Champions League

Discussieer hier over andere clubs, de KNVB, buitenlandse competities, Oranje etc.

Re: Champions League

Berichtdoor Curva » vr 30 jul 2010, 10:40

Necco schreef:Kom op, je denkt toch niet dat een club als Ajax structureel rond de 9e plaats gaat spelen? Daar is die club gewoon te groot voor. NEC zal zelf zo hoog mogelijk moeten eindigen en daarbij hopen op voldoende europese plaatsen. Hoe zuur is het om nu 8e te worden terwijl voor het eerst die plaats geen recht op play-offs geeft....

nee niet structureel, maar een zwakker ajax betekent wel dat de kans dat je ooit boven ze eindigt een stuk groter wordt.
Curva

Berichtdoor BIESKE » vr 30 jul 2010, 13:00

Necco schreef:Kom op, je denkt toch niet dat een club als Ajax structureel rond de 9e plaats gaat spelen? Daar is die club gewoon te groot voor. NEC zal zelf zo hoog mogelijk moeten eindigen en daarbij hopen op voldoende europese plaatsen. Hoe zuur is het om nu 8e te worden terwijl voor het eerst die plaats geen recht op play-offs geeft....

Gelukkig hoeven we ons daar geen zorgen over te maken.
BIESKE

Berichtdoor BIESKE » wo 04 aug 2010, 21:01

vd Wiel heeft schijnbaar nog vakantie.
BIESKE

Berichtdoor Don Corleone » wo 04 aug 2010, 21:04

:schater: :tong:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"
Don Corleone

Berichtdoor VZH » wo 04 aug 2010, 21:43

pff wel slecht voor nederlands voetbal zeg!!

ajax gaat never door, best zielig eigenlijk!
ze hebben altijd zo'n grote mond maar zijn dramatisch
VZH

Berichtdoor K03N » wo 04 aug 2010, 21:44

VZH schreef:pff wel slecht voor nederlands voetbal zeg!!

Vorige week was er een groot verschil met de 1e en 2e helft, laten we hopen dat dat weer gebeurd.

Fener lijkt thuis te verliezen van de Young Boys (nog 20 minuten), Stoch heeft rood gekregen.
K03N

Berichtdoor jd » wo 04 aug 2010, 21:49

En dat is ineens goed voor het nederlands voetbal!
Ät gul snö, det kan vara öl!
jd

Berichtdoor K03N » wo 04 aug 2010, 21:49

En 2 minuten later stond het 1-2 :crazy: nu moet PAOK gewoon 2x scoren :crazy:
K03N

Berichtdoor VZH » wo 04 aug 2010, 21:50

K03N schreef:
VZH schreef:pff wel slecht voor nederlands voetbal zeg!!

Vorige week was er een groot verschil met de 1e en 2e helft, laten we hopen dat dat weer gebeurd.

Fener lijkt thuis te verliezen van de Young Boys (nog 20 minuten), Stoch heeft rood gekregen.

nou ik heb vertraging met mijn stream, maar ik neem men woorden in
VZH

Berichtdoor DR » wo 04 aug 2010, 21:58

In 10 minuten van 1-0 naar 2-3. En ik denk dat de wedstrijd uit de hand gaat lopen, overtredingen worden groffer.
DR

Berichtdoor Stefannec » wo 04 aug 2010, 22:16

Wat dom van Anita, en dat moet de nieuwe linksback van Nederland worden hoop het niet.
Jippiekajee motherfucker!!!
Stefannec

Berichtdoor mschr » wo 04 aug 2010, 22:18

Die penalty had ik ook gestopt.
mschr

Berichtdoor BIESKE » wo 04 aug 2010, 22:38

Ik zeg.................Stekelenburg heel veel veren in de reet stoppen.
Wat was het weer matig zeg, met name verdedigend.
BIESKE

Berichtdoor K03N » wo 04 aug 2010, 22:43

BIESKE schreef:Ik zeg.................Stekelenburg heel veel veren in de reet stoppen.

Stekelenburg had ook een paar slechte momenten...

