Op vakantie

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.

Re: Op vakantie

Berichtdoor bertje » vr 05 maart 2010, 11:01

L-Eastend schreef:
bertje schreef:Nope, heb ik wel eens gezeten maar zitten iets zuidelijker. :wink: Zitten op El Delfin Verde bij Torroella de Mongri.. Volgens mij wel redelijk bekend onder de Nederlanders :wink:

Die camping zit helemaal vol met Nederlanders inderdaad. Ben daar vroeger ook eens geweest. Jammer de camping vrij afgelegen ligt en dat er in de directe omgeving niet veel te beleven was

Ja dat is waar, maar gelukkig heb ik een rijbewijs :party:
Dat zeggen ze...!
bertje

Berichtdoor BIESKE » vr 05 maart 2010, 21:38

W.V.W.3 schreef:
BIESKE schreef:
W.V.W.3 schreef:Hey Bieske,
Welke ronde ga je precies maken? Huurautotje?

Ik heb hem vorig jaar gedaan , SF,LA,Vegas en als toetje een week hawaii.
Echt de vetste vakantie ever :tu:

Huurauto idd. Wij beginnen in SF.............daarna Monterey, Yosemite, Death Valley, Las Vegas, Grand Canyon, Palm Springs, LA en een paar dagen luieren in Santa Monica. Ben druk met de voorbereidingen bezig. Is bijna net zo leuk als de reis zelf. Heb je nog tips van dingen die ik in 1 van deze plaatsen perse moet gaan zien???

SF is iedereen altijd laaiend over Pier39 , Fisherman's Wharf maar dat vond ik niet zo bijzonder.
Alcatraz zou ik zeker doen , vantevoren boeken vanaf thuis! Maar ik raad de combi tour met Angel Island je af , dat is 3x niks.
Lombard street,Golden Gate Bridge,GG Park,Union Square,China Town,Painted Ladies moet je allemaal ff gaan kijken , maar niet te veel tijd voor uittrekken.

Monterey was mooi , maar daar hebben wij verder weinig gedaan , we kregen de tip om naar een oud kerkje daar te gaan maar dat was niks.
Death Valley hebben wij niet gezien , wel Yosemite en dat vonden wij beide het meest indrukwekkend park , echt super!
Grand Canyon zijn wij helemaal naar toe gereden , maar dat zou ik nooit weer doen , ik zou vanaf Vegas de Heli pakken , dan schijn je de valley ook echt in te gaan ipv alleen maar in de buitenring.
Palm Springs hebben wij niet gezien , maar de route66 van LA Naar Vegas ( jij rijdt hem andersom ) was ook echt tof... rustig de tijd voor nemen zou ik aanraden.
LA vond ik vet , Beverly Hills,Bel Air,Universal Studio's,Hollywood allemaal gaan bekijken! Verder heb je aan Holywood Boulevard leuke restautantjes , maar dan moet je wel de zijstraatjes ( pleintjes ) opgaan.
Santa Monica vonden wij ook echt super , wij zijn daar maar 1 dagje geweest , en hebben een rondtour gedaan met een bus , zijn daarna wezen eten bij een Italiaan die 5x op rij California's Restaurant van het jaar geworden was , echt een aanradertje , gewoon vragen en ze vertellen je wel welke het is. Ook aan het stand daar heb je echt het Baywatch gevoel.
Wij zijn ook nog in Carmel geweest , ook een leuk klein plaatsje. Ligt tussen LA en SF.

Enne .... gewoon Moteletjes daar ter plekke boeken.....

Had ik al begrepen dat je voor Alcatraz ruim van te voren moest boeken. Monterey doen we vooral aan vanwege Highway 1 (moet schitterend zijn) en daar vandaan pakken we Carmel gelijk ff mee. Grand Canyon rijden we naar toe, ook vanwege de Hoover dam. Waarschijnlijk gaan we 1 dag met de auto het NP in en pakken we de 2e dag een helikoptervlucht. Palm Springs doen we vooral aan omdat de rit van Grand Canyon naar LA in 1 keer wat te lang is voor ons. Daar gaan we dan ook lekker uitrusten. De rest van de dingen die je noemt staan al gepland. Mocht je nog denken, dat moeten ze perse gaan zien, dan hoor ik het wel.

Hotels zijn overigens al geboekt.............heb geen zin om na een lange rit ook nog eens een slaapplaats te gaan zoeken. In welk hotel zaten jullie in Las Vegas??
Ik ben er klaar mee. Het voetbal wordt door bestuurders en KNVB kapot gemaakt. Dit was het dan.
BIESKE

Berichtdoor W.V.W.3 » zo 07 maart 2010, 00:07

BIESKE schreef:Had ik al begrepen dat je voor Alcatraz ruim van te voren moest boeken. Monterey doen we vooral aan vanwege Highway 1 (moet schitterend zijn) en daar vandaan pakken we Carmel gelijk ff mee. Grand Canyon rijden we naar toe, ook vanwege de Hoover dam. Waarschijnlijk gaan we 1 dag met de auto het NP in en pakken we de 2e dag een helikoptervlucht. Palm Springs doen we vooral aan omdat de rit van Grand Canyon naar LA in 1 keer wat te lang is voor ons. Daar gaan we dan ook lekker uitrusten. De rest van de dingen die je noemt staan al gepland. Mocht je nog denken, dat moeten ze perse gaan zien, dan hoor ik het wel.

Hotels zijn overigens al geboekt.............heb geen zin om na een lange rit ook nog eens een slaapplaats te gaan zoeken. In welk hotel zaten jullie in Las Vegas??

Tip : Zorg dat je s'avonds aankomt in Vegas , dat is echt prachtig....
Wij zaten in Treasure Island , goed en betaalbaar hotel met een leuk zwembad..... , heb je al iets geboekt daar?

Ook in LA heb ik nog wel een tip. Daar zit op Hollywood Boulevard een hotel waar s'avonds feestjes zijn aan het zwembad , beetje zo'n MTV sfeertje,echt geweldig.
Heb daar nog met een zakenrelatie zitten buizen , ik zal eens bij hem checken hoe die tent heette , wordt vervolgd.
W.V.W.3

Berichtdoor TT » zo 07 maart 2010, 00:24

Curva schreef:
TT schreef:In het najaar naar de provincies Guizhou en Yunnan (China) en naar Laos....lekker met de rugzak! :tu:

toch niet toevallig: de "kunming-jinghong-luang nam tha-luang prabang"-route?????

Onze route staat nog niet echt vast......jij bent er ook geweest?
TT

Berichtdoor BIESKE » zo 07 maart 2010, 10:01

W.V.W.3 schreef:
BIESKE schreef:Had ik al begrepen dat je voor Alcatraz ruim van te voren moest boeken. Monterey doen we vooral aan vanwege Highway 1 (moet schitterend zijn) en daar vandaan pakken we Carmel gelijk ff mee. Grand Canyon rijden we naar toe, ook vanwege de Hoover dam. Waarschijnlijk gaan we 1 dag met de auto het NP in en pakken we de 2e dag een helikoptervlucht. Palm Springs doen we vooral aan omdat de rit van Grand Canyon naar LA in 1 keer wat te lang is voor ons. Daar gaan we dan ook lekker uitrusten. De rest van de dingen die je noemt staan al gepland. Mocht je nog denken, dat moeten ze perse gaan zien, dan hoor ik het wel.

Tip : Zorg dat je s'avonds aankomt in Vegas , dat is echt prachtig....
Wij zaten in Treasure Island , goed en betaalbaar hotel met een leuk zwembad..... , heb je al iets geboekt daar?

Ook in LA heb ik nog wel een tip. Daar zit op Hollywood Boulevard een hotel waar s'avonds feestjes zijn aan het zwembad , beetje zo'n MTV sfeertje,echt geweldig.
Heb daar nog met een zakenrelatie zitten buizen , ik zal eens bij hem checken hoe die tent heette , wordt vervolgd.

In Vegas zitten we in Mandalay Bay.......in LA in hotel Roosevelt (die zit ook op Hollywood Boulevard, tegenover de walk of fame). Wat betreft je tip.........heb het genoteerd. Komen dan van Death Valley, dus kunnen we die dag eerst nog wat gaan doen alvorens naar Vegas te rijden. :tu:
Ik ben er klaar mee. Het voetbal wordt door bestuurders en KNVB kapot gemaakt. Dit was het dan.
BIESKE

Berichtdoor W.V.W.3 » zo 07 maart 2010, 11:14

BIESKE schreef:in LA in hotel Roosevelt

Volgens mij is dat degene waar wij hebben zitten borrelen , ga ik ff checken.

Wanneer ga je precies? een maat van mij gaat hem in mei ook doen.
W.V.W.3

Berichtdoor BIESKE » zo 07 maart 2010, 12:51

W.V.W.3 schreef:
BIESKE schreef:in LA in hotel Roosevelt

Volgens mij is dat degene waar wij hebben zitten borrelen , ga ik ff checken.

Wanneer ga je precies? een maat van mij gaat hem in mei ook doen.

16 september tot 7 oktober.
BIESKE

Berichtdoor Stefannec » ma 08 maart 2010, 19:59

Naar Parijs dit weekend weet nog niet met de auto of de trein, de trein is wel erg duur.
Jippiekajee motherfucker!!!
Stefannec

Berichtdoor Strooper » ma 08 maart 2010, 20:36

Stefannec schreef:Naar Parijs dit weekend weet nog niet met de auto of de trein, de trein is wel erg duur.

Trein kan je idd beter een paar maanden van te voren reserveren.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
Strooper
Moderator

Berichtdoor Stefannec » ma 08 maart 2010, 21:52

Strooper schreef:
Stefannec schreef:Naar Parijs dit weekend weet nog niet met de auto of de trein, de trein is wel erg duur.

Trein kan je idd beter een paar maanden van te voren reserveren.

Klopt zijn we ook achter gaan met de auto, was ook snelle beslissing om te gaan dus.
Jippiekajee motherfucker!!!
Stefannec

Berichtdoor Demtsjenko » di 09 maart 2010, 15:44

na vandaag nog twee daagjes werken en dan lekker een weekje skiën... tralala...
Demtsjenko

Berichtdoor jpnec » di 09 maart 2010, 16:27

Demtsjenko schreef:na vandaag nog twee daagjes werken en dan lekker een weekje skiën... tralala...

Doe voorzichtig, ik heb 3 weken geleden m'n pols gebroken in Frankrijk en had weer de pech dat het geopereerd moest worden...
jpnec

Berichtdoor Demtsjenko » di 09 maart 2010, 16:46

ik doe sowieso voorzichtig... heb namelijk een kunstheup... :biggrin: (geen grap...)
Demtsjenko

Berichtdoor Curva » do 11 maart 2010, 16:18

TT schreef:
Curva schreef:
TT schreef:In het najaar naar de provincies Guizhou en Yunnan (China) en naar Laos....lekker met de rugzak! :tu:

toch niet toevallig: de "kunming-jinghong-luang nam tha-luang prabang"-route?????

Onze route staat nog niet echt vast......jij bent er ook geweest?

ben twee jaar geleden via china over land naar singapore gegaan. zeg maar china-laos-thailand-maleisie-singapore. waarvan laos zeker een van mooiste delen van de reis was.
Curva

Berichtdoor bertje » do 11 maart 2010, 21:57

Joepie, vakantie naar Blanes ook weer geboekt! 9-19 juli :party:
Dat zeggen ze...!
bertje

Berichtdoor Biarmicus » do 11 maart 2010, 23:01

Blanes is top!

Leuke uitgaansgelegenheden, leuke sfeer en leuk volk. Vooral discotheek de Arena raadt ik aan!
Biarmicus

Berichtdoor jackameland » za 13 maart 2010, 21:42

Biarmicus schreef:Blanes is top!

Leuke uitgaansgelegenheden, leuke sfeer en leuk volk. Vooral discotheek de Arena raadt ik aan!

Blanes ligt toch in Spanje?
Ameland waddendiamant
jackameland

Berichtdoor bertje » zo 14 maart 2010, 02:23

jackameland schreef:

Moet jij toch weten, 'wereldreiziger' :tong:
Dat zeggen ze...!
bertje

Berichtdoor jackameland » zo 14 maart 2010, 15:58

bertje schreef:
jackameland schreef:

Moet jij toch weten, 'wereldreiziger' :tong:

:withstupid:
Ameland waddendiamant
jackameland

Berichtdoor Frans » ma 15 maart 2010, 23:55

Ik ben van plan binnenkort een weekend naar Londen te gaan, 3 overnachtingen. Heeft er iemand nog tips voor een fatsoenlijk hotel dat betaalbaar is en (met de metro) niet al te ver van het centrum of zit?
NECTheBest
Met Vloet komt alles goed!!
Frans
Beheerder

Berichtdoor Jackiegoal » di 16 maart 2010, 01:59

Frans schreef:Ik ben van plan binnenkort een weekend naar Londen te gaan, 3 overnachtingen. Heeft er iemand nog tips voor een fatsoenlijk hotel dat betaalbaar is en (met de metro) niet al te ver van het centrum of zit?

Wij hebben de laatste keer in Athena Palace gezeten. Echt omdat we het zo goedkoop mogelijk wilden houden (weinig in het hotel en in totaal 7 nachten, dus onbetaalbaar in een duur hotel). Samen waren we ongeveer 200 euro kwijt voor die 7 nachten, dus dat is spotgoedkoop. We kregen ook nog eens een kamer voor 4, maar dat zal een incident geweest zijn. Kwalitatief absoluut niet hoogstaand, maar elke ochtend een ontbijtje inbegrepen en elke dag schone handdoeken. Koelkast op de kamer, eigenlijk was het wel prima.

Locatie was zeer dichtbij metrostation Turnpike Lane, dus dan zit je dichtbij Finsbury Park en Highbury. Er rijden regelmatig bussen (dagkaart voor de bus is veel goedkoper, je ziet meer en je neusgaten zijn 's avonds niet pikzwart van die vieze metro).

Maar in Londen is buiten het hoogseizoen vast nog wel iets beters te vinden.
Jackiegoal

Berichtdoor Legendario » di 16 maart 2010, 02:44

Frans schreef:Ik ben van plan binnenkort een weekend naar Londen te gaan, 3 overnachtingen. Heeft er iemand nog tips voor een fatsoenlijk hotel dat betaalbaar is en (met de metro) niet al te ver van het centrum of zit?

Ben helaas nog nooit in Londen geweest. Ik boek mijn hotels meestal via alpharooms.com. Zijn vaak erg goedkoop (behalve in NL, dan booking.com) of natuurlijk zelf het hotel bellen en nooooooit akkoord gaan met de eerste prijs die genoemd wordt. Accor (Novotel, Mercure etc.) heeft op dit moment aanbiedingen tot 50% korting al moet je wel goed zoeken: accorhotels.com.
La vida son dos días y hoy llueve...
Legendario

Berichtdoor DJTEEF! » di 16 maart 2010, 09:12

Ik ben pas ook 3 nachten in Londen geweest. Ik zou in elk geval niet naar hotel Gresham gaan. Dat moet het slechtste hotel uit de geschiedenis van de mensheid zijn. Bedden met metalen veren, gordijnen die niet dicht kunnen, een defecte kraan, geen eigen wc, geen eigen douche, beestjes in bed, kots overal.

Wel een aanrader: stadiontour Wembley.
DJTEEF!

Berichtdoor Michael » di 16 maart 2010, 09:53

Ibis Wembley. Vanaf 40 euro per nacht en prima per metro bereikbaar (daarna nog klein stukje lopen, ongeveer 5 minuten)

http://www.ibishotel.com/nl/hotel-3141- ... ndex.shtml

:tu: :tu:
Michael

Berichtdoor pjottr » di 16 maart 2010, 10:47

Iemand ervaring met Porthsmouth en omgeving ?
pjottr

VorigeVolgende

Keer terug naar Het leven naast N.E.C.