vak Oost schreef:jackameland schreef:vak Oost schreef:SamSam schreef:LT schreef:Nee, jij weet meer van 'het komen' van WVW, leg dat maar eens uit!
http://farm2.static.flickr.com/1020/1100588988_23aec2fda8.jpg?v=0
ik ontving dit vanmorgen anoniem in mijn mail box ... eefje herken ik wel maar de rest ? ahum !
Die met die megafoon, da's toch Bertje?
nue ons Bertje oogt veel en veel jonger, volgens mij is het een moddereter
Ik ben toch duidelijk linksonder!! Tssssss... 
bertje schreef:vak Oost schreef:jackameland schreef:vak Oost schreef:SamSam schreef:LT schreef:Nee, jij weet meer van 'het komen' van WVW, leg dat maar eens uit!
http://farm2.static.flickr.com/1020/1100588988_23aec2fda8.jpg?v=0
ik ontving dit vanmorgen anoniem in mijn mail box ... eefje herken ik wel maar de rest ? ahum !
Die met die megafoon, da's toch Bertje?
nue ons Bertje oogt veel en veel jonger, volgens mij is het een moddereter
Ik ben toch duidelijk linksonder!! Tssssss...

SamSam schreef::redface:
dan gaan we twisteren als pauze act in de rustvak Oost schreef:SamSam schreef::redface:
wacht maar voor volgend seizoendan gaan we twisteren als pauze act in de rust

ernie schreef::jestera:
ik had over mezelf heen gepoept die dag
Oke, kan echt niet... sorry... maar ik moest hem maken... rustig aan. ik heb d66 gestemt en ik haat wilders en ik heb donkere vrienden bij wie ik ook die grappig maak (ik heb beiden ogen nog nooit blauw gehad bij hun)

SamSam schreef:vak Oost schreef:SamSam schreef::redface:
Dan zal ik jullie wel weer eens inmaken.

SamSam schreef::redface:
Doutzen houdt van beautyrituelen bertje schreef:SamSam schreef:vak Oost schreef:SamSam schreef::redface:
Dan zal ik jullie wel weer eens inmaken.
Nou, dan zijn wij vanaf volgend seizoen concurenten! Ik moet zeggen dat trainen met jou erg leerzaam was

LT schreef:Waarom heet dit eigenlijk "de onzin hoek van dit forum"?
LT schreef:Ik lust geen brokkels in mijn melk.

SamSam schreef:Maar in borsten van vrouwen zitten toch ook geen brokken of wel soms?

SamSam schreef:Maar in borsten van vrouwen zitten toch ook geen brokken of wel soms?

necnmgn schreef:LT schreef:Ik lust geen brokkels in mijn melk.
Het is ook niet jouw melk... Het is de melk van het totale forum waar jij, als moddereter, iets in kan brokkelen

LT schreef:necnmgn schreef:LT schreef:Ik lust geen brokkels in mijn melk.
Het is ook niet jouw melk... Het is de melk van het totale forum waar jij, als moddereter, iets in kan brokkelen
Dus we drinken allemaal dezelfde melk?
bertje schreef:Ik zat net effekes bij het forumoverzicht lees ik dit:
O Ja Jo Forum
De onzinhoek van dit forum.
Die verrekte moddereters en behegers ook!![]()
![]()

vak Oost schreef:LT schreef:Waarom heet dit eigenlijk "de onzin hoek van dit forum"?
ja we maken er een poll van met 21 vragen wat de nieuwe benaming zou moeten worden van het ohjajo
Jammer dat Viva NEC geband is, hij is vast wel berreid een poll te maken. Ik vraag me eigenlijk af waarom hij geband is.. 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten