Pokeren

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.

Re: Pokeren

Berichtdoor BasNijmegen » di 08 sep 2009, 22:44

zoals ik eerder vertelde:

Ik kwam dit tegen: http://www.feyenoordpoker.nl

Ik heb navraag gedaan, en dit bedrijf wil dit wel voor andere clubs doen dus ook voor NEC.... mits er animo voor is.
Als prijzen kunnen ze geld, tickets, shirts en andere dingen regelen.

Lijkt mij opzich wel leuk :D
www.betinfo.nl
Alles over sportweddenschappen
BasNijmegen

Berichtdoor bertje » do 11 maart 2010, 23:38

Zijn er nog mensen die wel eens pokeren? Doe de laatste tijd weer redelijk actief op pokerstars, vooral cashtafels.
Dat zeggen ze...!
bertje

Berichtdoor illestyl » vr 12 maart 2010, 00:03

Poker sinds kort weer, maar moet mn BR weer rustig opbouwen na mijn cash-out. Op dit moment speel ik een beetje 10NL, 3,40 18mans SNG's en wat 5 dollar HU's.
illestyl

Berichtdoor bertje » vr 12 maart 2010, 00:17

illestyl schreef:Poker sinds kort weer, maar moet mn BR weer rustig opbouwen na mijn cash-out. Op dit moment speel ik een beetje 10NL, 3,40 18mans SNG's en wat 5 dollar HU's.

Oke, dat is een ander prijsniveau als ik speel :wink: Ook bij pokerstars?
Dat zeggen ze...!
bertje

Berichtdoor illestyl » vr 12 maart 2010, 01:24

bertje schreef:
illestyl schreef:Poker sinds kort weer, maar moet mn BR weer rustig opbouwen na mijn cash-out. Op dit moment speel ik een beetje 10NL, 3,40 18mans SNG's en wat 5 dollar HU's.

Jazeker! Speelt het fijnst, het grootste aantal 'fish' en natuurlijk professionele support etc.

Wat voor een limieten speel jij dan?
illestyl

Berichtdoor bertje » vr 12 maart 2010, 01:29

illestyl schreef:
bertje schreef:

Jazeker! Speelt het fijnst, het grootste aantal 'fish' en natuurlijk professionele support etc.

Ik speel momenteel vooral aan cashtafel met blinds van 2/5 cent. En soms toertnooitjes van max. $4,40. Ik moet zeggen dat het in het begin bagger ging, maar ik begin situaties wel steeds beter in te schatten :biggrin:
Dat zeggen ze...!
bertje

Berichtdoor illestyl » vr 12 maart 2010, 02:06

bertje schreef:
illestyl schreef:
bertje schreef:

Ik speel momenteel vooral aan cashtafel met blinds van 2/5 cent. En soms toertnooitjes van max. $4,40. Ik moet zeggen dat het in het begin bagger ging, maar ik begin situaties wel steeds beter in te schatten :biggrin:

Hehe, je moet ergens beginnen he. 10NL is 5-10 cent, dus op dit moment speel ik niet veel hoger dan jij, maar dat heeft alles te maken met mijn lage bankroll. Bankroll management is een van de belangrijkste facetten van poker. Als je beter wilt worden kun je naar het pokernews.nl forum gaan en een handjestopic aan maken, dwz dat je in dat topic veel handjes kunt posten waar je over twijfelt, ervaren en soms professionele (Razsi, Lex Veldhuis - Noah Boeken, oprichter van de site en Rob Hollink zitten daar oa ook op) geven dan positieve kritiek. Daarnaast zou ik de artikelen die daar geplaatst worden lezen, ook zeer leerzaam.

BR mngmnt: http://nl.pokerunlimited.eu/forum/bankr ... t5356.html
illestyl

Vorige

Keer terug naar Het leven naast N.E.C.