Joël Tshibamba

N.E.C. bestaat 109 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!

Re: Joël Tshibamba

Berichtdoor Michael » do 29 jul 2010, 16:51

T.I.G.O. schreef:
Michael schreef:
DB schreef:Ben benieuwd. Betekent Lech Poznán zijn eindstation, staan die vreselijk voor lul. Groeit die in de toekomst naar een goede club in Engeland/Spanje/Duitsland/Frankrijk/Italië toe, staan NEC vreselijk voor lul en de meesten hier ook aangezien zij vinden dat die zich heel erg overschat en zogenaamd niets heeft bijgeleerd.

Wat een onzin zeg. Zelfs al komt hij bij barca terecht zal ik er geen nacht slechter van slapen. Moet je dan eeuwig op zo'n "talent" gaan wachten? Blij dat NEC hem weg geeft gestuurd. :tu:

Als hij,en al die anderen, in hun verdere carriere geen gekke dingen doen moet men zich hier toch ernstig achter de oren gaan krabben wat betreft begeleiding van onze jonge talenten

Hoezo? Hier is de tijd en geld er gewoon niet voor. Op een gegeven moment wordt zo'n jongen ook ouder en waarschijnlijk meestal ook verstandiger. Dan kun je er als kleine club toch niet op gaan zitten wachten en hopen? Ze hebben nog hun best gedaan om hem bij Top te laten rijpen, dat gaat dan ook weer niet goed, maar op een gegeven moment is de koek gewoon op...
Michael

Berichtdoor NiMwEgUh » do 29 jul 2010, 21:34

Dat met karim is waar hij heeft zelf alleen douw gegeven.
Joel kan wel voetballen alleen jammer dat allemaal niet zo gelopen is hier.
En hij heeft heus wel zijn dingetjes hoor echt niet zo dat die brave jongen is.
NiMwEgUh

Berichtdoor Mavage » do 29 jul 2010, 21:41

Ik heb het altijd geroepen en zal het blijven roepen: Het is eeuwig zonde dat Tshibamba weg is gegaan. Iemand met zo veel talent moet je niet wegsturen omdat een of andere Canadese grappenmaker dat wil, om het vervolgens nooit meer een kans te gunnen.
Suicidal glory is the luxury of the irrsponsible.
Mavage

Berichtdoor Legendario » do 29 jul 2010, 22:34

Mavage schreef:Ik heb het altijd geroepen en zal het blijven roepen: Het is eeuwig zonde dat Tshibamba weg is gegaan. Iemand met zo veel talent moet je niet wegsturen omdat een of andere Canadese grappenmaker dat wil, om het vervolgens nooit meer een kans te gunnen.

Volgens mij lag het niet alleen aan Lodeweges hoor. Die heeft toegestaan hem te verhuren, maar bij Top is hij weggestuurd en toen was hij bij NEC niet meer welkom. Toen was Lodeweges al weg, dacht ik. Mochten Brookhuis/Rip/Aalbers/Vloet iets in hem gezien hebben, dan hadden ze hem in de winterstop echt niet laten gaan.
La vida son dos días y hoy llueve...
Legendario

Berichtdoor T.I.G.O. » vr 30 jul 2010, 00:10

Danish Dynamite schreef:
T.I.G.O. schreef:
Michael schreef:
DB schreef:Ben benieuwd. Betekent Lech Poznán zijn eindstation, staan die vreselijk voor lul. Groeit die in de toekomst naar een goede club in Engeland/Spanje/Duitsland/Frankrijk/Italië toe, staan NEC vreselijk voor lul en de meesten hier ook aangezien zij vinden dat die zich heel erg overschat en zogenaamd niets heeft bijgeleerd.

Wat een onzin zeg. Zelfs al komt hij bij barca terecht zal ik er geen nacht slechter van slapen. Moet je dan eeuwig op zo'n "talent" gaan wachten? Blij dat NEC hem weg geeft gestuurd. :tu:

Als hij,en al die anderen, in hun verdere carriere geen gekke dingen doen moet men zich hier toch ernstig achter de oren gaan krabben wat betreft begeleiding van onze jonge talenten

Wat de volgende spelers betreft hoeft men zich hier al niet meer achter de oren te krabben dan: John, Bouaouzan, van Beukering zijn namen die me zo al te binnen schieten, en met de rest is het inderdaad afwachten.

Lezen Eagle,ik had het over ONZE JONGE TALENTEN :biggrin: de eigen kweek dus,kijk dat andere spul daar kon je bij sommigen de klok al op gelijk zetten toen ze kwamen.

Wat niet wegneemt dat ik die klok niet wilde zijn bij die gasten(john,boea enz) :redface:
2008 super,2009 drama..schuld?die slimme clausules waardoor de besten bijna gratis de deur uitlopen.
T.I.G.O.

Berichtdoor Danish Dynamite » vr 30 jul 2010, 15:14

T.I.G.O. schreef:
Danish Dynamite schreef:
T.I.G.O. schreef:
Michael schreef:

Wat de volgende spelers betreft hoeft men zich hier al niet meer achter de oren te krabben dan: John, Bouaouzan, van Beukering zijn namen die me zo al te binnen schieten, en met de rest is het inderdaad afwachten.

Lezen Eagle,ik had het over ONZE JONGE TALENTEN :biggrin: de eigen kweek dus,kijk dat andere spul daar kon je bij sommigen de klok al op gelijk zetten toen ze kwamen.

Wat niet wegneemt dat ik die klok niet wilde zijn bij die gasten(john,boea enz) :redface:

Welke andere EIGEN talenten zijn er buiten hem nog meer weggestuurd dan? :tong:
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

Vorige

Keer terug naar Vroeger tijden