necnmgn schreef:En even voor de lachspieren, hier het eigen doelpunt van Kivuvu![]()
http://www.youtube.com/watch?v=o6wq-DFgDvQ
Kenners weten dat Kivuvu evenals een Vleminckx nooit in het eigen strafschopgebied moet staan.
necnmgn schreef:En even voor de lachspieren, hier het eigen doelpunt van Kivuvu![]()
http://www.youtube.com/watch?v=o6wq-DFgDvQ
AGOVV: "Carmelia was niet goed genoeg"
Shanon Carmelia hoeft niet langer te hopen op een contract bij AGOVV Apeldoorn. De voormalig speler van NEC is volgens de nieuwe trainer Hans de Koning niet goed genoeg voor het niveau van de club uit de Jupiler League.
"Hij was niet goed genoeg", zo zei De Koning tegenover De Stentor. Maandag mocht de nieuwe trainer van AGOVV wel een nieuwe stagiair begroeten. Jean Black (foto) krijgt de komende dagen de tijd een contract af te dwingen bij de ploeg uit Apeldoorn.
De 21-jarige Black speelde afgelopen seizoen voor FC Eindhoven, waarvoor hij zes keer in actie kwam. In totaal kwam Black tot 88 speelminuten, daarin wist de jongeling een keer te scoren en een assist te geven. Eerder werd al bekend dat AGOVV in gesprek is met Cees Keizer en Ugur Yildirim over een mogelijk dienstverband, terwijl ook Mike van der Kooy in beeld. voetbalprimeur
Sandor Popovics is de nieuwe trainer van RBC Roosendaal. De voormalig coach van onder meer De Graafschap en NEC volgt Rini Coolen op, die onlangs naar Adelaide United vertrok.
Oud-international Peter van Vossen (foto, 42) wordt de assistent van Popovics (71) in Roosendaal. Eerder vervulde hij dezelfde functie bij AGOVV. Popovics was in het verleden al een tijd werkzaam als hoofdscout bij RBC.
Demtsjenko schreef:en bovendien hebben ze gewonnen... als ze nou verloren hadden door zijn eigen doelpunt dan was schlemiel op z'n plaats geweest... nu niet...

Danish Dynamite schreef:Na vorige week van OB verloren te hebben, heeft Tim Janssen met Esbjerg ook de 2e competitiewedstrijd verloren, met 2-1 van FuCK.
Tim Janssen schreef:Danish Dynamite schreef:Na vorige week van OB verloren te hebben, heeft Tim Janssen met Esbjerg ook de 2e competitiewedstrijd verloren, met 2-1 van FuCK.
Is dat een lekker ploegje dat fc Fuck

Frans schreef:En Popovics is alweer weg.....
Jeroen schreef:Naim Aarab naar Charleroi.

Prent hoopt Zweden achter zich te laten in ruil voor nieuw avontuur
Vrijdag, 30 juli 2010 om 09:20
Alexander Prent hoopt zijn loopbaan in Zweden zo snel mogelijk achter zich te laten. De aanvaller, die in 2008 NEC Nijmegen verruilde voor een avontuur bij Halmstads BK, komt in Scandinavië betrekkelijk weinig aan spelen toe en hoopt zijn heil ergens anders te kunnen zoeken. Prent kwam dit seizoen slechts drie keer als basisklant binnen de lijnen.
/
“Doordat mijn contract pas op 31 december afloopt, zijn ze niet bereid me transfervrij te laten vertrekken”, zo liet Prent tegenover Voetbal International weten. “Aan de andere kant kan de leiding pas over vijf weken aangeven of ik voor contractverlenging in aanmerking kom”, aldus Prent, die weinig tevreden is over de huidige stand van zaken. “Vaak genoeg val ik sterk in, maar kennelijk is dat niet genoeg.”
De 27-jarige vervolgt: “Gezien onze wisselvalligheid verdien ik meer kansen. Maar er is geen peil op te trekken. Deze zomer was ik graag vertrokken. Sportief is mijn tijd bij Halmstads tegengevallen, dat besef ik maar al te goed. Mocht de club alsnog een aanbieding doen, dan moet ik daar heel goed over nadenken. Eigenlijk ben ik gewoon toe aan een nieuw avontuur.” voetbalzone
aan mooie woorden en interviews nooit een gebrek bij Youssef Frans schreef:Slaat ook nergens op dat Feyenoord-verhaal! El-Ak zegt nu met weinig woorden voor het eerst dat ie ook zelf deels schuldig is aan zijn breuk bij NEC.
Keer terug naar Vroeger tijden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten