jd schreef:DB schreef:jd schreef:DB schreef:Danish Dynamite schreef:Zeker het europese doelpunt van Janssen vergeten.....
Hij is een spits dus is het geen schande om een keer te scoren. Maar over het algemeen héél mager.
Precies, maar een hardwerkende spits die niet scoort geeft wat mij betreft geen aanleiding om hem uit te fluiten, maar om hem te steunen.
Een luie spits die weigert om te werken en op talent kan teren daarentegen verdient m.i. een flinke oorwassing van het publiek.
Maar dit is een onzin, pff. Je bent echt hypocriet als je vindt dat iemand die lui is en goed presteert een fluitconcert verdient, terwijl een ander die hard werkt en geen pepernoot raakt er géén verdient.
Is dat hypocriet? Ik ben NEC-supporter, ik weet dat ik het over het algemeen niet van hoogstaand technisch voetbal moet hebben. Ik juich dan ook het hardst voor spelers die het gras opvreten en op mentaliteit de duels winnen.
Of ze technisch begaafd zijn of niet is voor mij bijzaak.
Daarom ja, ik heb 10 keer liever een speler met minder kwaliteiten die er altijd alles aan doet om te winnen, dan een speler die met 2 vingers in zijn neus een man voorbij kan komen, maar te lui is om op de afvallende bal af te gaan. Daar vind ik weinig hypocriets aan.
De manier waarop een Collins John zich geprofileerd heeft bij ons verdient wat mij betreft niets dan hoon. Terwijl ik Janssen toch altijd het beste bleef gunnen.
Dus jij hebt voor Tim Janssen harder gejuicht dan voor Lens?

Laatste 20 reacties
Zeker het europese doelpunt van Janssen vergeten.....