T.S. schreef:Union A1 7-0 Top Oss A1
hoe issettt
W.V.W.3 schreef:Undertaker schreef:SamSam schreef:W.V.W.3 schreef:Undertaker schreef:Kunnen we niet schriftelijk afdoen. Hoor net dat we (toch) een half elftal missen, waaronder onze twee spitsen. Wordt een makkie voor jullie.
psssst....wij hebben een geheimpje he
Verloren?
Was het maar waar!!!
WVW maakte in de 114e minuut gelijk 3-3.
Dat is overdreven , 110e minuut, nee inderdaad ,hij liet erg lang doorspelen , die wedstrijd naast ons was een kwartier na ons begonnen , en die waren al klaar! en die blessure van die jongen van jullie duurde geen kwartier volgens mij.....
Verder lullen we nergens over he
Sandertjuh85 schreef:ach volgens mij is dat standaard bij WVW. Wij speelde daar vorig seizoen. En toen liet hij ook 20min doorspelen. Op het mooment dat hun de 3-2 maakte floot hij af..

rooie schreef:Ben je trouwens al op de hoogte van de roddels over Weurt 1? Er wordt hier gefluisterd dat het hele eerste eftal op de schop gaat en dat een groot aantal Beuningse spelers (onderandere uit het 5de) een nieuw Weurt 1 willen vormen...

W.V.W.3 schreef:rooie schreef:Ben je trouwens al op de hoogte van de roddels over Weurt 1? Er wordt hier gefluisterd dat het hele eerste eftal op de schop gaat en dat een groot aantal Beuningse spelers (onderandere uit het 5de) een nieuw Weurt 1 willen vormen...
Haha...zo overdreven is het niet.
Tonnie van de Broek wordt de nieuwe trainer en die neemt een 3-tal jongens uit het 2e van Beuningen mee+nog 2 oudspelers van Beuningen.
Ook uit lagere elftallen gaan er nog een paar jongens terug en er komt er 1 van Groesbeekse boys en 1 van SCE.
Welk team is het 5e bij julle?

rooie schreef:Hmm oke.. ik dacht dat het om een 8-9 tal jongens van hier ging maar dat is dan misschien niet waarTsja hoe leg je uit welk team het vijfde is
Zaten jullie daar vorig jaar niet bij in de competitie?
Maar goed het is sowieso wel goed dat er eens iets van Weurt 1 gemaakt wordt

W.V.W.3 schreef:rooie schreef:Hmm oke.. ik dacht dat het om een 8-9 tal jongens van hier ging maar dat is dan misschien niet waarTsja hoe leg je uit welk team het vijfde is
Is het 5e dat team van Martijn Verkaauwen , en waar Koen Wintjes ook in speelde voorheen? ( die komt bijv. ook naar Weurt )Daar hebben wij idd bij in de competitie gezeten , zij werden toen kampioen.
Maar idd , het wordt tijd dat er iets gebeurd bij ons.
De oudjes , waaronder ook mijn Pa die jaar in jaar uit trouw gingen kijken gaan niet eens meer , en juist voor zulke mensen moet er weer een opleving komen.
De laatste keer dat er een beetje succes was is een jaar of 5 geleden toen we promoveerde naar de 5e klasse. Goed aanvoerder hadden we toen trouwens.......
rooie schreef:W.V.W.3 schreef:rooie schreef:Hmm oke.. ik dacht dat het om een 8-9 tal jongens van hier ging maar dat is dan misschien niet waarTsja hoe leg je uit welk team het vijfde is
Is het 5e dat team van Martijn Verkaauwen , en waar Koen Wintjes ook in speelde voorheen? ( die komt bijv. ook naar Weurt )Daar hebben wij idd bij in de competitie gezeten , zij werden toen kampioen.
Maar idd , het wordt tijd dat er iets gebeurd bij ons.
De oudjes , waaronder ook mijn Pa die jaar in jaar uit trouw gingen kijken gaan niet eens meer , en juist voor zulke mensen moet er weer een opleving komen.
De laatste keer dat er een beetje succes was is een jaar of 5 geleden toen we promoveerde naar de 5e klasse. Goed aanvoerder hadden we toen trouwens.......
Volgens mij is dat het 5de inderdaad. Ook Jan Janssen en broer spelen daarJa en precies wat je zegt, juist voor die mensen is het leuk
![]()
Ik denk dat ik maar 1 keer hoef te raden wie toen de aanvoerder was

W.V.W.3 schreef:Sandertjuh85 schreef:ach volgens mij is dat standaard bij WVW. Wij speelde daar vorig seizoen. En toen liet hij ook 20min doorspelen. Op het mooment dat hun de 3-2 maakte floot hij af..
Tegen welk team en welk team ben jij?
W.V.W.3 schreef:Ik vond de assist bij jullie 2e goal mooier
Daar kan Vleminckx nog een hele hoop van leren! Een bal met de kop zo panklaar neerleggen dat de spits er alleen nog maar tegenaan hoeft te lopen. Undertaker schreef:W.V.W.3 schreef:Ik vond de assist bij jullie 2e goal mooier
Daar kan Vleminckx nog een hele hoop van leren! Een bal met de kop zo panklaar neerleggen dat de spits er alleen nog maar tegenaan hoeft te lopen.
Hoe doe je dat? Ik bedoel, train je daar speciaal op of ben je gewoon met dat talent geboren?

Sandertjuh85 schreef:W.V.W.3 schreef:Undertaker schreef:SamSam schreef:W.V.W.3 schreef:Undertaker schreef:Kunnen we niet schriftelijk afdoen. Hoor net dat we (toch) een half elftal missen, waaronder onze twee spitsen. Wordt een makkie voor jullie.
psssst....wij hebben een geheimpje he
Verloren?
Was het maar waar!!!
WVW maakte in de 114e minuut gelijk 3-3.
Dat is overdreven , 110e minuut, nee inderdaad ,hij liet erg lang doorspelen , die wedstrijd naast ons was een kwartier na ons begonnen , en die waren al klaar! en die blessure van die jongen van jullie duurde geen kwartier volgens mij.....
Verder lullen we nergens over he
ach volgens mij is dat standaard bij WVW. Wij speelde daar vorig seizoen. En toen liet hij ook 20min doorspelen. Op het mooment dat hun de 3-2 maakte floot hij af..

rooie schreef:3-2 gewonnen van Valburg
Undertaker schreef:Wij vandaag in een bar slechte wedstrijd met 'slechts' 1-2 gewonnen van Overasseltse Boys. Door het missen van vele kansen bleef het tot het laatste moment spannend. Snel vergeten dus.

W.V.W.3 schreef:Bij ons is de koek op.
1-3 verloren van Blauw-Wit.

Keer terug naar Voetbal Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten