TheRock schreef:Weet iemand wanneer zijn contract afloopt?

Danish Dynamite schreef:Geen Lasse naar de WK dus.
henkie1234 schreef:Danish Dynamite schreef:Geen Lasse naar de WK dus.
NIet meer dan logisch , gezien zijn afgelopen jaar.
Ben je trouwens voor nederland of voor denemarken?

Lasse Schøne skuffet
Morten Olsen fandt ikke plads til Lasse Schøne i sin VM-trup til stor skuffelse for Nijmegen-spilleren
17:57 - 10. maj. 2010 | Hans-Henrik Hare
I sensommeren lignede han en sikker mand i VM-truppen.
Men Lasse Schønes alvorlige skade, der har holdt ham ude det meste af sæsonen i hollandsk fodbold, har betydet, at han ikke bliver en del af mandskabet, der drager til Sydafrika i slutningen af måneden for at deltage i VM.
Og det skuffede naturligvis den offensive spiller, da landstræner Morten Olsen for en uges tid siden fortalte ham om beslutningen.
- Jeg er skuffet over ikke at være udtaget - det er klart. Jeg ville meget gerne være med i truppen, så selvfølgelig skal jeg være skuffet. Skaden har selvfølgelig betydet meget. Jeg er klar igen men har kun spillet et par kampe for andetholdet og en for førsteholdet. Det har ikke været nok til at komme med, siger Schøne til tipsbladet.dk.
Han debuterede sidste år og scorede mod Chile.
- Skuffelsen er der, men den er ikke lige så stor, som hvis jeg havde været skadesfri, siger Lasse Schøne.

Danish Dynamite schreef:De teleurstelling is er, maar die is niet zo groot als die was geweest als ik er niet bij had gezeten als ik niet geblesseerd was geweest, aldus Lasse Schöne.
mschr schreef:Danish Dynamite schreef:De teleurstelling is er, maar die is niet zo groot als die was geweest als ik er niet bij had gezeten als ik niet geblesseerd was geweest, aldus Lasse Schöne.
De teleurstelling zal groter zijn bij Carlos. NU hebben we geen geld om aankopen te doen voor komend seizoen.
Pikkie schreef:mschr schreef:Danish Dynamite schreef:De teleurstelling is er, maar die is niet zo groot als die was geweest als ik er niet bij had gezeten als ik niet geblesseerd was geweest, aldus Lasse Schöne.
De teleurstelling zal groter zijn bij Carlos. NU hebben we geen geld om aankopen te doen voor komend seizoen.
Dan lijkt me dit toch het moment om met Lasse om de tafel te gaan zitten en te trachten zijn contract open te breken tot minimaal 2013-214.
Super-Simr schreef:Pikkie schreef:mschr schreef:Danish Dynamite schreef:De teleurstelling is er, maar die is niet zo groot als die was geweest als ik er niet bij had gezeten als ik niet geblesseerd was geweest, aldus Lasse Schöne.
Dan lijkt me dit toch het moment om met Lasse om de tafel te gaan zitten en te trachten zijn contract open te breken tot minimaal 2013-214.
Zeker! Langjarig!
Hadden ze al tijdens zijn blessure moeten doen...
Denk je echt dat Lasse speelminuten had gekregen op het WK? Zijn selectie had NEC nauwelijks meer geld opgeleverd bij een verkoopmschr schreef:Danish Dynamite schreef:De teleurstelling is er, maar die is niet zo groot als die was geweest als ik er niet bij had gezeten als ik niet geblesseerd was geweest, aldus Lasse Schöne.
nimmacity schreef:Lasse Schöne komt naar NEC! De aanvaller van De Graafschap tekent een driejarig contract (met een optie voor een vierde jaar) open breken en nog 3 jaar.

DR schreef:nimmacity schreef:Lasse Schöne komt naar NEC! De aanvaller van De Graafschap tekent een driejarig contract (met een optie voor een vierde jaar) open breken en nog 3 jaar.
nimmacity schreef:Lasse Schöne komt naar NEC! De aanvaller van De Graafschap tekent een driejarig contract (met een optie voor een vierde jaar) open breken en nog 3 jaar.

Mark Ariaans schreef:nimmacity schreef:Lasse Schöne komt naar NEC! De aanvaller van De Graafschap tekent een driejarig contract (met een optie voor een vierde jaar) open breken en nog 3 jaar.
Heb je gezopen of zo?
necnmgn schreef:Mark Ariaans schreef:nimmacity schreef:Lasse Schöne komt naar NEC! De aanvaller van De Graafschap tekent een driejarig contract (met een optie voor een vierde jaar) open breken en nog 3 jaar.
Heb je gezopen of zo?
Zoiets red ik niet met alleen zuipen hoor
Super-Simr schreef:Ik zie het nog wel gebeuren dat N.E.C., vlak voor het sluiten van de markt, Schöne verkoopt... Simpelweg omdat men het geld niet kon weigeren!
Op het moment dat dat gebeurt is het echt definitief afgelopen met N.E.C. (voetballend gezien).
Gaan we namelijk weer zo een jaar tegemoet als het vorige...

Als er een flink bedrag wordt betaald, dan kan NEC niet anders. Maar zonder Schone kunnen we alleen maar scoren uit corners of vrije trappen. Alle creativiteit is dan weg.H-Zenkamp schreef:Super-Simr schreef:Ik zie het nog wel gebeuren dat N.E.C., vlak voor het sluiten van de markt, Schöne verkoopt... Simpelweg omdat men het geld niet kon weigeren!
Op het moment dat dat gebeurt is het echt definitief afgelopen met N.E.C. (voetballend gezien).
bvg schreef:Als er een flink bedrag wordt betaald, dan kan NEC niet anders. Maar zonder Schone kunnen we alleen maar scoren uit corners of vrije trappen. Alle creativiteit is dan weg.H-Zenkamp schreef:Super-Simr schreef:Ik zie het nog wel gebeuren dat N.E.C., vlak voor het sluiten van de markt, Schöne verkoopt... Simpelweg omdat men het geld niet kon weigeren!

Super-Simr schreef:Ik zie het nog wel gebeuren dat N.E.C., vlak voor het sluiten van de markt, Schöne verkoopt... Simpelweg omdat men het geld niet kon weigeren!
Keer terug naar Spelers & Technische staf
Gebruikers op dit forum: Don Corleone en 0 gasten