ardiesken schreef:Piet De Visser verklaarde vorige week op de VRT,
dat op dit moment Nederland met Van Persie, Robben, Sneijder,... de grote talenten heeft.
Maar dat de leeftijdscategorie van 16-20 België aan de top staat van Europa, en ik ben het daar wel mee eens:)
Als ik ook eens zie hoeveel spelers met de belgische nationaliteit met de leeftijd van 16-17 in de jeugdreeksen van Engeland, nederland en frankrijk lopen, vind ik dat allemaal maar mooi
Ik denk dat als Advocaat een paar keer goed op tafel klopt, België een goed nationaal elftal zal hebben
Hazard blijft het grootste talent voor mij, diegene die hem niet kennen
Met zijn 18jaar is het op dit moment het talent van Lille, hij wordt al jaren door de europese top gegeerd
Kijk maar eens op youtube...
2De in de rij wordt natuurlijk Lukaku!
zet daar nog eens een goede Dembele, Fellaini, Defour, vermaelen,kompany, Van buyten, etc. achter en we hebben toch een meer dan degelijk elftal vind ik!
HOOP IK
Blijft afwachten natuurlijk.
Ik meen mij te herinneren dat België een paar jaar geleden ook een heel goed elftal had met, ik geloof, België -onder 21 of zo? Dat is er later (nu dus) ook niet uitgekomen.
De Belgische én Nederlandse competitie stellen beide niet veel voor. Het grote verschil met bijv. Nederland is dat onze internationals in de Europese topcompetities spelen en de Belgische internationals spelen in Nederland (een enkeling uitgezonderd, of in België.

Laatste 20 reacties

ontslag nemen voor die goed en wel begonnen is
Ook al bij Eagles.
Plaatsvervangende schaamte is goed uitgedrukt... Echt triest dit. Dick zet zichzelf wel lekker te kijk