SanderNEC schreef:Rydell Poepon naar de Graafschap, per direct, weer een gemist kans voor NEC...
wat een onzin we hebben al; vlemincks en ten voorde,en daar wil jij nog een derde centrumspits achter zetten.?
buitenspelers hebben we nodig.
SanderNEC schreef:Rydell Poepon naar de Graafschap, per direct, weer een gemist kans voor NEC...
Kanchelskis schreef:Ik had Poepon liever hier gezien dan George en dan in een 4-4-2 systeem spelen..
burp schreef:Poepon is naar De Graafschap dus die kunnen we doorstrepen
http://www.sparta-rotterdam.nl/Nieuws/D ... px?id=5911

bvg schreef:Je bedoelt Wellenberg. Dat is de man van de zwakzinnige tikkies breed.mschr schreef:En een verdediger die alleen maar zwakzinnige tikkies breed geeft, daar hebben we ook onze Rens voor.
Wellenberg heeft ondanks zijn blessures een prima seizoen gedraaid en was meerdere malen een van de uitblinkers in een duistere tijd.Ik denk dat bijna iedereen het hiermee eens is.Kanchelskis schreef:Ik had Poepon liever hier gezien dan George en dan in een 4-4-2 systeem spelen..
bvg schreef:Ik denk dat bijna iedereen het hiermee eens is.Kanchelskis schreef:Ik had Poepon liever hier gezien dan George en dan in een 4-4-2 systeem spelen..
Frans schreef:SanderNEC schreef:
Zo duur kan hij niet zijn, als De Graafschap hem wel kan betalen...
Zal waarschijnlijk extern gefinancierd worden bij De Graafschap.
Bovendien in hij meer een centrumspits toch? Wij zoeken buitenspelers.
NiMwEgUh schreef:chadli als het goed is naar fc twente.

Danish Dynamite schreef:En wat heeft dat met nieuwe spelers voor NEC te maken, als ik vragen mag???

Janssen schreef:Frans schreef:SanderNEC schreef:
![]()
Je hebt gelijk Frans maar toch....
Zo'n jonge gozer die toch altijd gevaarlijk is vond ik wel hier passen. Maar ja geen geld he.
Ik dacht dat Boekhoorn nog bezig was? Helaas dus niet met Rydell
jd schreef:Omdat ze een speler die een miljoen moet kosten en door bijna elke eredivisieclub begeerd wordt niet hebben gehaald?
SanderNEC schreef:Janssen schreef:Frans schreef:SanderNEC schreef:
![]()
Je hebt gelijk Frans maar toch....
Zo'n jonge gozer die toch altijd gevaarlijk is vond ik wel hier passen. Maar ja geen geld he.
Ik dacht dat Boekhoorn nog bezig was? Helaas dus niet met Rydell
Als Boekhoorn slim is investeert hij niet in Poepon

OAFFERE schreef:Gill Swerts mag AZ transfervrij verlaten, deze zomer. De 27-jarige verdediger heeft er twee seizoenen opzitten in Alkmaar, maar was alleen onder Louis van Gaal verzekerd van veel speeltijd. Ronald Koeman maakte veel minder gebruik van hem en ook diens opvolger Dick Advocaat deed niet met regelmaat een beroep op hem. Swerts had nog een contract tot 2012 bij AZ.
is dit nog iets om erbij te hebben
Keer terug naar Spelers & Technische staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten