volgens de amerikaanse seksguru b.clinton , is felattio geen seks, en al helemaal niet met een microfoon...
volgens de amerikaanse seksguru b.clinton , is felattio geen seks, en al helemaal niet met een microfoon...
bertje schreef:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/377083/1/1/50/gemaskerde-man-schrikt-nijmeegse-jeugd-op.htmlvak Oost schreef:bertje schreef:http://frontpage.fok.nl/nieuws/377083/1/1/50/gemaskerde-man-schrikt-nijmeegse-jeugd-op.html

ernie schreef::jestera:

jackameland schreef:Ik kon het meteen goed lezen, hoefde niet zoals jullie aan de hoeken van mijn mogen te trekken.
jackameland schreef:Ik kon het meteen goed lezen, hoefde niet zoals jullie aan de hoeken van mijn ogen te trekken.
Curva schreef:jackameland schreef:Ik kon het meteen goed lezen, hoefde niet zoals jullie aan de hoeken van mijn ogen te trekken.
Hé jack, 2 keer nummer 46 met kroepoek
vak Oost schreef:

jackameland schreef:Curva schreef:jackameland schreef:Ik kon het meteen goed lezen, hoefde niet zoals jullie aan de hoeken van mijn ogen te trekken.
Komt er aan, sambal bij?
Curva schreef:jackameland schreef:Curva schreef:jackameland schreef:Ik kon het meteen goed lezen, hoefde niet zoals jullie aan de hoeken van mijn ogen te trekken.
Komt er aan, sambal bij?
lekkel!
zeg 's, Gij kende zeker geen wheelie, of wel?
(voor de insiders..)
Curva schreef:jackameland schreef:Curva schreef:jackameland schreef:Ik kon het meteen goed lezen, hoefde niet zoals jullie aan de hoeken van mijn ogen te trekken.
Komt er aan, sambal bij?
lekkel!
(voor de insiders..)
mad dog schreef:Curva schreef:jackameland schreef:Curva schreef:jackameland schreef:Ik kon het meteen goed lezen, hoefde niet zoals jullie aan de hoeken van mijn ogen te trekken.
Komt er aan, sambal bij?
lekkel!
(voor de insiders..)
Het mihoen meegenomen die kut!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast