W.V.W.3 schreef:SamSam schreef:Ik hoorde trouwens dat Bjorn zijn opwachting bij WVW gaat maken.
Wegwezen , ballen doorkoppen kan ik ook.
Dát heb ik je niet zien doen. Ik zag wel één geniale terugkopbal naar je eigen keeper!

W.V.W.3 schreef:SamSam schreef:Ik hoorde trouwens dat Bjorn zijn opwachting bij WVW gaat maken.
Dát heb ik je niet zien doen. 
Undertaker schreef:W.V.W.3 schreef:SamSam schreef:Ik hoorde trouwens dat Bjorn zijn opwachting bij WVW gaat maken.
Dát heb ik je niet zien doen.
Ik zag wel één geniale terugkopbal naar je eigen keeper!

SamSam schreef:Jongens, ik ben eef weg.
SamSam schreef:Jongens, ik ben eef weg.
LT schreef:SamSam schreef:Jongens, ik ben eef weg.
May the force be with you!
jackameland schreef:LT schreef:SamSam schreef:Jongens, ik ben eef weg.
May the force be with you!
Is Eef dan zo'n forse?

ernie schreef:Ik moet er niet aan denken, ff een nekkie leggen.
vak Oost schreef:ernie schreef:Ik moet er niet aan denken, ff een nekkie leggen.
ik wil niet stoken ofzo maar waar is Bertje ? toch niet met .. ?
LT schreef:vak Oost schreef:ernie schreef:Ik moet er niet aan denken, ff een nekkie leggen.
Niet met Doutzen in ieder geval.
Samsam, rest in peace. Ik vermoed dat hij is heengegaan!
diablo schreef:LT schreef:vak Oost schreef:ernie schreef:Ik moet er niet aan denken, ff een nekkie leggen.
Niet met Doutzen in ieder geval.
Samsam, rest in peace. Ik vermoed dat hij is heengegaan!
als bertje tussen eef en samsam gelegen heeft zoals vakoost doet vermoeden, is hij waarschijnlijk heengegaan en bestaat de kans dat we samsam nog terug gaan zien

diablo schreef:gelukkig ze zijn er nog..... hoest met eef?

LT schreef:Nee, jij weet meer van 'het komen' van WVW, leg dat maar eens uit!

SamSam schreef:LT schreef:Nee, jij weet meer van 'het komen' van WVW, leg dat maar eens uit!
vak Oost schreef:SamSam schreef:LT schreef:Nee, jij weet meer van 'het komen' van WVW, leg dat maar eens uit!
http://farm2.static.flickr.com/1020/1100588988_23aec2fda8.jpg?v=0
ik ontving dit vanmorgen anoniem in mijn mail box ... eefje herken ik wel maar de rest ? ahum !
jackameland schreef:vak Oost schreef:SamSam schreef:LT schreef:Nee, jij weet meer van 'het komen' van WVW, leg dat maar eens uit!
ik ontving dit vanmorgen anoniem in mijn mail box ... eefje herken ik wel maar de rest ? ahum !
Die met die megafoon, da's toch Bertje?
vak Oost schreef:jackameland schreef:vak Oost schreef:SamSam schreef:LT schreef:Nee, jij weet meer van 'het komen' van WVW, leg dat maar eens uit!
Die met die megafoon, da's toch Bertje?
nue ons Bertje oogt veel en veel jonger, volgens mij is het een moddereter
LT schreef:Ik heb mezelf wel herkend, maar had niet verwacht dat ik zoveel make-up op had die nacht...

rooie schreef:Jij was er al lang vandeur met JEK, stelletje viespeuken...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast