Op vakantie

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.

Re: Op vakantie

Berichtdoor Curva » di 27 jul 2010, 15:03

NEC4EVER schreef:
MarcoNMGN schreef:Litouwen-Wit Rusland-Oekraine
Vrijdag is het zo ver :hail:

Ik weet niet wat jij vrijdag doet, maar ik ben er donderdag al :biggrin:

wit-rusland? dat was een echte droeftoeterbedoening de laatste keer dat ik daar was..... Oekraine daarentegen was super!
Mocht je in litouwen naar Kaunas gaan laat dan ff weten of het echt zo was dat daar ontzettend lekkere w**ven rondliepen of dat dat toendertijd kwam omdat ik straalbezopen was.....
Curva

Berichtdoor MarcoNMGN » di 27 jul 2010, 15:14

Curva schreef:
NEC4EVER schreef:
MarcoNMGN schreef:Litouwen-Wit Rusland-Oekraine
Vrijdag is het zo ver :hail:

Ik weet niet wat jij vrijdag doet, maar ik ben er donderdag al :biggrin:

wit-rusland? dat was een echte droeftoeterbedoening de laatste keer dat ik daar was..... Oekraine daarentegen was super!
Mocht je in litouwen naar Kaunas gaan laat dan ff weten of het echt zo was dat daar ontzettend lekkere w**ven rondliepen of dat dat toendertijd kwam omdat ik straalbezopen was.....

Kaunas zijn we al eens geweest en daar lopen idd ontzettend lekker meiden rond, maar dat geld voor Oekraine eigenlijk nog veel meer. Wij hebben inderdaad ook gehoord dat Wit-Rusland niet veel aan is dus dan gaan we met gierende banden naar Oekraine toe :hail:
Bjorn
MarcoNMGN

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » do 29 jul 2010, 10:23

Ik zit ondertussen alweer een week in Espagna, gelukkig in het catalaanse gedeelte.

Voor de mensen die het interessant vinde": het is op het strand 40 graden. in de winkelstraten met schaduw 35.

Wij vermaken ons prima....... :biggrin:
Cillissen, Otten Nuyting en Latupeirissa, NEC krijgt weer ouwerwetse uitstraling!!!!
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor Danish Dynamite » do 29 jul 2010, 13:35

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Ik zit ondertussen alweer een week in Espagna, gelukkig in het catalaanse gedeelte.

Voor de mensen die het interessant vinde": het is op het strand 40 graden. in de winkelstraten met schaduw 35.

Veel plezier nog daar in het warme zuiden. :tu:
Lasse, Velkommen tilbage på banen. :sjaal:
Danish Dynamite

Berichtdoor LT » do 29 jul 2010, 14:50

Ik ben ook weer terug van Albufeira/Algarve. Echte aanrader, met welk doel je ook vakantie gaat voeren. Uiteindelijk is het trouwens geen Sevilla en geen Lissabon geworden maar hebben we met een autootje door de Algarve getourd. FIESA (zandsculpturenfestival) was echt heel erg gaaf om te zien trouwens, bedankt voor de tips!
LT
Moderator

Berichtdoor Legendario » do 29 jul 2010, 14:55

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Ik zit ondertussen alweer een week in Espagna, gelukkig in het catalaanse gedeelte.

:crazy2: :wink:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Voor de mensen die het interessant vinde": het is op het strand 40 graden. in de winkelstraten met schaduw 35.

Veel plezier nog daar in het warme noorden. :tu:
La vida son dos días y hoy llueve...
Legendario

Berichtdoor Harold, ForzaNEC.nl » vr 30 jul 2010, 11:30

Legendario schreef: Veel plezier nog daar in het warme noorden. :tu:
tnx gaat helemaal goed komen :biggrin:
Cillissen, Otten Nuyting en Latupeirissa, NEC krijgt weer ouwerwetse uitstraling!!!!
Harold, ForzaNEC.nl

Berichtdoor OAFFERE » ma 02 aug 2010, 10:06

ben net terug van een weekje nederland, Hoeven noord brabant mooie camping leuke tijd gehad
OAFFERE

Berichtdoor jackameland » ma 02 aug 2010, 20:18

OAFFERE schreef:ben net terug van een weekje nederland, Hoeven noord brabant mooie camping leuke tijd gehad

Zou ik ook wel een keer heen willen, Nederland.
Ameland waddendiamant
jackameland

Berichtdoor pjottr » ma 02 aug 2010, 20:23

Is eens wat anders dan Friesland :crazy:
pjottr

Berichtdoor jackameland » ma 02 aug 2010, 20:31

pjottr schreef:Is eens wat anders dan Friesland :crazy:

:tu:
Ameland waddendiamant
jackameland

Berichtdoor Necco » ma 02 aug 2010, 23:37

Met dat druilerige kutweer hier wil ik weer helemaal terug. Net twee weekjes terug van Lido di Jesolo. Machtig mooie zonvakantie gehad daar met een heerlijk strand, heerlijke hotel en een supergezellige boulevard! Absolute aanrader voor wie de massa hollanders wil vermijden maar toch zon, zee en strand wil.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad
Necco

Berichtdoor jackameland » ma 02 aug 2010, 23:50

Necco schreef:Met dat druilerige kutweer hier wil ik weer helemaal terug. Net twee weekjes terug van Lido di Jesolo. Machtig mooie zonvakantie gehad daar met een heerlijk strand, heerlijke hotel en een supergezellige boulevard! Absolute aanrader voor wie de massa hollanders wil vermijden maar toch zon, zee en strand wil.

En waar mag dat liggen?
Ameland waddendiamant
jackameland

Berichtdoor Legendario » ma 02 aug 2010, 23:57

jackameland schreef:
Necco schreef:Met dat druilerige kutweer hier wil ik weer helemaal terug. Net twee weekjes terug van Lido di Jesolo. Machtig mooie zonvakantie gehad daar met een heerlijk strand, heerlijke hotel en een supergezellige boulevard! Absolute aanrader voor wie de massa hollanders wil vermijden maar toch zon, zee en strand wil.

En waar mag dat liggen?

Daar ben ik ook eens een week dronken geweest. Niet ver van Venetië.
La vida son dos días y hoy llueve...
Legendario

Berichtdoor Danish Dynamite » di 03 aug 2010, 00:00

Legendario schreef:
jackameland schreef:

En waar mag dat liggen?

Is dat ook niet vlak bij Bibione?
Danish Dynamite

Berichtdoor jackameland » di 03 aug 2010, 00:05

Legendario schreef:
jackameland schreef:

En waar mag dat liggen?

:tu: Thnx
Ameland waddendiamant
jackameland

Berichtdoor BiT » di 03 aug 2010, 13:55

Legendario schreef:
BiT schreef:Legendario, wees op je hoede! BiT en kameraden komen naar Spanje!

Tot over 3 weken heren en dames! :sjaal:

Dat had je wel eerder kunnen melden! We vragen ons hier al weken af waarom die alarmbellen rinkelen!

Welk deel van Spanje gaan jullie heen?

Ik zit op een camping in Blanes. Maar we zijn met de auto dus we touren ook naar Barca, Lloret, Tossa en Calella.
Heerlijk weer, lekker bruin aan het worden en elke dag uitgaan (wat hier echt een stuk leuker is dan in Nijmegen, zal wel zijn omdat alles nieuw is en er betere muziek word gedraaid).
We zitten op een redelijk grote camping, op zo´n 300 meter van het strand, en onze tent staat 40 meter van het zwembad. Elke dag zwemmen en uitrusten van de avond er voor. Lekker uit eten, niet duur.

Kortom, tot nu toe een topvakantie!

Nu eventjes nieuws/mail/geldzaken/nec-nieuws en het forum checken (niet in die volgorde) en dan weer naar ´t strand.
Rustig aan in Nederland en tot over over 10 dagen!
Ronnie, Bus 6!
BiT

Berichtdoor Necco » di 03 aug 2010, 23:21

Danish Dynamite schreef:
Legendario schreef:
jackameland schreef:

En waar mag dat liggen?

Klopt. Ligt aan hetzelfde stukje water. Hemelsbreed misschien 10km van Venetië. Is mij zeer goed bevallen daar. Veel goedkoper als bij het gardameer, beter weer en mooiere stranden. Plus dat ik wel van een beetje toerisme hou, maar niet doodgegooid hoef te worden met nederlanders.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad
Necco

Berichtdoor Danish Dynamite » wo 04 aug 2010, 09:23

Necco schreef:
Danish Dynamite schreef:
Legendario schreef:
jackameland schreef:

En waar mag dat liggen?

Klopt. Ligt aan hetzelfde stukje water. Hemelsbreed misschien 10km van Venetië. Is mij zeer goed bevallen daar. Veel goedkoper als bij het gardameer, beter weer en mooiere stranden. Plus dat ik wel van een beetje toerisme hou, maar niet doodgegooid hoef te worden met nederlanders.

Is alweer 14 jaar geleden dat ik daar op vakantie ben geweest maar is inderdaad een aanrader, en als ik het zo lees van jou is er niet veel veranderd. :tu:
Danish Dynamite

Berichtdoor N.E.C.-till-i-die » do 12 aug 2010, 13:49

Morgen vliegen naar alanya, turkije. Iemand nog tips?

Iemand ook nog tips om vanuit daar 'goedkoop' te bellen? MObiel bellen is daar namelijk schrikbarend duur!
N.E.C.-till-i-die

Berichtdoor LT » do 12 aug 2010, 14:37

N.E.C.-till-i-die schreef:Morgen vliegen naar alanya, turkije. Iemand nog tips?

Iemand ook nog tips om vanuit daar 'goedkoop' te bellen? MObiel bellen is daar namelijk schrikbarend duur!

Veel drinken halen in supermarkten, weinig in het centrum. Is ook erg duur. Verder zijn er redelijk wat leuke discotheken, ook een mooie buiten het centrum (rijden pendelbusjes heen).

Niet in één keer de zee inrennen want overal liggen rotsen (ik spreek uit ervaring, vooral een hammam bezoeken met een snee in je voet is geen aanrader). Beste strand is vanuit de zee gezien het linker naast het centrum, rechts is allemaal wat vies en vuil.
LT
Moderator

Berichtdoor ernie » do 12 aug 2010, 19:22

Gister terug gekomen van een 2 week durende vakantie met 3 vrienden en een citroen BX van 300 euro. Beetje rond Lyon gehangen en daar een beetje niks lopen doen. De auto deed het perfect en we kregen er redelijk wat reacties op (terwijl wij hem alleen maar kochten omdat hij reed). Het raarste moment dat wij ergens bij een supermarkt stonden in de middle of nergens en dat een gast in een "Citroen BX Club Nederland" vraagt of hij foto's van de auto mocht maken.

Ook hebben we nog een dag Parijs gedaan voor de cultuur en uiteraard ook een dagje Disneyland Parijs. De rijen varieerden van 40 tot +- 80 minuten wachten voor een attractie dus hebben we een dag van tevoren mijn enkel ingepakt met verband en daarin wat kapotte sokken gedaan, daarna bij Disneyland een gehandicaptenkaart aangevraagd en wij konden dus lekker overal doorlopen (eerst vroegen ze voor die kaart naar een doktersbewijs, maar toen ik deed alsof ze mij niet serieus namen omdat ze konden zien dat mijn enkel dik was ingepakt kreeg ik hem toch). De uitgang van elke attractie was voor ons dus de ingang. We hadden daardoor rond 3-4 uur al het hele park gezien en dus konden we op ons gemakje nog een beetje ronddolen.

Al met al een goede vakantie gehad voor net geen 500 euro.
Cameltoe has an ugly sister; Mooseknuckle.
ernie

Berichtdoor Strooper » za 14 aug 2010, 11:52

Maandag mag ik ook eindelijk op vakantie :biggrin:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
Strooper
Moderator

Berichtdoor ernie » za 14 aug 2010, 13:06

Waar gaat de reis naar toe?
Cameltoe has an ugly sister; Mooseknuckle.
ernie

Berichtdoor BIESKE » za 14 aug 2010, 13:09

Strooper schreef:Maandag mag ik ook eindelijk op vakantie :biggrin:

Pffff..........Ik moet nog een maand wachten
BIESKE

VorigeVolgende

Keer terug naar Het leven naast N.E.C.