Was inderdaad heel matig van Ajax. Hoeveel kansen hebben ze wel niet weggegeven na de 1-3, had makkelijk 4-3 kunnen worden. Suarez is wel een geweldige speler, altijd zo gevaarlijk en beslissend. Wel dat jammer dat het nooit zonder de nare trekjes gaat, waarom weer zo boos tegen Jol?
K03N

Berichtdoor BIESKE » wo 04 aug 2010, 22:44

K03N schreef:
BIESKE schreef:Ik zeg.................Stekelenburg heel veel veren in de reet stoppen.

Was inderdaad heel matig van Ajax. Hoeveel kansen hebben ze wel niet weggegeven na de 1-3, had makkelijk 4-3 kunnen worden. Suarez is wel een geweldige speler, altijd zo gevaarlijk en beslissend. Wel dat jammer dat het nooit zonder de nare trekjes gaat, waarom weer zo boos tegen Jol?

Klopt, ook een paar slechte momenten, maar wel op de beslissende momenten baas. De pingel en het moment dat ie de bal van de voet plukt, doel ik dan op.
BIESKE

Berichtdoor Danish Dynamite » wo 04 aug 2010, 22:59

BIESKE schreef:
K03N schreef:

Klopt, ook een paar slechte momenten, maar wel op de beslissende momenten baas. De pingel en het moment dat ie de bal van de voet plukt, doel ik dan op.

Maar met de 3-3- gaat hij toch weer de fout in, samen met vertonghen.
Die pingel waqs gewoon heel slecht genomen.

Maar ja ze zijn door en dat telt, al hebben ze maar 2 puntjes voor nederland gehaald, wat gewoon slecht is.
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

Berichtdoor mschr » wo 04 aug 2010, 23:05

Zagreb uitgeschakeld door een stelletje Moldaven uit Tiraspol...
mschr

Berichtdoor Pol » do 05 aug 2010, 00:27

Danish Dynamite schreef:Maar ja ze zijn door en dat telt, al hebben ze maar 2 puntjes voor nederland gehaald, wat gewoon slecht is.

Dat deed toch niet ter zake als het om Ajax ging?
www.detrouwehonden.nl
Pol

Berichtdoor vak Oost » do 05 aug 2010, 07:50

mschr schreef:Die penalty had ik ook gestopt.

een beetje kenner schiet deze pingel gewoon simpel binnen
voetbal: de belangrijkste bijzaak in het leven
vak Oost

Berichtdoor CHEF » do 05 aug 2010, 08:24

Pol schreef:
Danish Dynamite schreef:Maar ja ze zijn door en dat telt, al hebben ze maar 2 puntjes voor nederland gehaald, wat gewoon slecht is.

Voor ajax telt het wel,voor DD niet,en dat is wat hij zegt.
CHEF

Berichtdoor Danish Dynamite » do 05 aug 2010, 09:11

Pol schreef:

Ik had er inderdaad geen traan om gelaten als ze verloren hadden, sterker nog dan was er een glimlach op mijn gezicht gekomen, maar het boeit me inderdaad verder helemaal niks ofdat ze nu wel of geen punten halen voor nederland, maar voor hunzelf wel willen ze ooit weer eens rechtsstreeks geplaatst worden voor het hoofdtoernooi.

Maar ondanks dat dat mij niet boeit, mag ik het hoop ik toch nog wel slecht van ajax vinden dat ze maar 2 puntjes hebben gehaald?????
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

Berichtdoor Ron Delgado » do 05 aug 2010, 09:52

Zo te zien is Ajax net niet geplaatst bij de loting. Ze staan één punt achter Dinamo Kiev. Dan mogen de kenners me vertellen of die twee gemiste punten van deze weken daar de oorzaak van zijn. Werder, Sevilla, Zenith, Kiev of Spurs : het lijken me allemaal eindstations voor de Arenisten.
Get up! Stay on the scene.
Ron Delgado

Berichtdoor Bleum » do 05 aug 2010, 10:04

Ron Delgado schreef:Zo te zien is Ajax net niet geplaatst bij de loting. Ze staan één punt achter Dinamo Kiev. Dan mogen de kenners me vertellen of die twee gemiste punten van deze weken daar de oorzaak van zijn. Werder, Sevilla, Zenith, Kiev of Spurs : het lijken me allemaal eindstations voor de Arenisten.

