N.E.C. - Roda JC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Re: N.E.C. - Roda JC

Berichtdoor Eniesee » do 11 maart 2010, 01:17

bertje schreef:
Eniesee schreef:
bertje schreef:
Danish Dynamite schreef:
bertje schreef:
Eniesee schreef:tja ik was het daar ook niet mee eens, maar het feit dat jij hen dan malloot noemt maakt jou eigenlijk een grotere malloot.
mag ik trouwens vragen wat je gestemd hebt ?

VVD, maar ik vind zo'n voorstel niet veel verschillen van een verbod op hoofddoekjes..

Het voorstel was om suv's uit het stadscentrum te weren, beetje vreemd dat je zoiets vergelijkt met een hoofddoekjesverbod.

Vind ik niet, is beide discriminatie. De ene discrimineert mensen die een hoofddoek dragen, de andere mensen met grote auto's.

:jestera:
nou ik rijd toevallig een redelijk grote auto maar voelde me alles behalve gediscrimineerd. Overigens was ik het niet met het voortel eens, maar wel op andere gronden.

Dat kan, maar lui met zulke voorstellen kan ik niet meer serieus nemen.

ik jou nou ook niet meer
Eniesee

Berichtdoor bertje » do 11 maart 2010, 01:23

That's a bummer
Dat zeggen ze...!
bertje

Berichtdoor vak Oost » do 11 maart 2010, 02:04

bertje schreef:That's a hummer

zullen we het maar weer over het spelletje zelf hebben ipv oeverloos ge-oh over lokale politiek
het ultieme NEC gevoel: blij zijn met een heel klein beetje
vak Oost

Berichtdoor BasNijmegen » do 11 maart 2010, 09:55

Gewoon je auto bij de NXP neerzetten... niet zo moeilijk en plek zat.
www.betinfo.nl
Alles over sportweddenschappen
BasNijmegen

Berichtdoor mekfe » do 11 maart 2010, 10:31

bij NXP neerzetten zegt ie...........weet je hoever dat lopen is naar de kroeg??? Mot gewoon me plekkie op Wezenlaan terug. Hoerengemeente!
mekfe

Berichtdoor Danish Dynamite » do 11 maart 2010, 11:10

BasNijmegen schreef:Gewoon je auto bij de NXP neerzetten... niet zo moeilijk en plek zat.

Ssst, anders doet inderdaad iedereen dat zometeen en hebben wij geen plek meer. :wink:
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

Berichtdoor Danish Dynamite » do 11 maart 2010, 11:11

mekfe schreef:bij NXP neerzetten zegt ie...........weet je hoever dat lopen is naar de kroeg??? Mot gewoon me plekkie op Wezenlaan terug. Hoerengemeente!

Als je naar de kroeg wilt kun je zowiezo beter met de fiets gaan, kun je tenminste nog een pilsje drinken ook.
Danish Dynamite

Berichtdoor Bleum » do 11 maart 2010, 11:45

Waar ik wel wat simpel van wordt is dat NEC juist nu weer met die veel te dure parkeeractie komt. Hebben enkele idioten hekken gezet op de weezenlaan, zitten veel supporters na te denken waar ze moeten parkeren, komt NEC weer met dit briljante idee. Eigenlijk zou NEC nu een bericht moeten maken dat ze bezwaar hebben aangetekend tegen deze belachelijke hekken en dat daardoor de parkeeroverlast in de wijken alleen maar toe zal nemen. Maar nee, ze komen alleen met dit eerdere alternatief, wat eigenlijk geen alternatief is. De NXP is nog behoorlijk ver lopen en is erg prijzig. Zeker als je op de parkeerplaats ernaast gewoon gratis kunt parkeren. Bedenk iets beters.
Vroeger ging men voor club, stad en eer, tegenwoordig staat alles in het teken van meer meer meer!
Bleum

Berichtdoor rooie » do 11 maart 2010, 11:48

Als je nog geen 16 bent mag je nog geen bier :wink:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
rooie

Berichtdoor Danish Dynamite » do 11 maart 2010, 12:09

rooie schreef:Als je nog geen 16 bent mag je nog geen bier :wink:

Klopt, dan krijg je al heel snel dit:

Afbeelding

:biggrin:
Danish Dynamite

Berichtdoor SamSam » do 11 maart 2010, 13:55

Danish Dynamite schreef:
rooie schreef:Als je nog geen 16 bent mag je nog geen bier :wink:

Klopt, dan krijg je al heel snel dit:

Afbeelding

:biggrin:

:jestera:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.
SamSam

Berichtdoor Vera5 » vr 12 maart 2010, 14:49

Er wordt voorafgaand aan de wedstrijd een minuut stilte gehouden, ter nagedachtenis aan Herman van Eldik. In overleg met zijn zoon, die is uitgenodig door NEC voor deze wedstrijd.

http://www.nec-nijmegen.nl/layout.php?p=11&NieuwsID=3874
Vera5

Berichtdoor mschr » vr 12 maart 2010, 14:50

Vera5 schreef:Er wordt voorafgaand aan de wedstrijd een minuut stilte gehouden, ter nagedachtenis aan Herman van Eldik. In overleg met zijn zoon, die is uitgenodig door NEC voor deze wedstrijd.

Ik hoop dat NEC zorgvuldig omgaat met zijn archief. De man verdient een eerbetoon.
mschr

Berichtdoor rooie » vr 12 maart 2010, 14:53

mschr schreef:
Vera5 schreef:Er wordt voorafgaand aan de wedstrijd een minuut stilte gehouden, ter nagedachtenis aan Herman van Eldik. In overleg met zijn zoon, die is uitgenodig door NEC voor deze wedstrijd.

Ik hoop dat NEC zorgvuldig omgaat met zijn archief. De man verdient een eerbetoon.

:withstupid: Daarbij heeft hij die minuut stilte meer dan verdiend
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
rooie

Berichtdoor Sanne » vr 12 maart 2010, 15:04

Davids ipv Nuytinck, en Zomer ipv van Eijden, de rest het zelfde... (Goossens op de bank)
Sanne

Berichtdoor benniewels » vr 12 maart 2010, 17:21

Waar is Otten ?
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij.
Kijk op http://benniewels.hyves.nl/
benniewels

Berichtdoor K03N » vr 12 maart 2010, 17:23

Yulu-Matondo mist mogelijk NEC-uit door liesblessure
Vrijdag, 12 maart 2010 om 16:20 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Roda JC kan zaterdagavond in het duel met NEC waarschijnlijk geen beroep doen op Jeanvion Yulu-Matondo. De Belgische aanvaller liep donderdag een liesblessure op tijdens de training en moest vrijdag verstek laten gaan, zo meldt Dagblad De Limburger. Mocht de spits niet meereizen naar Nijmegen dan overweegt trainer Harm van Veldhoven om Morten Skoubo mee te nemen.

Voor Yulu-Matondo komt de blessure op een uiterst ongelukkig moment. De aanvaller verkeerde in goede vorm en mocht de laatste drie duels in de basis starten. Alleen Yulu-Matondo was vrijdag de afwezig op de training, want Anouar Hadouir en Laurent Delorge stonden weer op het trainingsveld. Hadouir was begin deze week nog ziek en Delorge kampte eerder met een spierblessure.
Van Veldhoven mist wel Ruud Vormer, die vorige week in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord rood kreeg en daardoor een geschorst is. Zijn vervanger is mogelijk Sebastian Svärd die daarmee meteen zijn debuut zal maken voor de Limburgers. Van Veldhoven erkent het belang van het duel met NEC. “Ook nu kun je een belangrijke stap zetten tegen een ploeg van hetzelfde niveau.”

Is toch een gevaarlijke speler...
K03N

Berichtdoor Sanne » vr 12 maart 2010, 17:24

benniewels schreef:Waar is Otten ?

Ik heb ergens gelezen dat een plaats bij de selectie voor Otten nog te vroeg was, weet alleen niet meer waar...
Sanne

Berichtdoor necmaniacs » vr 12 maart 2010, 17:26

K03N schreef:
Roda JC kan zaterdagavond in het duel met NEC waarschijnlijk geen beroep doen op Jeanvion Yulu-Matondo. De Belgische aanvaller liep donderdag een liesblessure op tijdens de training en moest vrijdag verstek laten gaan, zo meldt Dagblad De Limburger. Mocht de spits niet meereizen naar Nijmegen dan overweegt trainer Harm van Veldhoven om Morten Skoubo mee te nemen.

Voor Yulu-Matondo komt de blessure op een uiterst ongelukkig moment. De aanvaller verkeerde in goede vorm en mocht de laatste drie duels in de basis starten. Alleen Yulu-Matondo was vrijdag de afwezig op de training, want Anouar Hadouir en Laurent Delorge stonden weer op het trainingsveld. Hadouir was begin deze week nog ziek en Delorge kampte eerder met een spierblessure.
Van Veldhoven mist wel Ruud Vormer, die vorige week in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord rood kreeg en daardoor een geschorst is. Zijn vervanger is mogelijk Sebastian Svärd die daarmee meteen zijn debuut zal maken voor de Limburgers. Van Veldhoven erkent het belang van het duel met NEC. “Ook nu kun je een belangrijke stap zetten tegen een ploeg van hetzelfde niveau.”

