Leroy George

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Re: Leroy George

Berichtdoor Sandertjuh85 » do 29 jul 2010, 14:39

jd schreef:
DB schreef:
jd schreef:
DB schreef:
Danish Dynamite schreef: :schater: Zeker het europese doelpunt van Janssen vergeten.....

Hij is een spits dus is het geen schande om een keer te scoren. Maar over het algemeen héél mager.

Precies, maar een hardwerkende spits die niet scoort geeft wat mij betreft geen aanleiding om hem uit te fluiten, maar om hem te steunen.

Een luie spits die weigert om te werken en op talent kan teren daarentegen verdient m.i. een flinke oorwassing van het publiek.

Maar dit is een onzin, pff. Je bent echt hypocriet als je vindt dat iemand die lui is en goed presteert een fluitconcert verdient, terwijl een ander die hard werkt en geen pepernoot raakt er géén verdient.

Is dat hypocriet? Ik ben NEC-supporter, ik weet dat ik het over het algemeen niet van hoogstaand technisch voetbal moet hebben. Ik juich dan ook het hardst voor spelers die het gras opvreten en op mentaliteit de duels winnen.
Of ze technisch begaafd zijn of niet is voor mij bijzaak.

Daarom ja, ik heb 10 keer liever een speler met minder kwaliteiten die er altijd alles aan doet om te winnen, dan een speler die met 2 vingers in zijn neus een man voorbij kan komen, maar te lui is om op de afvallende bal af te gaan. Daar vind ik weinig hypocriets aan.

De manier waarop een Collins John zich geprofileerd heeft bij ons verdient wat mij betreft niets dan hoon. Terwijl ik Janssen toch altijd het beste bleef gunnen.

Dus jij hebt voor Tim Janssen harder gejuicht dan voor Lens?
Sandertjuh85

Berichtdoor jd » do 29 jul 2010, 15:02

Welke Lens? Degene die nog geprikkeld moest worden en in de eerste seizoenshelft lachend naar buiten liep na de bekerblamage tegen Zwolle, of de Lens die zichzelf en het voetbal weer gevonden had en de sterren van de hemel speelde?

De eerste heb ik namelijk weinig goede woorden voor over gehad, een jongen zo vol talent die er nagenoeg niets mee deed. Doodzonde en oerstom vond ik hem.

Gelukkig zag hij dat zelf ook in. Of stond jij ook al op stoelen en banken in de periode dat hij verdwaald en ongemotiveerd rondliep?

Maar ik weet dat onze instelling qua spelers anders is, en jij kwaliteit meer weet te waarderen dan mentaliteit, waar ik dat andersom heb.

Is het me trouwens nog een raadsel hoe jij uit mijn eerdere woorden zou kunnen halen dat ik eventueel "harder voor Janssen dan voor Lens heb gejuicht" volgens mij moet je het dan nog een paar keer lezen, want dat is absoluut niet wat mijn woorden zouden moeten betekenen.
Ät gul snö, det kan vara öl!
jd

Berichtdoor Sandertjuh85 » do 29 jul 2010, 15:12

jd schreef:Welke Lens? Degene die nog geprikkeld moest worden en in de eerste seizoenshelft lachend naar buiten liep na de bekerblamage tegen Zwolle, of de Lens die zichzelf en het voetbal weer gevonden had en de sterren van de hemel speelde?

De eerste heb ik namelijk weinig goede woorden voor over gehad, een jongen zo vol talent die er nagenoeg niets mee deed. Doodzonde en oerstom vond ik hem.

Gelukkig zag hij dat zelf ook in. Of stond jij ook al op stoelen en banken in de periode dat hij verdwaald en ongemotiveerd rondliep?

Maar ik weet dat onze instelling qua spelers anders is, en jij kwaliteit meer weet te waarderen dan mentaliteit, waar ik dat andersom heb.

Is het me trouwens nog een raadsel hoe jij uit mijn eerdere woorden zou kunnen halen dat ik eventueel "harder voor Janssen dan voor Lens heb gejuicht" volgens mij moet je het dan nog een paar keer lezen, want dat is absoluut niet wat mijn woorden zouden moeten betekenen.

nou Lens was ook in goeie doen niet iemand die achter afvallende ballen aan ging rennen. Hij werkte nogsteeds niet hard, dat werd hem alleen vergeven omdat hij verder briljant speelde.
Sandertjuh85

Berichtdoor jd » do 29 jul 2010, 15:17

Zoals Lens aan de bal de aanval zocht en de acties maakte, supergemotiveerd en explosief. Stelde zich ook meer op als teamplayer. Als je je daarin (met hard werk wat hij ook deed) zodanig kan onderscheiden, dan kan ik het je vergeven als je na een actie wat minder hard achter die afvallende bal aangaat.

Hij stond weer met beide benen op de grond en wist dat hij ervoor moest knokken, dat heeft hij ook gedaan. Ik vond hem daarna op het veld ook geen luie speler meer.

Dan nog ben ik van mening dat ik een speler met minder talent maar een gezonde werklust en mentaliteit vele malen meer weet te waarderen dan een ongemotiveerd talent. Lens ging van ongemotiveerd talent naar gemotiveerd talent, en dat is uiteindelijk het beste wat je kan hebben, én bomvol kwaliteit én de juiste instelling.
jd

Berichtdoor BIESKE » do 29 jul 2010, 15:24

jd schreef:Zoals Lens aan de bal de aanval zocht en de acties maakte, supergemotiveerd en explosief. Stelde zich ook meer op als teamplayer. Als je je daarin (met hard werk wat hij ook deed) zodanig kan onderscheiden, dan kan ik het je vergeven als je na een actie wat minder hard achter die afvallende bal aangaat.

En zo kan de discussie dus weer uitkomen bij George. Want George lijkt me zo'n speler die niet teveel mee terugverdedigt. En dat vind ik helemaal niet erg, als hij zijn acties maar blijft maken. Ik weet nog hoe dat er gefoeterd werd op Denneboom, wat ik onterecht vond, want als hij zijn aanvallende acties maakte, was er altijd gevaar. En daarom ben ik ook bang dat George hier al heel snel kritiek te verduren zal krijgen.
Over Denneboom gesproken...............ik zou willen dat ie weer bij ons voetbalde.
BIESKE

Berichtdoor jd » do 29 jul 2010, 15:31

Voetballend is Dennenboom zeker een meerwaarde, qua instelling valt er nog genoeg bij te schaven. Mijn favoriet zal het nooit worden.

Maar inderdaad wat betreft George; die jongen kan het echt wel. Ik hoop dat hij die handelingssnelheid en het ritme snel terugkrijgt.
jd

Berichtdoor fleuran » do 29 jul 2010, 19:05

jd schreef:Zoals Lens aan de bal de aanval zocht en de acties maakte, supergemotiveerd en explosief. Stelde zich ook meer op als teamplayer. Als je je daarin (met hard werk wat hij ook deed) zodanig kan onderscheiden, dan kan ik het je vergeven als je na een actie wat minder hard achter die afvallende bal aangaat.

Hij stond weer met beide benen op de grond en wist dat hij ervoor moest knokken, dat heeft hij ook gedaan. Ik vond hem daarna op het veld ook geen luie speler meer.

Dan nog ben ik van mening dat ik een speler met minder talent maar een gezonde werklust en mentaliteit vele malen meer weet te waarderen dan een ongemotiveerd talent. Lens ging van ongemotiveerd talent naar gemotiveerd talent, en dat is uiteindelijk het beste wat je kan hebben, én bomvol kwaliteit én de juiste instelling.

H
jd schreef:
Maar inderdaad wat betreft George; die jongen kan het echt wel. Ik hoop dat hij die handelingssnelheid en het ritme snel terugkrijgt.