Ik lees juist dit:

Ajax profiteert van uitschakeling Fenerbahçe
Ajax weet vrijdag wie in de vierde voorronde van de Champions League de tegenstander wordt, maar de vijf opties zijn al bekend. Onder meer Sampdoria en Sporting Braga behoren tot de mogelijkheden.

Ajax is bij de loting geplaatst en ontloopt daardoor Sevilla, Werder Bremen, Zenit Sint-Petersburg en Tottenham Hotspur. De Amsterdammers profiteren van de uitschakeling van Fenerbahçe. Als de Turken er in waren geslaagd Young Boys te verslaan, dan had Ajax geen geplaatste status gehad.

Mogelijke tegenstanders zijn nu Dinamo Kiev, Sampdoria, Sporting Braga, AJ Auxerre en Young Boys. Met name Sampdoria lijkt een zware dobber te worden. De Italianen eindigden op een verrassende vierde plaats en hebben met Antonio Cassano en Giampaolo Pazzini een zeer sterke voorhoede.

Sporting Braga was in de derde voorronde te sterk voor Celtic. In Portugal werd het 3-0 en de return in Schotland eindigde woensdag in een 2-1 zege voor Celtic. Het stugge Dinamo Kiev won twee keer van AA Gent (3-0 en 3-1), terwijl AJ Auxerre nog niet in actie kwam. De Fransen eindigden vorig jaar als derde, met zeven punten achterstand op kampioen Olympique Marseille.
Vroeger ging men voor club, stad en eer, tegenwoordig staat alles in het teken van meer meer meer!
Bleum

Berichtdoor BIESKE » do 05 aug 2010, 10:09

Bleum schreef:
Ron Delgado schreef:Zo te zien is Ajax net niet geplaatst bij de loting. Ze staan één punt achter Dinamo Kiev. Dan mogen de kenners me vertellen of die twee gemiste punten van deze weken daar de oorzaak van zijn. Werder, Sevilla, Zenith, Kiev of Spurs : het lijken me allemaal eindstations voor de Arenisten.

Ik lees juist dit:

Ajax profiteert van uitschakeling Fenerbahçe
Ajax weet vrijdag wie in de vierde voorronde van de Champions League de tegenstander wordt, maar de vijf opties zijn al bekend. Onder meer Sampdoria en Sporting Braga behoren tot de mogelijkheden.

Ajax is bij de loting geplaatst en ontloopt daardoor Sevilla, Werder Bremen, Zenit Sint-Petersburg en Tottenham Hotspur. De Amsterdammers profiteren van de uitschakeling van Fenerbahçe. Als de Turken er in waren geslaagd Young Boys te verslaan, dan had Ajax geen geplaatste status gehad.

Mogelijke tegenstanders zijn nu Dinamo Kiev, Sampdoria, Sporting Braga, AJ Auxerre en Young Boys. Met name Sampdoria lijkt een zware dobber te worden. De Italianen eindigden op een verrassende vierde plaats en hebben met Antonio Cassano en Giampaolo Pazzini een zeer sterke voorhoede.

Sporting Braga was in de derde voorronde te sterk voor Celtic. In Portugal werd het 3-0 en de return in Schotland eindigde woensdag in een 2-1 zege voor Celtic. Het stugge Dinamo Kiev won twee keer van AA Gent (3-0 en 3-1), terwijl AJ Auxerre nog niet in actie kwam. De Fransen eindigden vorig jaar als derde, met zeven punten achterstand op kampioen Olympique Marseille.

Dit rijtje zag ik gister op tv ook voorbij komen.
BIESKE

Berichtdoor henkie1234 » do 05 aug 2010, 10:15

Op de nieuwe ranking staat kiev net boven ajax maar er staat ook bij:

This ranking is used for the seeding of draws for 2011/2012 competitions.
henkie1234

VorigeVolgende

Keer terug naar Voetbal Algemeen