Die Matondo mogen ze opstellen, jammer dat die Hadouir en Delorge weer meedoen, die vind ik veel gevaarlijker...
necmaniacs

Berichtdoor mschr » vr 12 maart 2010, 17:30

Delorge? Die is zeer zeker gevaarlijk in De Goffert. Voor de eigen keeper welteverstaan. Wie kan zijn eigen doelpunt vergeten toen ie nog voor ADO speelde?
mschr

Berichtdoor K03N » vr 12 maart 2010, 17:34

necmaniacs schreef:
K03N schreef:

Die Matondo mogen ze opstellen, jammer dat die Hadouir en Delorge weer meedoen, die vind ik veel gevaarlijker...

Hadouir deed vorige week toch ook gewoon mee? En waarom je Delorge opnoemt begrijp ik niet, want dat is geen spits. Matondo zou niet in de basis staan denk ik, maar het is wel een troef voor Roda.
K03N

Berichtdoor Sanne » vr 12 maart 2010, 17:38

K03N schreef:
necmaniacs schreef:
K03N schreef:

Hadouir deed vorige week toch ook gewoon mee? En waarom je Delorge opnoemt begrijp ik niet, want dat is geen spits. Matondo zou niet in de basis staan denk ik, maar het is wel een troef voor Roda.

Matondo stond juiste de laatste wedstrijden in de basis omdat die het goed deed...
Sanne

Berichtdoor Sanne » vr 12 maart 2010, 18:23

Burgzorg zelf zegt dat die nog niet weet of die speelt...
GEEN GARANTIES VOOR NEC'ER BURGZORG
NIJMEGEN - Mitchell Burgzorg is de laatste weken verzekerd van een basisplaats bij NEC. Maar dat biedt geen garanties voor de toekomst.

"Ik weet niet of ik speel, dat hoor ik morgen", zegt de rechtsback/rechtsbuiten. "Deze wedstrijd is heel belangrijk voor ons. Alles staat in het teken van drie punten. We hebben een goede reeks gehad. We gaan niet rekenen wanneer we veilig zijn. We leven van wedstrijd tot wedstrijd.

Over Roda is Burgzorg redelijk lovend. "Het is een stugge ploeg, met veel lopende mensen vanaf het middenveld. Zij hebben ook een goede reeks gehad.

(omroep gelderland)
Sanne

Berichtdoor Tiel » vr 12 maart 2010, 20:53

Bleum schreef:Waar ik wel wat simpel van wordt is dat NEC juist nu weer met die veel te dure parkeeractie komt. Hebben enkele idioten hekken gezet op de weezenlaan, zitten veel supporters na te denken waar ze moeten parkeren, komt NEC weer met dit briljante idee. Eigenlijk zou NEC nu een bericht moeten maken dat ze bezwaar hebben aangetekend tegen deze belachelijke hekken en dat daardoor de parkeeroverlast in de wijken alleen maar toe zal nemen. Maar nee, ze komen alleen met dit eerdere alternatief, wat eigenlijk geen alternatief is. De NXP is nog behoorlijk ver lopen en is erg prijzig. Zeker als je op de parkeerplaats ernaast gewoon gratis kunt parkeren. Bedenk iets beters.

Op de Rentmeesterlaan komt ook een hekje. Waar moet in hemelsnaam iedereen straks parkeren??
Tiel

Berichtdoor Jomano » vr 12 maart 2010, 21:00

Sanne schreef:Burgzorg zelf zegt dat die nog niet weet of die speelt...
GEEN GARANTIES VOOR NEC'ER BURGZORG
NIJMEGEN - Mitchell Burgzorg is de laatste weken verzekerd van een basisplaats bij NEC. Maar dat biedt geen garanties voor de toekomst.

"Ik weet niet of ik speel, dat hoor ik morgen", zegt de rechtsback/rechtsbuiten. "Deze wedstrijd is heel belangrijk voor ons. Alles staat in het teken van drie punten. We hebben een goede reeks gehad. We gaan niet rekenen wanneer we veilig zijn. We leven van wedstrijd tot wedstrijd.

Over Roda is Burgzorg redelijk lovend. "Het is een stugge ploeg, met veel lopende mensen vanaf het middenveld. Zij hebben ook een goede reeks gehad.

(omroep gelderland)

Goede reeks?? :crazy2:
De laatste 3 wedstrijden op rij verloren, met ook nog eens afschuwelijk voetbal (2e helft twente uitgezonderd).
NEC wilde met de trap omhoog..........maar nemen de lift naar beneden!
Jomano

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden