W.V.W.3 schreef:BIESKE schreef:W.V.W.3 schreef:Hey Bieske,
Welke ronde ga je precies maken? Huurautotje?
Ik heb hem vorig jaar gedaan , SF,LA,Vegas en als toetje een week hawaii.
Echt de vetste vakantie ever

Huurauto idd. Wij beginnen in SF.............daarna Monterey, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Grand Canyon, Palm Springs, LA en een paar dagen luieren in Santa Monica. Ben druk met de voorbereidingen bezig. Is bijna net zo leuk als de reis zelf. Heb je nog tips van dingen die ik in 1 van deze plaatsen perse moet gaan zien???
SF is iedereen altijd laaiend over Pier39 , Fisherman's Wharf maar dat vond ik niet zo bijzonder.
Alcatraz zou ik zeker doen , vantevoren boeken vanaf thuis! Maar ik raad de combi tour met Angel Island je af , dat is 3x niks.
Lombard street,Golden Gate Bridge,GG Park,Union Square,China Town,Painted Ladies moet je allemaal ff gaan kijken , maar niet te veel tijd voor uittrekken.
Monterey was mooi , maar daar hebben wij verder weinig gedaan , we kregen de tip om naar een oud kerkje daar te gaan maar dat was niks.
Death Valley hebben wij niet gezien , wel Yosemite en dat vonden wij beide het meest indrukwekkend park , echt super!
Grand Canyon zijn wij helemaal naar toe gereden , maar dat zou ik nooit weer doen , ik zou vanaf Vegas de Heli pakken , dan schijn je de valley ook echt in te gaan ipv alleen maar in de buitenring.
Palm Springs hebben wij niet gezien , maar de route66 van LA Naar Vegas ( jij rijdt hem andersom ) was ook echt tof... rustig de tijd voor nemen zou ik aanraden.
LA vond ik vet , Beverly Hills,Bel Air,Universal Studio's,Hollywood allemaal gaan bekijken! Verder heb je aan Holywood Boulevard leuke restautantjes , maar dan moet je wel de zijstraatjes ( pleintjes ) opgaan.
Santa Monica vonden wij ook echt super , wij zijn daar maar 1 dagje geweest , en hebben een rondtour gedaan met een bus , zijn daarna wezen eten bij een Italiaan die 5x op rij California's Restaurant van het jaar geworden was , echt een aanradertje , gewoon vragen en ze vertellen je wel welke het is. Ook aan het stand daar heb je echt het Baywatch gevoel.
Wij zijn ook nog in Carmel geweest , ook een leuk klein plaatsje. Ligt tussen LA en SF.
Enne .... gewoon Moteletjes daar ter plekke boeken.....