SamSam schreef:Nou, in ieder geval was het maar een grapje
jaja...

bertje schreef:SamSam schreef:Nou, in ieder geval was het maar een grapje
jaja...

jackameland schreef:bertje schreef:SamSam schreef:Nou, in ieder geval was het maar een grapje
jaja...

SamSam schreef:jackameland schreef:bertje schreef:SamSam schreef:Nou, in ieder geval was het maar een grapje
jaja...

trouwehond schreef:Metreologen hebben bevestigt dat de aswolk die boven Schiphol en A`dam hing niks te maken had met de as uit de vulkaan. Maar dat de mensen bij Ajax hun laatst behaalde prijs aan het afstoffen waren !
Larry NEC schreef:trouwehond schreef:Metreologen hebben bevestigt dat de aswolk die boven Schiphol en A`dam hing niks te maken had met de as uit de vulkaan. Maar dat de mensen bij Ajax hun laatst behaalde prijs aan het afstoffen waren !![]()
Ook al zou ik het leuk vinden als wij ook een prijs hadden die we konden afstoffen
trouwehond schreef:Metreologen hebben bevestigt dat de aswolk die boven Schiphol en A`dam hing niks te maken had met de as uit de vulkaan. Maar dat de mensen bij Ajax hun laatst behaalde prijs aan het afstoffen waren !

NiMMA_024 schreef:nu de temperatuur savonds nog omhoog en ik ben happy de peppy!
heerlijk dit weer!LvB schreef:NiMMA_024 schreef:nu de temperatuur savonds nog omhoog en ik ben happy de peppy!heerlijk dit weer!
Curva schreef:LvB schreef:NiMMA_024 schreef:nu de temperatuur savonds nog omhoog en ik ben happy de peppy!heerlijk dit weer!
zondag is het gewoon weer 14 graden met regen...volgend de NOS althans...
jackameland schreef:Curva schreef:LvB schreef:NiMMA_024 schreef:nu de temperatuur savonds nog omhoog en ik ben happy de peppy!heerlijk dit weer!
Reden te meer om er nu van te genieten. (ik zit lekker in de tuin aan een biertje)

jackameland schreef:Curva schreef:LvB schreef:NiMMA_024 schreef:nu de temperatuur savonds nog omhoog en ik ben happy de peppy!heerlijk dit weer!
Reden te meer om er nu van te genieten. (ik zit lekker in de tuin aan een biertje)

tweety schreef:jackameland schreef:Curva schreef:LvB schreef:NiMMA_024 schreef:nu de temperatuur savonds nog omhoog en ik ben happy de peppy!heerlijk dit weer!
vanuit je tuin uitzicht op zee Jack ?
ernie schreef:In Ameland it is always sunny.
ofnie shag?
jackameland schreef:ernie schreef:In Ameland it is always sunny.
ofnie shag?
Op Ameland (sorry, maar daar moet ik streng in zijn), inderdaad.
Curva schreef:jackameland schreef:ernie schreef:In Ameland it is always sunny.
ofnie shag?
Op Ameland (sorry, maar daar moet ik streng in zijn), inderdaad.
als je begraven bent daar, lig je dan op, onder of in Ameland?
SamSam schreef:jackameland schreef:Curva schreef:LvB schreef:NiMMA_024 schreef:nu de temperatuur savonds nog omhoog en ik ben happy de peppy!heerlijk dit weer!
Toch wel een biologisch biertje he?

ernie schreef:Teering, wat is het lekker zeg![]()
Heerlijk!
herrrrrrrrlich....werd wel tijd ook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten