ariaans

Berichtdoor Jean Knipping » vr 12 maart 2010, 13:59

Waarom ontbinden ? Had bij Jong NEc toch ook bij mee kunnen trainen? Maar dat zal hij wel geen toestemming voor hebben gekregen van peppi en kokkie
Jean Knipping

Berichtdoor Jean Knipping » vr 12 maart 2010, 14:03

Mark, hoe vaak worden er geen makelaars ingeschakeld om spelers weg te brengen om wat voor een reden dan ook? Zo is Calderwood toch ook vertrokken? Ik kan niet begrijpen Mark dat jij dat niet ziet. Zeg jij het mij maar of Aalbers geen opdracht heeft gegeven. Of dat Aalbers een makelaar de opdracht heeft gegeven om El Aksa naar duitsland te brengen, weet jij toch ook niet, maar dit soort transacties is scheer en inslag.
Jean Knipping

Berichtdoor rooie » vr 12 maart 2010, 14:04

Hij staat onder contract bij NEC, als je dit soort fratsen uithaalt dan moet je als club gewoon hard optreden. Ik weet niet of de graafschap zijn hele salaris dekte? Anders wordt het verhaal nog mooier, dan zou hij bij Vitesse voetballen terwijl NEC hem betaald :td:

Ik vind dit gewoon niet kunnen. In welke situatie dan ook, ga je niet naar een andere BVO, tenzij NEC toestemming heeft gegeven.
Eerst Saidi en nu weer dit, Aalbers en Co treedt eens op tegen dit soort praktijken! Laat zien wat grenzen zijn en wat er gebeurd als je er overheen gaat, laat niet zo met je spelen :td:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
rooie

Berichtdoor Frans » vr 12 maart 2010, 14:17

N.E.C. heeft denk ik gewoon gezegd dat hij vrij is om te gaan en staan waar hij wil.
NECTheBest
Met Vloet komt alles goed!!
Frans
Beheerder

VorigeVolgende

Keer terug naar Vroeger tijden