Amateurvoetbal

Discussieer hier over andere clubs, de KNVB, buitenlandse competities, Oranje etc.

Re: Amateurvoetbal

Berichtdoor T.S. » ma 08 maart 2010, 12:55

Union A1 7-0 Top Oss A1
hoe issettt
Staantribunes!
T.S.

Berichtdoor rooie » ma 08 maart 2010, 12:59

T.S. schreef:Union A1 7-0 Top Oss A1
hoe issettt

Dit hoort in het topic jeugdvoetbal lijkt me?
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
rooie

Berichtdoor Sandertjuh85 » ma 08 maart 2010, 13:21

W.V.W.3 schreef:
Undertaker schreef:
SamSam schreef:
W.V.W.3 schreef:
Undertaker schreef:Kunnen we niet schriftelijk afdoen. Hoor net dat we (toch) een half elftal missen, waaronder onze twee spitsen. Wordt een makkie voor jullie.

psssst....wij hebben een geheimpje he :redface:

Verloren :schater: ?

Was het maar waar!!!
WVW maakte in de 114e minuut gelijk 3-3. :angryfire:

Dat is overdreven , 110e minuut :crazy: , nee inderdaad ,hij liet erg lang doorspelen , die wedstrijd naast ons was een kwartier na ons begonnen , en die waren al klaar! en die blessure van die jongen van jullie duurde geen kwartier volgens mij.....

Verder lullen we nergens over he :biggrin:

ach volgens mij is dat standaard bij WVW. Wij speelde daar vorig seizoen. En toen liet hij ook 20min doorspelen. Op het mooment dat hun de 3-2 maakte floot hij af..
Sandertjuh85

Berichtdoor W.V.W.3 » ma 08 maart 2010, 13:23

Sandertjuh85 schreef:ach volgens mij is dat standaard bij WVW. Wij speelde daar vorig seizoen. En toen liet hij ook 20min doorspelen. Op het mooment dat hun de 3-2 maakte floot hij af..

Tegen welk team en welk team ben jij?
W.V.W.3

Berichtdoor rooie » ma 08 maart 2010, 13:28

Ben je trouwens al op de hoogte van de roddels over Weurt 1? Er wordt hier gefluisterd dat het hele eerste eftal op de schop gaat en dat een groot aantal Beuningse spelers (onderandere uit het 5de) een nieuw Weurt 1 willen vormen...
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
rooie

Berichtdoor W.V.W.3 » ma 08 maart 2010, 13:34

rooie schreef:Ben je trouwens al op de hoogte van de roddels over Weurt 1? Er wordt hier gefluisterd dat het hele eerste eftal op de schop gaat en dat een groot aantal Beuningse spelers (onderandere uit het 5de) een nieuw Weurt 1 willen vormen...

Haha...zo overdreven is het niet.
Tonnie van de Broek wordt de nieuwe trainer en die neemt een 3-tal jongens uit het 2e van Beuningen mee+nog 2 oudspelers van Beuningen.
Ook uit lagere elftallen gaan er nog een paar jongens terug en er komt er 1 van Groesbeekse boys en 1 van SCE.

Welk team is het 5e bij julle?
W.V.W.3

Berichtdoor rooie » ma 08 maart 2010, 13:39

W.V.W.3 schreef:
rooie schreef:Ben je trouwens al op de hoogte van de roddels over Weurt 1? Er wordt hier gefluisterd dat het hele eerste eftal op de schop gaat en dat een groot aantal Beuningse spelers (onderandere uit het 5de) een nieuw Weurt 1 willen vormen...

Haha...zo overdreven is het niet.
Tonnie van de Broek wordt de nieuwe trainer en die neemt een 3-tal jongens uit het 2e van Beuningen mee+nog 2 oudspelers van Beuningen.
Ook uit lagere elftallen gaan er nog een paar jongens terug en er komt er 1 van Groesbeekse boys en 1 van SCE.

Welk team is het 5e bij julle?

Hmm oke.. ik dacht dat het om een 8-9 tal jongens van hier ging maar dat is dan misschien niet waar :wink: Tsja hoe leg je uit welk team het vijfde is :biggrin: Zaten jullie daar vorig jaar niet bij in de competitie?

Maar goed het is sowieso wel goed dat er eens iets van Weurt 1 gemaakt wordt :tu:
rooie

Berichtdoor W.V.W.3 » ma 08 maart 2010, 13:44

rooie schreef:Hmm oke.. ik dacht dat het om een 8-9 tal jongens van hier ging maar dat is dan misschien niet waar :wink: Tsja hoe leg je uit welk team het vijfde is :biggrin: Zaten jullie daar vorig jaar niet bij in de competitie?

Maar goed het is sowieso wel goed dat er eens iets van Weurt 1 gemaakt wordt :tu:

Is het 5e dat team van Martijn Verkaauwen , en waar Koen Wintjes ook in speelde voorheen? ( die komt bijv. ook naar Weurt )Daar hebben wij idd bij in de competitie gezeten , zij werden toen kampioen.

Maar idd , het wordt tijd dat er iets gebeurd bij ons.
De oudjes , waaronder ook mijn Pa die jaar in jaar uit trouw gingen kijken gaan niet eens meer , en juist voor zulke mensen moet er weer een opleving komen.

De laatste keer dat er een beetje succes was is een jaar of 5 geleden toen we promoveerde naar de 5e klasse. Goed aanvoerder hadden we toen trouwens....... :biggrin:
W.V.W.3

Berichtdoor rooie » ma 08 maart 2010, 13:57

W.V.W.3 schreef:
rooie schreef:Hmm oke.. ik dacht dat het om een 8-9 tal jongens van hier ging maar dat is dan misschien niet waar :wink: Tsja hoe leg je uit welk team het vijfde is :biggrin: Zaten jullie daar vorig jaar niet bij in de competitie?

Is het 5e dat team van Martijn Verkaauwen , en waar Koen Wintjes ook in speelde voorheen? ( die komt bijv. ook naar Weurt )Daar hebben wij idd bij in de competitie gezeten , zij werden toen kampioen.

De oudjes , waaronder ook mijn Pa die jaar in jaar uit trouw gingen kijken gaan niet eens meer , en juist voor zulke mensen moet er weer een opleving komen.

De laatste keer dat er een beetje succes was is een jaar of 5 geleden toen we promoveerde naar de 5e klasse. Goed aanvoerder hadden we toen trouwens....... :biggrin:

Volgens mij is dat het 5de inderdaad. Ook Jan Janssen en broer spelen daar :wink: Ja en precies wat je zegt, juist voor die mensen is het leuk :tu:
Ik denk dat ik maar 1 keer hoef te raden wie toen de aanvoerder was :biggrin:
rooie

Berichtdoor W.V.W.3 » ma 08 maart 2010, 13:58

rooie schreef:
W.V.W.3 schreef:

Volgens mij is dat het 5de inderdaad. Ook Jan Janssen en broer spelen daar :wink: Ja en precies wat je zegt, juist voor die mensen is het leuk :tu:
Ik denk dat ik maar 1 keer hoef te raden wie toen de aanvoerder was :biggrin:

:biggrin:
W.V.W.3

Berichtdoor Sandertjuh85 » ma 08 maart 2010, 15:21

W.V.W.3 schreef:
Sandertjuh85 schreef:ach volgens mij is dat standaard bij WVW. Wij speelde daar vorig seizoen. En toen liet hij ook 20min doorspelen. Op het mooment dat hun de 3-2 maakte floot hij af..

Tegen welk team en welk team ben jij?

ik zat toen nog bij Nijmegen. Maar tegen welk team dat van jullie was durf ik je echt niet te vertellen.
Sandertjuh85

Berichtdoor Jurdie » ma 08 maart 2010, 17:33

Eindelijk weer gevoetbald njaa gekeken nog 1 wedstrijd toekijken ken ik ook weer voetballen. Volgende week valburg thuis ! word ook weer n moeilijke wedstrijd !
Jurdie

Berichtdoor Jomano » di 09 maart 2010, 21:19

W.V.W.3 schreef:Ik vond de assist bij jullie 2e goal mooier :tong:

:withstupid: Daar kan Vleminckx nog een hele hoop van leren! Een bal met de kop zo panklaar neerleggen dat de spits er alleen nog maar tegenaan hoeft te lopen.
Hoe doe je dat? Ik bedoel, train je daar speciaal op of ben je gewoon met dat talent geboren? :biggrin:
NEC wilde met de trap omhoog..........maar nemen de lift naar beneden!
Jomano

Berichtdoor W.V.W.3 » di 09 maart 2010, 22:43

Undertaker schreef:
W.V.W.3 schreef:Ik vond de assist bij jullie 2e goal mooier :tong:

:withstupid: Daar kan Vleminckx nog een hele hoop van leren! Een bal met de kop zo panklaar neerleggen dat de spits er alleen nog maar tegenaan hoeft te lopen.
Hoe doe je dat? Ik bedoel, train je daar speciaal op of ben je gewoon met dat talent geboren? :biggrin:

Vroeger veel in de spits gelopen , veel op getraint :tong:
W.V.W.3

Berichtdoor Kanchelskis » di 09 maart 2010, 22:55

Sandertjuh85 schreef:
W.V.W.3 schreef:
Undertaker schreef:
SamSam schreef:
W.V.W.3 schreef:
Undertaker schreef:Kunnen we niet schriftelijk afdoen. Hoor net dat we (toch) een half elftal missen, waaronder onze twee spitsen. Wordt een makkie voor jullie.

psssst....wij hebben een geheimpje he :redface:

Verloren :schater: ?

Was het maar waar!!!
WVW maakte in de 114e minuut gelijk 3-3. :angryfire:

Dat is overdreven , 110e minuut :crazy: , nee inderdaad ,hij liet erg lang doorspelen , die wedstrijd naast ons was een kwartier na ons begonnen , en die waren al klaar! en die blessure van die jongen van jullie duurde geen kwartier volgens mij.....

Verder lullen we nergens over he :biggrin:

ach volgens mij is dat standaard bij WVW. Wij speelde daar vorig seizoen. En toen liet hij ook 20min doorspelen. Op het mooment dat hun de 3-2 maakte floot hij af..

Toen wij tegen WVW speelde maakt WVW 3-1..meters buitenspel. Was het omslagpunt in de wedstrijd, de scheids wist dat het buitenspel was. Daarna kansloos verloren en de scheids keurt NA de wedstrijd de 3-1 af :crazy2:
Kanchelskis

Berichtdoor Gjuwdow » do 11 maart 2010, 23:31

Weet iemand meer over dvsg??

kan in ieder geval over valburg zeggen dat je de aanvoerder strak moet dekken. komt meeste gevaar vanuit en kan aardig voetballen!
Gjuwdow

Berichtdoor rooie » vr 12 maart 2010, 01:15

Bedankt, daar moeten we zondat tegen :biggrin: Over DVSG: ik deed toen niet mee, was geblesseerd. Ik heb gevlagd en vond het gewoon een goed collectief. Die jongens konden aardig voetballen, spelen al lang samen dat zie je gewoon. Voor in een paar gevaarlijk (snelle) jongens maar eigenlijk is het 'geheim' van DVSG gewoon dat ze goed samen spelen... :wink:
rooie

Berichtdoor Jomano » vr 12 maart 2010, 11:26

Wat rooie ook al schreef, DVSG is gewoon een hecht collectief, spelen al jaren samen (vanuit het 1e) en iedereen weet precies wat hij moet doen behorende bij zijn positie. De middenmidden (blonde lange haren, knieband om) bepaalt eigenlijk alles. Voorin hebben ze twee fysiek sterke spelers (spits en linksbuiten) die erg sterk aan de bal zijn en hun rechtsbuiten is erg snel, waar ze veel gebruik van proberen te maken. Hun kwetsbaarheid ligt toch wel achterin, waar ze niet de snelste zijn.
Gewoon vol d'r op klappen, dat hebben wij ook gedaan, en tot nu toe als enige ploeg nog met succes tegen hun. Succes!
Jomano

Berichtdoor rooie » zo 14 maart 2010, 15:56

3-2 gewonnen van Valburg :tu:
rooie

Berichtdoor Jurdie » zo 14 maart 2010, 16:08

rooie schreef:3-2 gewonnen van Valburg :tu:

lekker gevoetbald rooie volgende week woezik uit rob en ik zijn er weer bij :biggrin:
nu al 4 punten meer als vorig seizoen :tu:
wat heeft de rest gedaan uit onze competitie ?
Jurdie

Berichtdoor Jomano » zo 14 maart 2010, 21:35

Wij vandaag in een bar slechte wedstrijd met 'slechts' 1-2 gewonnen van Overasseltse Boys. Door het missen van vele kansen bleef het tot het laatste moment spannend. Snel vergeten dus.
Jomano

Berichtdoor Jurdie » zo 14 maart 2010, 22:00

Undertaker schreef:Wij vandaag in een bar slechte wedstrijd met 'slechts' 1-2 gewonnen van Overasseltse Boys. Door het missen van vele kansen bleef het tot het laatste moment spannend. Snel vergeten dus.

Ik zag het staan ja OB-AWC 1-2 dacht eerst dat OB n thuisfluiter had ofzo want lijkt me sterk dat t anders SLECHTS 1-2 was geworden!
Tegen JULLIE moeten wij nog spelen !
Jurdie

Berichtdoor W.V.W.3 » ma 15 maart 2010, 10:19

Bij ons is de koek op.
1-3 verloren van Blauw-Wit.
W.V.W.3

Berichtdoor Jomano » ma 15 maart 2010, 20:08

W.V.W.3 schreef:Bij ons is de koek op.
1-3 verloren van Blauw-Wit.

Heeft de scheids nu wel gewoon na 90 minuten afgefloten?? Lijkt er wel op, in ieder geval.

Ps, nog balletjes terug gekopt naar je keeper? :biggrin:
Jomano

Berichtdoor rooie » zo 21 maart 2010, 09:38

Afgelast! Jammooooor :td:
rooie

VorigeVolgende

Keer terug naar Voetbal Algemeen