Helemaal mee eens!
fleuran

Berichtdoor mschr » do 29 jul 2010, 21:31

fleuran schreef:Ja, Lens werd praktisch door de hele Goffert uitgekafferd.

Door mij niet. Zelfs een meisje zag dat Lens de enige creatieveling was in het elftal eind 2007.

fleuran schreef:En praktisch de hele Goffert had ongelijk.

Meejeens. Behalve ik.

fleuran schreef:Ik vind, dat die NEC-kenners waar jij opdoelt, maar eens moeten beginnen om hun vertrouwen in een nieuwe speler uit te spreken en dat vertrouwen een tijd lang moeten volhouden.

Maar zo werkt het niet. Dat weet jij ook.

fleuran schreef:Ja, ik heb alle spelers die jij noemt vele keren zien spelen en met Tini van Reeken nog gevoetbald.

Vertel! In welk elftal?

fleuran schreef: En vele spelers werden ten onrechte als pispaaltje gebruikt. Dat bedoel ik nou: waarom zoeken sommige supporters een "pispaaltje"? Dat zegt niets over de spelers, maar veel over die supporters.

Waarom? Een NEC-supporter ziet Nijmegenaren in het NEC-shirt niet zitten, omdat ie vindt dat ie zelf beter is en aangezien ie zelf niet zo goed kan voetballen, weet ie dat die Nijmegenaar er dus helemaal niks van kan. En als ie vindt dat die Nijmegenaar wel beter kan voetballen dan vindt ie die Nijmegenaar een arrogante klootzak. Dus zijn Nijmegenaren het vaste pispaaltje. Op zeker. En de types-Gerard Weber, -Tim Janssen, -Said Boutahar, -Fabian de Freitas zijn geboren om in Nijmegen pispaal te worden... Dat komt volledig door hun weke spel. Dat ligt ons nu eenmaal niet.
mschr

Berichtdoor Jackiegoal » do 29 jul 2010, 22:49

Ik ben een kenner en heb altijd vertrouwen in nieuwe aankopen :tu:

:wink:
Jackiegoal

Berichtdoor Jackiegoal » do 29 jul 2010, 22:50

Was Boutahar trouwens pispaaltje? Dat was toch een behoorlijk goede voetballer die het niet slecht deed bij NEC.
Jackiegoal

Berichtdoor W.V.W.3 » vr 30 jul 2010, 09:07

Jackiegoal schreef:Was Boutahar trouwens pispaaltje? Dat was toch een behoorlijk goede voetballer die het niet slecht deed bij NEC.

Hij was zeker niet het pispaaltje van mensen met enig voetbalkennis.
W.V.W.3

Berichtdoor burp » vr 30 jul 2010, 10:24

W.V.W.3 schreef:
Jackiegoal schreef:Was Boutahar trouwens pispaaltje? Dat was toch een behoorlijk goede voetballer die het niet slecht deed bij NEC.

Hij was zeker niet het pispaaltje van mensen met enig voetbalkennis.

was ook niet echt een pispaaltje maar kreeg wel vaak een hoop over zich heen voor z'n inzet. Was toch vooral een mooi weer voetballer die het van z'n techniek en niet z'n wilskracht moest hebben.

Ik mis Worm nog wel in het lijstje pispaaltjes, wat die allemaal niet over zich heen gehad heeft ...
Wordt lid van De NEC hyve: http://necnijmegen.hyves.nl/
burp

Berichtdoor mschr » vr 30 jul 2010, 10:30

Klopt. En puur en alleen omdat Worm Nijmegenaar was, werd ie het pispaaltje. Als ie uit TIlburg kwam en bij WIllem II had gespeeld en dan naar NEC was gekomen, was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Ik vind dat zo treurig.
mschr

Berichtdoor Juul » vr 30 jul 2010, 11:30

mschr schreef:Klopt. En puur en alleen omdat Worm Nijmegenaar was, werd ie het pispaaltje. Als ie uit TIlburg kwam...

Als hij uit Tilburg kwam, had hij niet eens een contract gekregen. Juist omdat hij Nijmegenaar is, hoopte Looijen op een local hero. Hij vergat alleen objectief te kijken en zich te realiseren dat Worm op alle fronten tekort kwam voor de eredivisie. Daardoor werd hij het pispaaltje: gebrek aan kwaliteit.
Smokey, my friend, you are entering a world of pain.
Juul

Berichtdoor karlo » vr 30 jul 2010, 12:18

Juul schreef:
mschr schreef:Klopt. En puur en alleen omdat Worm Nijmegenaar was, werd ie het pispaaltje. Als ie uit TIlburg kwam...

Als hij uit Tilburg kwam, had hij niet eens een contract gekregen. Juist omdat hij Nijmegenaar is, hoopte Looijen op een local hero. Hij vergat alleen objectief te kijken en zich te realiseren dat Worm op alle fronten tekort kwam voor de eredivisie. Daardoor werd hij het pispaaltje: gebrek aan kwaliteit.

:withstupid:
karlo

Berichtdoor Kanchelskis » vr 30 jul 2010, 12:22

karlo schreef:
Juul schreef:

Kanchelskis

Berichtdoor mschr » vr 30 jul 2010, 12:24

Juul schreef:Als hij uit Tilburg kwam, had hij niet eens een contract gekregen. Juist omdat hij Nijmegenaar is, hoopte Looijen op een local hero. Hij vergat alleen objectief te kijken en zich te realiseren dat Worm op alle fronten tekort kwam voor de eredivisie. Daardoor werd hij het pispaaltje: gebrek aan kwaliteit.

Dat is dus precies wat ik bedoel. Een Nijmegenaar is in de ogen van een andere Nijmegenaar per definitie slecht...
mschr

Berichtdoor Forlán » vr 30 jul 2010, 12:48

mschr schreef:
Juul schreef:Als hij uit Tilburg kwam, had hij niet eens een contract gekregen. Juist omdat hij Nijmegenaar is, hoopte Looijen op een local hero. Hij vergat alleen objectief te kijken en zich te realiseren dat Worm op alle fronten tekort kwam voor de eredivisie. Daardoor werd hij het pispaaltje: gebrek aan kwaliteit.

Dat is dus precies wat ik bedoel. Een Nijmegenaar is in de ogen van een andere Nijmegenaar per definitie slecht...

Lees je het nou bewust niet?

Gentenaar was in onze ogen ook slecht? Nuytink wordt ook afgebrand?

Worm had de kwaliteiten voor een club in de middenmoot van de Jupiler League.
Dat hij in jou ogen in wedstrijd 60 minuten lang aardig tegen HSV speelde (die al door waren met een 4-0 tussenstand en de zaterdag erop tegen Wolfsburg een belangrijke wedstrijd hadden) en daarom echt een ster zou kunnen worden, is dus echt volkomen onzin.

Ben ook overtuigd dat Worm als hij niet Nijmegenaar zou zijn geweest, hij niet een contract had gekregen, want geef nou eens eerlijk toe, welke eredivisieclub heeft OOIT interesse in hem getoond?
Forlán

Berichtdoor Mark Ariaans » vr 30 jul 2010, 13:17

mschr schreef:Dat is dus precies wat ik bedoel. Een Nijmegenaar is in de ogen van een andere Nijmegenaar per definitie slecht...

Zoals ik in het oud-NEC'ers topic al een keer zei toen je dit ook beweerde:

Ja, Gentenaar heeft het altijd flink te verduren gehad hier. Net als andere jongens uit de omgeving zoals Leiwa, Nuytinck, Van der Weerden, Peters, Arts, De Groot, Hoekman, Frans Janssen, Thijssen, Kamps, Otten, Kornelis, Meijers, Van Reeken, erm......

Met je uitgebreide kennis van de historie van NEC zou je toch beter moeten weten :wink:
Mark Ariaans

Berichtdoor mschr » vr 30 jul 2010, 13:35

Mark Ariaans schreef:

Ja, Gentenaar heeft het altijd flink te verduren gehad hier. Net als andere jongens uit de omgeving zoals Leiwa, Nuytinck, Van der Weerden, Peters, Arts, De Groot, Hoekman, Frans Janssen, Thijssen, Kamps, Otten, Kornelis, Meijers, Van Reeken, erm......

Met je uitgebreide kennis van de historie van NEC zou je toch beter moeten weten :wink:

Eh... laat ik voor verdedigers een uitzondering maken op de regel dat Nijmegenaren zijn slecht in de ogen van Nijmegenaren. Gentenaar is de uitzondering in jouw rijtje. Laat ik wel erbij vertellen dat toen ie Bas Roorda voor langere tijd verving een golf van afgrijzen door De Goffert ging. In de trant van 'met zo'n kleine Nijmegenaar op doel kan het niet goed gaan...'. Leiwa, Nuytinck, Peters, Arts, Janssen, Thijssen, Kamps zijn geen Nijmegenaar. Blijven over Hoekman Otten, Meijers en Van Reeken. Van Reeken en Meijers waren het pispaaltje. Dus die vallen ook af. Blijft over Otten en op hem werd gescholden in zijn eerste half jaar... het was niet mooi meer. En dat zijn fanclub is opgeheven en de oprichter Otten een grote arrogante klootzak vindt, bewijst mijn stelling alleen maar.
mschr

Berichtdoor jd » vr 30 jul 2010, 13:41

mschr schreef: Blijft over Otten en op hem werd gescholden in zijn eerste half jaar... het was niet mooi meer. En dat zijn fanclub is opgeheven en de oprichter Otten een grote arrogante klootzak vindt, bewijst mijn stelling alleen maar.

En dat is er een over Nijmeegse politici? :biggrin:
jd

Berichtdoor Mark Ariaans » vr 30 jul 2010, 14:35

Daarom zeg ik ook 'omgeving', he. Lijkt me toch nogal vreemd dat zodra iemand ook maar een heel klein stukje buiten de stadsgrenzen komt (Groesbeek, Malden) ineens alle kritiek verstomt. Beetje makkelijk geredeneerd.
Mark Ariaans

Berichtdoor Eniesee » vr 30 jul 2010, 14:52

mschr schreef:
Mark Ariaans schreef:

Eh... laat ik voor verdedigers een uitzondering maken op de regel dat Nijmegenaren zijn slecht in de ogen van Nijmegenaren. Gentenaar is de uitzondering in jouw rijtje. Laat ik wel erbij vertellen dat toen ie Bas Roorda voor langere tijd verving een golf van afgrijzen door De Goffert ging. In de trant van 'met zo'n kleine Nijmegenaar op doel kan het niet goed gaan...'. Leiwa, Nuytinck, Peters, Arts, Janssen, Thijssen, Kamps zijn geen Nijmegenaar. Blijven over Hoekman Otten, Meijers en Van Reeken. Van Reeken en Meijers waren het pispaaltje. Dus die vallen ook af. Blijft over Otten en op hem werd gescholden in zijn eerste half jaar... het was niet mooi meer. En dat zijn fanclub is opgeheven en de oprichter Otten een grote arrogante klootzak vindt, bewijst mijn stelling alleen maar.
en hoekman?
Eniesee

Berichtdoor mschr » vr 30 jul 2010, 15:02

Geen idee. Een mysterie blijft het.
mschr

Berichtdoor Danish Dynamite » vr 30 jul 2010, 15:12

Nuytinck is er dan ook nog lang niet, hij heeft er net een goed 1e half jaar op zitten. Maar ik hou mijn hart vast als hij een terugval gaat krijgen, dan hoop ik voor hem dat hij mentaal sterk genoeg is met wat hij dan allemaal over zich heen gaat krijgen.....
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & Technische staf