LT schreef:Rooney dit seizoen al gezien?
Ja , jij Robben?
LT schreef:Rooney dit seizoen al gezien?

W.V.W.3 schreef:LT schreef:Rooney dit seizoen al gezien?
Ja , jij Robben?
LT schreef:W.V.W.3 schreef:LT schreef:Rooney dit seizoen al gezien?
Ja , jij Robben?
Ja, maar ik reageerde op Eniesee. Die stelde dat Rooney niet in het rijtje thuis hoorde.
Robben past in het rijtje Messi, Ronaldo, Ribery zoals Rooney past in het rijtje Torres, Villa, Ibrahimovic, Drogba.
Je hebt echte spitsen en vleugelspelers.LT schreef:W.V.W.3 schreef:LT schreef:Rooney dit seizoen al gezien?
Ja , jij Robben?
Ja, maar ik reageerde op Eniesee. Die stelde dat Rooney niet in het rijtje thuis hoorde.
Robben past in het rijtje Messi, Ronaldo, Ribery zoals Rooney past in het rijtje Torres, Villa, Ibrahimovic, Drogba.

LT schreef:W.V.W.3 schreef:LT schreef:Rooney dit seizoen al gezien?
Ja , jij Robben?

Eniesee schreef:LT schreef:W.V.W.3 schreef:LT schreef:Rooney dit seizoen al gezien?
Ja , jij Robben?
ik stelde dat Rooney niet beter is dan Robben.
LT schreef:Eniesee schreef:LT schreef:W.V.W.3 schreef:LT schreef:Rooney dit seizoen al gezien?
Ja , jij Robben?
ik stelde dat Rooney niet beter is dan Robben.
Rooney is als een peer, Robben is de appel... En je weet...

Danish Dynamite schreef:Wat een fantastisch kippevel moment als Beckham op Old Trafford het veld in komt.
necnmgn schreef:Danish Dynamite schreef:Wat een fantastisch kippevel moment als Beckham op Old Trafford het veld in komt.
Inderdaad, eigenlijk wel jammer dat hij die bal er niet inschoot, damn wat een knal zeg! En het was zeker geen makkelijke bal..
was wel mooi geweestbertje schreef:Schitterend trouwens ook om te zien dat je met een stel bij mekaar gekochte vedettes niet verder komen dan de kwart finale..
necnmgn schreef:bertje schreef:Schitterend trouwens ook om te zien dat je met een stel bij mekaar gekochte vedettes niet verder komen dan de kwart finale..
Zouden ze willen in Madrid, kwartfinale... dit was nog maar de 8e
bertje schreef:Schitterend trouwens ook om te zien dat je met een stel bij mekaar gekochte vedettes niet verder komen dan de kwart finale..

LT schreef:Gelukkig is Rooney nooit beslissend, anders zou die wel bij de vijf beste aanvallers ter wereld horen....

SamSam schreef:LT schreef:Gelukkig is Rooney nooit beslissend, anders zou die wel bij de vijf beste aanvallers ter wereld horen....
Maar LT, Higuaín die in de top 5 staat, en waarvan ik zei dat hij niet zo goed is, schoot ook een bal voor op en goal op de paalMaakt dat mij een kenner?
ja
Sandertjuh85 schreef:SamSam schreef:LT schreef:Gelukkig is Rooney nooit beslissend, anders zou die wel bij de vijf beste aanvallers ter wereld horen....
Maar LT, Higuaín die in de top 5 staat, en waarvan ik zei dat hij niet zo goed is, schoot ook een bal voor op en goal op de paalMaakt dat mij een kenner?
ja
nee dat maakt van jou iemand die heel af en toe een keer een samenvatting van madrid kijkt en daarover maar wat roept..
Iedereen die jongen ziet voetballen en dr een beetje verstand van heeft ziet gewoon dat dit een hele goede speler is. Noem maar een betere spits van zijn leeftijd..

Sandertjuh85 schreef: Noem maar een betere spits van zijn leeftijd..
Keer terug naar Voetbal Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast