Curva schreef:dag bos....

jpnec schreef:Curva schreef:dag bos....
Curva schreef:dag bos....
AvdS schreef:Curva schreef:dag bos....
Verrassend. Ik denk wel dat Job Cohen meer stemmen trekt dan Woutertje. Aangezien Balkenende ook steeds minder populair wordt, zou Job zomaar eens de nieuwe premier kunnen worden.
mad dog schreef:AvdS schreef:Curva schreef:dag bos....
Verrassend. Ik denk wel dat Job Cohen meer stemmen trekt dan Woutertje. Aangezien Balkenende ook steeds minder populair wordt, zou Job zomaar eens de nieuwe premier kunnen worden.
Groot deel van de kiezers van de pvda is moslim. Zouden die werkelijk op een jood gaan stemmen?
AvdS schreef:mad dog schreef:AvdS schreef:Curva schreef:dag bos....
Groot deel van de kiezers van de pvda is moslim. Zouden die werkelijk op een jood gaan stemmen?
Tsja, het is inderdaad vreemd. Maar in Amsterdam hebben de moslims ook massaal op de PvdA gestemd terwijl hun PvdA burgemeester een Jood is.
burp schreef:CDA en PvdA zijn hun onderlinge wrevel aan het oplossen om in juni weer de mogelijkheid te hebben om samen te kunnen regeren.
Curva schreef:burp schreef:CDA en PvdA zijn hun onderlinge wrevel aan het oplossen om in juni weer de mogelijkheid te hebben om samen te kunnen regeren.
dat lijkt de enige mogelijkheid om geert buitenspel te kunnen zetten. van de andere kant, als dit gebeurt zal het pvv-volk zich alleen nog maar gefrustreerder voelen omdat ze zich dan weer door de oude politiek niet gehoord voelen.
Pol schreef:Curva schreef:burp schreef:CDA en PvdA zijn hun onderlinge wrevel aan het oplossen om in juni weer de mogelijkheid te hebben om samen te kunnen regeren.
dat lijkt de enige mogelijkheid om geert buitenspel te kunnen zetten. van de andere kant, als dit gebeurt zal het pvv-volk zich alleen nog maar gefrustreerder voelen omdat ze zich dan weer door de oude politiek niet gehoord voelen.
idem dito voor d'66-volk en sp-volk
Curva schreef:Pol schreef:Curva schreef:burp schreef:CDA en PvdA zijn hun onderlinge wrevel aan het oplossen om in juni weer de mogelijkheid te hebben om samen te kunnen regeren.
idem dito voor d'66-volk en sp-volk
er zijn straks 4 belangrijke partijen de pvv, pvda, cda en net iets daaronder de vvd. de rest van de partijen zullen als opvulling tot 76 zetels gaan dienen.
dus het d66 en sp volk moet beseffen dat ze te klein zijn om iets in de melk te kunnen brokkelen maar de pvv zal als 1 vd grootste partijen meer recht hebben op kabinetsdeelname dan de door jou genoemde partijen.
burp schreef:Guusje ter Horst wordt waarschijnlijk de (waarnemend) burgemeester in Amsterdam
Jackiegoal schreef:burp schreef:Guusje ter Horst wordt waarschijnlijk de (waarnemend) burgemeester in Amsterdam
Zijn ze mooi klaar mee daar.
jpnec schreef:Curva schreef:dag bos....
mad dog schreef:AvdS schreef:Curva schreef:dag bos....

Dave schreef:Het zou eens goed zijn als politieke partijen de macht van banken en centrale banken zou inperken. Maar dit moet wel over de hele wereld
gebeuren en vooral in Amerika met de Federal reserve. Waarom is het zo dat alle bedrijven en mensen in deze wereld die voor werkelijke
rijkdom, innovatie en productiviteit zorgen in het schuld staan bij banken die geld scheppen uit het niets. ALs ik iets wil produceren heb ik de bekende
productiemiddelen nodig, maar banken hebben van de overheden het recht gekregen omdat iets uit te lenen dat zij niet hebben.
HardLoper schreef:mad dog schreef:AvdS schreef:Curva schreef:dag bos....
Dat het een groot deel is, lijkt me sowieso al een dubieuze stelling, maar veronderstel nu eens van wel. En dan blijkt dat de PvdA met een Jood meer stemmen haalt dan daarvoor en ben jij gelijk weer een vooroordeel kwijt. Mooie win-win situatie.
mag je bij je houden. De landelijke PvdA zal mijn stem niet krijgen (heb lokaal wel op ze gestemd), maar ben 100 keer blijer met Cohen als eventuele president als met Wilders.Forlán schreef:Dave schreef:Het zou eens goed zijn als politieke partijen de macht van banken en centrale banken zou inperken. Maar dit moet wel over de hele wereld
gebeuren en vooral in Amerika met de Federal reserve. Waarom is het zo dat alle bedrijven en mensen in deze wereld die voor werkelijke
rijkdom, innovatie en productiviteit zorgen in het schuld staan bij banken die geld scheppen uit het niets. ALs ik iets wil produceren heb ik de bekende
productiemiddelen nodig, maar banken hebben van de overheden het recht gekregen omdat iets uit te lenen dat zij niet hebben.
Jouw opmerking over rijkdom/innovatie en productiviteit snap ik niet. Productiviteit heeft sowieso niet zoveel met banken te maken.
Wat jij vergeet is dat als jij zelf iets wil produceren dan zul je toch het productiemiddel 'geld' zeker nodig hebben. Want hoe ga jij die productiemiddelen van jou anders bekostigen? En of je moet een hele rijke suikeroom hebben die wil investeren, dan is naar de bank gaan voor een lening de beste manier waarop je nieuwe investeringen kan betalen en vervolgens dus uitvoeren.
Als je het wilt weten waarom ieder groot bedrijf schulden heeft, dan is dat om de bovenstaande reden. Het idee van een lening afsluiten heeft dus helemaal niet een negatieve impact en het is goed dat ze worden verstrekt juist vanwege investeringsoogpunt en om de consumptie van het volk in een land te verhogen, wat leidt tot minder werkloosheid, meer belastingopbrengst etc etc... Kortom het is dus een vicieuze cirkel.

W.V.W.3 schreef:Partij voor de Vrijheid is mijn uitkomst
Keer terug naar Het leven naast N.E.C.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast